Treffeillä mies puhui ihan ihmeellisiä(pimeitä) juttuja?

Vierailija

Siis en tajua. Olemme netissä jutelleet kolmisen kuukautta ja päätimme tavata. Netissä hän on aina ollut normaali ja jopa hauska.

Syömässä kuitenkin hän alkoi selittää että katsoo aina annoksensa läpi ettei sinne ole syljetty (??) ja jos tilaa tölkkijuomaa, tarkistaa aina ettei siinä ole neulan reikää, ettei kukaan ole laittanut sinne myrkkyä.

Ruuan asetteli pakkomielteisesti lihat, salaatin ja perunat eri kohtiin, ja pieni ne. Sanoi että lihaa on aina oltava tasan yhtä monta palaa kuin perunaa tai heittää koko annoksen pois. Söi ihmeellisesti, saattoi aika hitaasti ruuan suuhunsa ja sitten yhtäkkiä nappasi ruokapalan nopeasti niin että haarukka viisti hampaita.

Hänellä oli oma ruokaliina mukana, kun ravintoloiden liinoja säilytetään hänen mielestään "homeisessa tunkkaisessa" varastossa ja niistä voi levitä vaikka mitä itiöitä kasvoille.

Joo, oli hivenen creepy.

Kommentit (14)

Vierailija

3kk on liian pitkä aika keskustella ennen tapaamista, 2-3 viikkoa on max aika ennen kuin sovitaan ekat oikeat treffit. Muutan saat väärän kuvan ihmisestä ja ilmeiset ongelmat jäävät pimentoon, ja menee ihan ajanhukaksi koko touhu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

3kk on liian pitkä aika keskustella ennen tapaamista, 2-3 viikkoa on max aika ennen kuin sovitaan ekat oikeat treffit. Muutan saat väärän kuvan ihmisestä ja ilmeiset ongelmat jäävät pimentoon, ja menee ihan ajanhukaksi koko touhu.

Kylla! Opittu kantapaan kautta. Viestittelyn funktio mulle on lahinna se etta saa kuvan siita onko meilla jotain yhteista juteltavaa ja vaikuttaako tyyppi edes suht normaalilta etta uskaltaa tavata. Tosiaan, aina sita muodostaa jonkun mielikuvan viestien perusteella ja se harvoin on totuus. Parin viikon jalkeen se mielikuva vaan ei ole niin iskoistunut tai kehittynyt etta kun tavataan luulee tietavansa mita odottaa ja sitten pettyy. 

Vierailija

Mulla jäisi toinen tapaaminen väliin tuollaisen kanssa. Itse olen aika suurpiirteinen luonne. Mieheni on puolestaan aika tarkka ja suunnitelmallinen, mutta ei sentään pikkutarkka kuitenkaan. Hänenkin kanssa tulee vähän päästä pieniä yhteentörmäyksiä. Toi sun treffikumppanisi vaikuttaa vainoharhaiselta ja pakkomielteiseltä. En kestäisi tuntia tuollaisen kanssa.

wenhj

No minä tapasin miehen, joka kertoi olevansa uudestisyntynyt Jeesus. Kertoi myös voineensa talvella ulkoilla paukkupakasilla t-paidassa. Ei kärsinyt kylmää, vaan upeaa euforiaa. Suomensin hänen kärsineen ilmiselvästi akuutista psykoosista.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Kuulostaa tosi vainoharhaiselta kaverilta. En huolisi parisuhteeseen, sillä mieshän alkaisi kyttäämään sinunkin tekemisiä ja kyselemään ihan mahdottomia kuten epäilee pettämisestä tms.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Vaikuttaa siltä että yleisen mielipiteen mukaan olet tavannut feikin version miehestä ja pöydän ääressä paljastui karmea kelvoton totuus. Entäpä jos mies ihan oikeasti onkin juuri se mukava ja hauska mies. Hänellä  vaan sattuu olemaan lisäksi hassunkurinen OCD-häiriö. En tiedä oikeasti, en ole asiantuntija, mutta olen saanut sellaisen kuvan, että noita OCD-juttuja osataan nykyisin hoitaa aika lyhyilläkin ja tehokkailla terapioilla.

Vierailija

Juuri tästä syystä en käy syömässä naisten kanssa ennen kuin on pussailtu. Eritteiden vaihdon jälkeen nainen ei ole enää yhtä kriittinen pikkuasioista ja jopa kustantaa hanhenmaksapalleroni.

Mutta kyllähän ap:n tapaama mies on todella hullu ellei kyse ollut piilokamerasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat