Ostaisinko kaupasta herkkuja? Auttakaa :(

Vierailija

Oon syönyt kyllä viime aikoina aika surkeasti ja herkutellut, ollut pahoinvointiakin jonka takia oon syönyt tavallaan ihan mitä vaan että saisi jotain syötyä (yleensä kaikki tulee ylös).

Mulla ois nyt vitosella pulloja tuossa ja kympin seteli, ostaisinko herkkuja? Tämän 15e vois toki käyttää järkevämminkin. Mitään laskuja tmv ei oo rästissä ja jääkaappi täynnä oikeaa ruokaa koko kuukauden tarpeiksi. Toki voishan sitä lomalla tehdäkin jotain, mutta kaipa sitä saisi muualta sitten nipistettyä. :l On tää elämä raskasta.

Kommentit (12)

Vierailija

1, ihan hyvä idis mutta kun en tykkää reissata! :D Oon löytänyt nyt tasapainon arkeen ja tää on ihanan soljuvaa näin. Arjen pienet ihmeet ja valokuvausreissut lähimetsään on mulle parasta rentoutusta, pidemmät reissut vaan stressaa.

Ja lisäkysymys: jos ostan jotain, mitä? AP

Vierailija

Oletko jo maistanut Maraboun valkosuklaa choco momentia. Todella herkullista. Niitä kannattaa ostaa pari pakettia, kun yhdessä on vain kuusi herkkua.

Vierailija

Oii marjapiirakka kuulostaa ihanalta, pitää pohtia! Tai sitten olen laiska ja ostan vain marjoja ja jugurttia... Toisaalta tekisi mieli vetää kunnon mätöt. :D

4, eikö ne ole hurjan kalliita? :O

Vierailija

Heh, muitakin joiden on vaikea päättää näissä elämän pienissä asioissa :)

Oisko kellään muuten linkata terveellisen marjapiirakan ohjetta? Koetan välttää sokeria ja vehnää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Heh, muitakin joiden on vaikea päättää näissä elämän pienissä asioissa :)

Oisko kellään muuten linkata terveellisen marjapiirakan ohjetta? Koetan välttää sokeria ja vehnää...

En ole itse kokeillut, mutta jos vain heittäisit marjat vuokaan, etkä tee pohjaa vaan enemmän muropaistoksen eli sulatat voita, srkoitat siihen kaurahiutaleita ja maustat hunajalla ja ripottelet kaurapeiton marjojen päälle? Marjat ehkä vaatii vähän perunajauhia peiton alle sitomaan nesteitä.

Vierailija

9, kyllä se musta on aika hyvin, kun laskut on maksettu, ruokarahat otettu erilleen, harrastusmaksut maksettu ja pistetty säästösumma säästötilille. :D Pian pitäis tulla palkka yhdestä työjutusta...
Olen opiskelija. AP

Vierailija

Ostat purkin Nutellaa, tai sitten jos on Lidl lähellä niin heidän halvempi  versio, mikälie Choko nussini-nimine oliaan, hinta 2,99e jos oikein muistan.
Sitä voi syödä sellaisenaan, tai sit tekee pienen pullataikin, ihan vaikka vain 2,5dl taikinan, pyörittelee pikkupullia ja laittaa nokareen NUtellaan pullaan, tai tekee perusmuffinsseja mutta keskelle Nutellanokare, tai murokeksejä joihin lisää Nutellaa.
Minä vähän tykkään tosta Nutellasta.....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat