Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juon nyt viiniä ok?

Vierailija

Olen alkanut juomaan viikottain alkoholia. Aiemmin join vain muutaman kerran vuodessa. Ihmettelin mitä järkeä tissuttelussa. Nyt teen sitä itsekin. Naurattaa teidän hauskat vastaukset täällä. En edes kärsi krapuloista, niinkuin nuorena. Ainut mikä ärsyttää kun olen tänä vuonna alkanut treenaamaan kunnolla ja saanut kropan ja kunnon hyvään kondikseen. Niin nyt tapahtuu usein, että viina menee urheilun edelle. Olen kai vielä rakastumassa ja se tekee minut surulliseksi. Tapasin hänet ja juon vaan viinaa yksin ja milloinhan meidän tarina loppuu. Mietin jo tässä viiniä juodessa milloin ja miten hän jättää minut. On hyvä varautua edes ajatuksen tasolla.

Kommentit (5)

Vierailija

Oletko siis addiktoitunut? Etkö voisi hakea apua ongelmaan, ennen kuin se oikeasti kasvaa todella isoksi? Alkoholismi voi tulla kenelle vain.. :( Tsemppiä! <3

Vierailija

Määki haluan! Pitäis siivota komero ja se olis paljon hauskempaa viinin voimalla mutta ei oo viiniä. Plus join jo eilen.

Näinkö se alkoholisoituminen vanhemmalla iällä alkaa? Oot oppinu juomaan kohtuudella joten ei oo morkkista tai krapulaa seuraavana päivänä joten voi juoda useammin, vaikka peräkkäisinä päivinä.

Ennen join harvoin ja paljon kerralla, nykyisin juon (yksin) useammin mutta vähemmän kerralla. Molempi pahempi?

Vierailija

Voitteko nyt jutella kanssani. Olen yksin. Kohta menen polttamaan tupakan. En taiinnutkaan jaksaa elämää ilman päihteitä. Menetin läheisen ja siitä tämä alkoi. Vaikka olen rakastumassa, miettikää. Sekään ei tuo onnea. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voitteko nyt jutella kanssani. Olen yksin. Kohta menen polttamaan tupakan. En taiinnutkaan jaksaa elämää ilman päihteitä. Menetin läheisen ja siitä tämä alkoi. Vaikka olen rakastumassa, miettikää. Sekään ei tuo onnea. Ap

Mutta kai itsekin ymmärrät, ettet voi pakoilla ongelmiasi/huoliasia loputtomasti alkoholilla? Se tie on sellainen, jota ei kannata kokeilla. Menisit mielummin juttelemaan psykologin tms kanssa. Hae apua! Alkoholismi on salakavala tauti. Pian huomaat, ettet kontrolloi enää ollenkaan juomistasi. Kannattaa tehdä asialle ajoissa jotain.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat