Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten jäädä kiinni salasuhteesta?

Vierailija

haluaisin jäädä kiinni. mies on huonossa suhteessa joka ei muutenkaan enää kauaa kestä. 

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet vastenmielinen. Lopeta tuo heti.

Sinä taidat olla tuollainen pettävässä miehessä roikkuva epätoivoinen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

haluaisin jäädä kiinni. mies on huonossa suhteessa joka ei muutenkaan enää kauaa kestä. 

Miksi haluat tuon miehen? Itse lopetin juuri suhteen varattuun mieheen, enkä suurin surminkaan ottaisi tuota pettävää valehtelijaa omakseni.

Vierailija

Kierrä varatut miehet kaukaa. Otin toistamiseen turpiin kesällä kun olin taas tyhmyyttäni rakastunut varattuun. Uskoin kaiken sokeasti. En tajua miten olin taas näin niin idiootti. Neljä kuukautta on mennyt happea haukkoessa ja kamalissa itsesyytöksissä. Järki on välillä meinannut lähteä. Kaikki hyvä mitä olin kuvitellut muuttui hetkessä paskanmakuiseen häpeään. Miestä en kaipaa pätkääkään. Ei koskaan enää. Tosin nyt on jo helpompaa. Ei koskaan, ei koskaan enää ! 

Vierailija

Tehdään aloitus eikä sen koommin kommentoida. Ei hyvä. Mutta kiinnijäänti on helppoa, itse voi itsensä paljastaa. Kertoo vain avoimesti asian niille kumppaneille, joita asia koskee. Puhtaalta pöydältä on sitten parempi lähteä mihin lähteekään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat