Olen ihastunut <3

Vierailija

Olen toivottoman ihastunut erääseen mieheen. Hän käy samassa harrastuksessa kuin minä ja on ilmeisesti tulossa parin viikon päästä bileisiin joihin minutkin on kutsuttu. Nyt pitäisi vaan rohkaistua ja uskaltaa sanoa hänelle jotain, ehkä jopa ilmaista ihastukseni. Yhteiseltä kaverilta sain sen verran urkittua, että hän on mitä ilmeisimmin sinkku niin kuin minäkin. Olen vaan aivan onneton miesasioissa, menen sanattomaksi juuri silloin kun ei pitäisi. En ole koskaan tehnyt aloitetta, mutta nyt ajattelin tehdä. On sen verran mielenkiintoinen mies. Mitä mun pitää tehdä ja sanoa, etten vaikuta ihan idiootilta?

Kommentit (8)

Vierailija

No siellä juhlissa on helppo avata keskustelu vaikka siihen harrastukseen liittyen. Sen jälkeen juttelet niin kuin kenelle tahansa, älä mieti liikaa, et tässä on nyt se sun suuri ihastus ja mitä tälle ihastukselle nyt pitää jutella. Mieti mitä juttelisit, jos kyse ois vaikka sun työkaverista tai kaverin uudesta kumppanista, johon haluaisit tutustua. Jos mieskin on kiinnostunut, niin kyllä hänkin haluaa keskustelua pitää yllä sitten. :) Kysy myös jotain vähän henkilökohtaisempaa, ettei keskustelu jää vain sen harrastuksen ympärille. Vaikka töistä tai siitä, mitä ja missä hän on opiskellut tai muuta tuollaista helppoa. Sitten jos keskustelusta nousee esille harrastuksen lisäks muutakin yhteistä, yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai vaikka yhteisiä tuttuja, lähtee keskustelu yleensä helpommin rullaamaan eteenpäin. Mut älä liikaa mieti ja suunnittele etukäteen, mene paikalle ja ole oma itsesi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No siellä juhlissa on helppo avata keskustelu vaikka siihen harrastukseen liittyen. Sen jälkeen juttelet niin kuin kenelle tahansa, älä mieti liikaa, et tässä on nyt se sun suuri ihastus ja mitä tälle ihastukselle nyt pitää jutella. Mieti mitä juttelisit, jos kyse ois vaikka sun työkaverista tai kaverin uudesta kumppanista, johon haluaisit tutustua. Jos mieskin on kiinnostunut, niin kyllä hänkin haluaa keskustelua pitää yllä sitten. :) Kysy myös jotain vähän henkilökohtaisempaa, ettei keskustelu jää vain sen harrastuksen ympärille. Vaikka töistä tai siitä, mitä ja missä hän on opiskellut tai muuta tuollaista helppoa. Sitten jos keskustelusta nousee esille harrastuksen lisäks muutakin yhteistä, yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai vaikka yhteisiä tuttuja, lähtee keskustelu yleensä helpommin rullaamaan eteenpäin. Mut älä liikaa mieti ja suunnittele etukäteen, mene paikalle ja ole oma itsesi!

Kuulostaapa helpolta. Pitää yrittää vain olla suunnittelematta liikaa ja antaa hetken viedä. -ap

Vierailija

Tilannekatsaus, kun aloitusviestistä on kulunut puolitoista kuukautta. Eli juhlat tuli ja meni enkä saanut sanottua tuolle miehelle mitään. Aina kun yritin, jäädyin. Sama tapahtui harrastuksessa. Tasan kolme viikkoa sitten rohkaistuin ja menin 'kaikki tai ei mitään' asenteella ja laitoin tolle miehelle whatsapp-viestin. Pyysin kaljalle ja hän suostui. Nyt ollaan reilu kaksi viikkoa tapailtu melko tiiviisti ja hyvältä vaikuttaa. Olen onnellinen <3

-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat