Okei, vaikea tilanne XD

Vierailija

Mies 1, josta olen erittäin kiinnostunut ja joka on omien sanojensa mukaan yhtä paljon ellei enemmänkin kiinnostunut minusta. Erittäin samanhenkinen ihminen ja juttelemme PALJON. No, turha info toisaalta. Sitten mies 2, joka on ilmeisesti kiinnostunut myös, ja minä hänestä myös mutta en yhtä paljon kuin ykkösestä. Eikä kakkosen kanssa edes saa helposti yhtä soljuvaa juttelua kuin ykkösen kanssa. Ykkönen toivoisi, etten olisi enää nettideittipalveluissa, enkä itsekään haluaisi olla enää, mutta kakkonen on siellä... Ja kumpikaan ei tiedä toisistaan XD enkä kerro........ Niin miten ihmeessä voin poistua netistä profiilini kera kun se yksi on siellä ja ihmettelee sitten että mihin hävisin... Ja ei tunnu oikealta olla deittipalvelussa kun ei ykkönenkään kuulemma halua olla siellä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mää en nyt kykene näkemään tossa yhtään mitään ongelmaa. Jos olet siitä ykkösestä kiinnostunut enemmän, alat tapailemaan yksin häntä ja ilmoitat sille toiselle rehellisesti asiasta. 

Aivan selvä juttu, vai menikö multa jotain oleellista ohi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mikä on ongelma? Laitat kakkoselle viestin, että poistut palvelusta, kun löysit hyvän miehen. Hyvää jatkoa. Heippa.

No kun en edes tieäd onko se todellisuudessa hyvä mies, vaikuttaa kyllä XD mutta emme ole tavanneet vielä livenäkääN XD enkä kehtaa kesken mukavan viestittelyn ilmoittaa että ainiin, häivyn muuten nyt XD

Vierailija

Ja tiedoksi siis että en todellakaan luule että netissä voi tosiaan tietää totuutta ja minulla on koko ajan pieni varaus päälläniin kauan kunnes tapaamme livenä (pian) XD Mutta vaikuttaa erittäin lupaavalta.

Vierailija

No pitäisikö tavata livenä?
En tiedä kuka edes vaatisi ottamaan profiilin pois ennen kuin on tavattu.
Itse tapasin mieheni netti deitti palvelussa. Juteltiin 3-4 kuukautta ennen kuin tavattiin. Molemmilla koko ajan profiili palvelussa. Otettiin pois vasta kun oli tapailty livenä vähän aikaa ja todettu että tästä voi oikeasti tulla jotain.
Tästä on nyt 12 vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin mieheni netti deitti palvelussa. Juteltiin 3-4 kuukautta ennen kuin tavattiin. Molemmilla koko ajan profiili palvelussa. Otettiin pois vasta kun oli tapailty livenä vähän aikaa ja todettu että tästä voi oikeasti tulla jotain.
Tästä on nyt 12 vuotta.

Haloo ei kukaan ole vaatinut mitään XD Ja juurihan sanoin että olemme tapaamassa pian.

Vierailija

Ei olla edes tavattu?
No huh huh. Sain itse tekstistäsi luvan että kyse on oikeasta ihmissuhteesta eikä pelkästä netti juttelusta. Mikä ongelma tuossa on?

Vierailija

Mä luulen kuule ap että ainakin tällä kakkosella on vähintään yhtä monta heilaa kierroksessa kun sulla, se on ihan tavallista noissa piireissä. Nyt et lupaile sille ykköselle mitään ennen ku oot tavannu sen irl. Ja kakkoselle et kerro mitää. Sit jos ykkönen osottautuu ihan idariks ni sanot et ei toimi ja palaat kakkosen luo. Problem solved. Niin, ja tapaa se ykkönen jossain julkisella paikalla äläkä kerro sille sun henk.koht.tietoja vielä. Ole hyvä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on nyt 12 vuotta.

Haloo ei kukaan ole vaatinut mitään XD Ja juurihan sanoin että olemme tapaamassa pian.

Aloituksessa sanoit että mies haluaa elää et olisi enää siellä...
Luin tekstin niin että ongelma on juuri se että sä olet vielä siellä.
Siis mikä ihme se sun ongelma sitten on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on nyt 12 vuotta.

Aloituksessa sanoit että mies haluaa elää et olisi enää siellä...
Luin tekstin niin että ongelma on juuri se että sä olet vielä siellä.
Siis mikä ihme se sun ongelma sitten on?

BLAAH! Toivoisi etten ole mutta ei kyttää ja kysele. Ongelma on että en tiedä mitä teen ja miten XD

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat