Identiteettikriisi! Olen bi

Vierailija

Juu, minulla on mies ja lapsia. Nyt sitten bi-seksuaalisuuteni on nostanut päätään. Seurustelin nuorempana naisen kanssa ja suhteemme päättyi, enkä sen jälkeen ole ollut kuin miehistä kiinnostunut. Jotenkin kuvittelin että se oli jotain itseni hakemista kun olin naisen kanssa. No, mikä lie ikäkriisi, mutta olen alkanut kaipaamaan naista elämääni :D jotenkin sitä läheisyyttä ja huumoria oli niin paljon enemmän tyttöystävän kanssa. En minä nyt tässä perhettä sen takia ole rikkomassa, enkä miehelle aio edes kertoa että mulla tekis mieli saada toinen..nainen, mutta johonkin tästä nyt oli pakko saada avautua. ei mulla muuta. Tuskin tähän nyt mitään järkeviä neuvoja edes on olemassa. Ei perheellinen voi alkaa yhtäkkiä toteuttamaan bi-seksuaalisuuttaan käytännössä mitenkään, varsinkin kun jostain syystä valikoin miehekseni todella konservatiivisen ihmisen. Kai hän saisi sydänkohtauksen kun tietäisi mitä mietin.

Kommentit (7)

Vierailija

Bisset on pettureita, olivat kumpia vaan ja kumman kanssa vaan niin tekee mieli erisukupuolta kuin nykyinen kumppani.

Ei ihme että sateenkaarikansakin vihaa bissejä, kaikki varmaan joskus joutuneet bissen pettämäksi.

Olen heteromies ja seurustelin joskus bi-huorulin kanssa, oli jotenkin kiihottavaa aluksi. Mutta kolmen kimppakin oli surkein kolmen kimppa ikinä. Itsekkyys on bi-väessä selkein luonteen piirre.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Bisset on pettureita, olivat kumpia vaan ja kumman kanssa vaan niin tekee mieli erisukupuolta kuin nykyinen kumppani.

Ei ihme että sateenkaarikansakin vihaa bissejä, kaikki varmaan joskus joutuneet bissen pettämäksi.

Olen heteromies ja seurustelin joskus bi-huorulin kanssa, oli jotenkin kiihottavaa aluksi. Mutta kolmen kimppakin oli surkein kolmen kimppa ikinä. Itsekkyys on bi-väessä selkein luonteen piirre.

Hä, no en minä ole koskaan ketään pettänyt vaikka nyt mietinkin tällaisia! Itte oot kuule sitte heterohuoruli.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hienoa yleistämistä. Olen bi-nainen, olen seurustellut saman miehen kanssa neljä vuotta, enkä ole pettänyt enkä halua vaihtaa. Itse asiassa en ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani, tai vaihtanut kun onkin alkanut tehdä mieli toista värkkiä. Kumma kun puolustat homoja ja lesboja, sillä heidän joukossaan sitä draamaa ja pettämistä olen nähnyt paljon enemmän (vaikka heistäkin suurin osa on uskollisia). Ja heterothan ei koskaan petä tai juokse vieraan kullin/pillun perässä ;)

Vierailija

Ja turha luulla että joku oikeesti haluais sun kakkoseksi nuolemaan ruman ukkoa happamia spermoja sun lässähtäneestä kurppavitusta.

Vierailija

Sehän on aivan sama et tekeekö sun tänään mieli miestä vai naista kun olet jo parisuhteessa. ;)
Se tässä onkin hauskaa kun silmäniloa on tuplasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat