Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsis jo taivaan lepoon

Vierailija

ja rauhaan. Ikuiseen iloon.

Sivut

Kommentit (18)

Ei ap

Oisin heti valmis jos ois ase...muut tavat täytyy selvittää tarkasti..en halua epäonnistua.Ikinä en oo yrittänyt enkä ajatuksista puhunut.Toivon ehkä

eniten juuri nyt nopeasti tappavaa syöpää...musta vaan ei ole tähän,jos 15 vuotta on toivottomuus tutumpi kuin mikään muu niin eiköhän se oo tässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun ahdistuksen aika on jo alkanut ja maailma on jo niin paha. Väsynyt myös jatkuviin koetuksiin.

Mulla myös noussut pelko, etten saakaan elää vanhukseksi isovanhempien ja vanhempien tapaan ja viettää mukavaa elämää vaan sitä ennen alkaa tapahtua isossa mittakaavassa. Koskaan ennen en ole ajatellut, että jotain lopunajan tapahtumia voisi tapahtua oman elämän aikana. Lisäksi silmät ovat avautuneet pahuuden läsnäoloon, miten se on kaikkialla. Jotkut seuraavat sitä välinpitämättömyyttään tai eksyneinä, mutta yllättävän moni tahallaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oisin heti valmis jos ois ase...muut tavat täytyy selvittää tarkasti..en halua epäonnistua.Ikinä en oo yrittänyt enkä ajatuksista puhunut.Toivon ehkä

eniten juuri nyt nopeasti tappavaa syöpää...musta vaan ei ole tähän,jos 15 vuotta on toivottomuus tutumpi kuin mikään muu niin eiköhän se oo tässä.

Älä tapa itseäsi. Rukoile mielummin apua sielullesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä en tarkoittanut sillä tavalla että ottaisin omaa henkeäni vaan kaipaan taivaan kotiin Jeesuksen luo. Olen maailmassa mutta en maailmasta.

-ap

Varmoin askelin

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tapa itseäsi. Rukoile mielummin apua sielullesi.

ruokoilin ahkerasti ennen tätä viimeistä 15 vuotta.Annan kyllä

aikaa itsemurhalle,yksi iso askel

oli kirjoittaa siitä(miten sen toteuttaa) Google hakuun...askel kerraallaan.

....

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tarkoittanut sillä tavalla että ottaisin omaa henkeäni vaan kaipaan taivaan kotiin Jeesuksen luo. Olen maailmassa mutta en maailmasta.

-ap

minäkin kaipasin ennen taivaan kotiin...kunnes menetin uskoni.Ja kun mikään ei enää odota tuolla...niin miksi vaan odottaa että kuolema tulee ja korjaa,tälle ei kenenkään Jumalakaan mitään voi.

Vierailija

Olette niin lohduttomia...ja sokeita. Rakkaus on joka puolella ja sisällänne. Jumalallinen rakkaus. Katso luontoa ja sen eläimiä ajan kanssa niin voit sen nähdä, hengitä ja ole tässä hetkessä. Millään saavutuksillasi ei ole väliä, ne ovat vain puuhastelua. Olet aina ollut valmis ja juuri sellainen kuin miksi sinut on tarkoitettu. Olet aina ollut rakastettu ja tulet olemaan. Kun vain avaisit silmäsi ja lopettaisit kurjuudessa vellomisen. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat