Miksi Antti Tuiskua vihattiin uran alussa niin paljon?
Heiteltiin kaljapulloilla ja yritettiin änkeä hakkujen ja lapioiden kanssa keikkabussiin. Mikä hänestä teki niin vihattavan? Ei ihanampaa tyyppiä oo olemassakaan
Tosi söpön näkönenkin oli sillo parikymppisenä vähän pidemmillä hiuksilla.
Kateusko ajoi ihmiset tekemään tuommoista? O_o
Kommentit (70)
Siihen aikaan ei missään ollut vähääkään neitimäisempiä miehiä, ainakaan noin isosti julkisuudessa. Jengi provosoitui silloin paljon kevyemmistä jutuista kuin nyt, Antin ulkoinen olemus, tanssi ja musiikki herätti osassa järjetöntä vihastusta. Galtsussahan oli vaikka mitä "tapetaan antti tuisku tylsällä lapiolla" yhteisöjä, kuka voisi kuvitella samaa vaikka robinin kohdalla? Ehkä viha oli reaktio uuteen ja ihmeelliseen sekä fanien hysteriaan. Ehkä homofobia.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että Antti oli jotain uutta Suomessa silloin. Ei änkyrähevi-Suomessa oltu totuttu nättiin popparipoikaan. Luulen että sama jengi tänä päivänä riehuu suunnilleen soihdut kädessä vastaanottokeskusten liepeillä. Erilaisuus pelottaa. Joitakin.
Ahaa, no nyt alan ymmärtää. Erilaisuuden takia joutui kiusatuksi. Rohkea poika! Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen just päinvastainen tapaus ennen Anttia oli huippu suosittu Gimmel yhtye ja sen hajottua yksi Jenni lähti soolo uralle ja nyt sitä vihaa kaikki urakalla ja keikoille ei saa viedä pulloja eikä ampuma-aseita.
Ei Jenniä vihaavat ämmät hänen keikoille mene. Siellä jätkät heittelee paskasia kalsareita lavalle (en minä), mikä voi olla pulloja pahempi biolooginen ase...
Vierailija kirjoitti:
Hassu se Antin koira, kun se oli kokoajan VilleGallen kimpussa. Ja VG oli jäykkänä kauhusta. :`D
Haistoiko että löysät oli tullu housuun, kun oli kokoajan takapuolessa kiinni. :-P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen just päinvastainen tapaus ennen Anttia oli huippu suosittu Gimmel yhtye ja sen hajottua yksi Jenni lähti soolo uralle ja nyt sitä vihaa kaikki urakalla ja keikoille ei saa viedä pulloja eikä ampuma-aseita.
Ei Jenniä vihaavat ämmät hänen keikoille mene. Siellä jätkät heittelee paskasia kalsareita lavalle (en minä), mikä voi olla pulloja pahempi biolooginen ase...
Minä oon nähnyt antin ja jennin kielet toistensa kurkussa kerran keskustan rafalssa. Ei näyttänyt ana hinttapulilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että Antti oli jotain uutta Suomessa silloin. Ei änkyrähevi-Suomessa oltu totuttu nättiin popparipoikaan. Luulen että sama jengi tänä päivänä riehuu suunnilleen soihdut kädessä vastaanottokeskusten liepeillä. Erilaisuus pelottaa. Joitakin.
Ei elintasosiirtolaistulvan vastustaminen ole erilaisuuden pelkoa. Kyse on yksinkertaisesta talousmatematiikasta, yhteiskunnan kantokyvystä ja sisäisestä turvallisuudesta.
Antti Tuisku on kuin Fenix- lintu. Kaikki kait muistaa sen Muumijakson, missä se Fenix lintu nousi tuhkasta entistä ehompaan loistoon.
Mun mielestä Antti on tehnyt uransa aikana just saman. ♡
Vierailija kirjoitti:
Antti ei osannut laulaa. :(
Sen lisäksi Antin neitimäisyys oli "punainen vaate" bensalenkkareille, jotka huomasivat takapenkkien alaikäisten pimujen kirkuvan Tuiskun lurituksille.
Eihän se heistä kivalta tuntunut.
Miten niin ei osannut laulaa? Ylsihän hän Idolsissakin hopealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi Antin neitimäisyys oli "punainen vaate" bensalenkkareille, jotka huomasivat takapenkkien alaikäisten pimujen kirkuvan Tuiskun lurituksille.
Kuka silloin voitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka silloin voitti?
Oisko ollut Hanna Pakarinen? Kadonnut johonkin. Mihin lie. Antti taas porskuttaa täysillä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka silloin voitti?
Oisko ollut Hanna Pakarinen? Kadonnut johonkin. Mihin lie. Antti taas porskuttaa täysillä eteenpäin.
Hanna Pakarinen voitti, Jani Wickholm toinen, Tuisku vasta kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka silloin voitti?
Hanna Pakarinen voitti, Jani Wickholm toinen, Tuisku vasta kolmas.
No anyway. Kuka näistä kolmesta on kaikkein kuuluisin? Hannan ja Janin ura ei tainnut kauas kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkakalsongit naamalle voi aiheuttaa sairaalareissun, ihan kuin rikkinäiset pullotkin.
M22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon nähnyt antin ja jennin kielet toistensa kurkussa kerran keskustan rafalssa. Ei näyttänyt ana hinttapulilta.
Ei voi pitää paikkansa, valehtelet. Ei homo ja lespo suutele kuin poskipusuja.
Idolsin tuomarit muistaakseni ihan sanoivat suoraan, ettei ole kummoinen laulaja. Ei Anttia oikeasti vihanneet kuin jotkut ylifanitukseen kyllästyneet ala-asteikäiset pojat, muut ei vaan jaksaneet kiinnostua. Yksi humalainen ihminen heitti pullolla. Mistään hyökkäyksistä ei ainakaan koskaan silloin uutisoitu. Hän oli siihen aikaan lähinnä muita (huonoja) artisteja kopioiva vitsi, jota kuunteli korkeintaan 12-vuotiaat.
No ei se Antti kyllä oikeesti idolsaikoinaan laulanut huvin, puolet ajasta oli epävireessä ja puolet muuten vaan hirvee. Tämä on rakkaudella kerrottu jumalan totuus, jotenkin en usko et Antti itsekään kehuisi niitä. Mäkin inhosin Tuiskun musiikkia. Mut se on kyllä tehnyt ihan uskomattoman petrauksen äänenkäyttöönsä /ehkä oppinut valitseen sopivampia biisejä, ja esiintyminenkin on kasvanut hyvästä mahtavaksi. Antin persoonasta oon tykänny siitä burnout-tms tauosta saakka, jotenkin kypsemmältä vaikutti sen jälkeen (kyllä, musta on kypsän aikuisen merkki että puree banaania pomppii sängyillä ja juo feikkiskumppaa videossa :) . Uusimmat biisit on mun ihkusuosikkeja, blaa blaa blaa saa joka kerta vaan niin hyvälle tuulelle ja mietin et on se vaan huippujätkä!
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku on kuin Fenix- lintu. Kaikki kait muistaa sen Muumijakson, missä se Fenix lintu nousi tuhkasta entistä ehompaan loistoon.
Mun mielestä Antti on tehnyt uransa aikana just saman. ♡
Rise like a phoenix
Vierailija kirjoitti:
Idolsin tuomarit muistaakseni ihan sanoivat suoraan, ettei ole kummoinen laulaja. Ei Anttia oikeasti vihanneet kuin jotkut ylifanitukseen kyllästyneet ala-asteikäiset pojat, muut ei vaan jaksaneet kiinnostua. Yksi humalainen ihminen heitti pullolla. Mistään hyökkäyksistä ei ainakaan koskaan silloin uutisoitu. Hän oli siihen aikaan lähinnä muita (huonoja) artisteja kopioiva vitsi, jota kuunteli korkeintaan 12-vuotiaat.
Kyllähän Antti soi baareissa uransa alkuaikana kovasti, ja tanssilattia täyttyi aina naisista. Itsekin olin tuolloin juuri 18v täyttänyt, kun levoton oli kovin hitti. Toki sitten Antin faneina oli paljon näitä pikkutyttöjä, mutta kyllähän se vanhempaankin kuuntelijakuntaan iski. Oli mahtavaa, että joku suomalainen teki poppia, ja vielä vähän naismainen mies, niin monetkin naispuoliset kaverini tykkäsivät kovasti. Uskon, että suurin osa vihaajista oli suomalaisia perusjunttimiehiä, jotka eivät kestäneet tyttöystäviensä fanitusta. Sitten varmasti toiset vihaajat olivat yläasteikäisiä tyttöjä, joille on aina juttuna vihata sitä mistä ala-asteikäiset tykkäävät. Minun ikäiset tuolloin puolestaan ei niinkään välittäneet siitä, vaikka joku oli pikkutyttöjen suosiossa, jos se laittoi baarissa tanssimaan, niin se oli hyvä.
Tollaset pullojen heittelyt yms on kyllä tosi törkeitä. En oo koskaan oikein innostunut Antin musasta, mutta ei mulla olemitäänhäntä vastaan ihmisenä, saati tarvetta jollekin typerälle uhkailulle ja uhoamiselle. En tajua mistä sellainen käytös edes kumpuaa, miten voi haluta vahingoittaa jotain muille harmitonta ihmistä vaan siksi ettei tykkää tämän musiikista tai olemuksesta?