Vertaistukea? vieroitusoireita herkuista :D

Vierailija

Vitsi kun tekis mieli roskaruokaa, sipsejä, suklaata, keksejä, energiajuomaa... Mutta olen nyt päättänyt pysyä kovana, en luista! Lupasin itselleni että olen ainakin viikon ilman herkkuja, nyt vasta toinen päivä menossa. Onneksi kohta voi syödä iltapalaa, saattaa ees vähän helpottaa. Onko muita saman asian kanssa kärvisteleviä?

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla on herkkulakko vasta suunnitteilla! Hommat lähti käsistä ja oon lihonut ja lihonut... tänään sain ilmaiseksi kaverin kahvilasta mokkapalaa ja aah. Sen syöminen oli oikeastaan päivän paras hetki. Ajattelin nauttiessa, että miten voisin ikinä olla ilman tätä!

Tupakan polton lopetin joskus vahingossa, kun en vaan jaksanut mennä parvekkeelle kun oli niin kylmä talvi. 

Herkuista onnistun olemaan joskus erossa hyvinkin pitkään ja vaivattomasti. Sitten maistan vähän jotain namia... Seuraavaksi huomaankin kantavani irtokarkkipussia kotiin, vaikka edellisenä päivänä oli jollain verukkeella jätskipäivä. Tämä on ikävää, koska olen herkkä lihomaan ja kestän huonosti nälkää, joten oikeasta ruuasta tinkiminen kaloreiden vuoksi ei oikein ole vaihtoehto.

Taidan aloittaa herkuista vieroittautumisen sillä, että syön kasviksia runsaasti. Mulla kasvisten runsas syöminen on auttanut lihomisen estämiseen ja herkun himoihin sitten vähän ajan päästä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat