Muuttuvatko ihmiset löydettyään puolison/ saatuaan perheen

Vierailija

Tuntuu, että ihmiset ovat tulleet ihan erilaisiksi, kuin silloin , kun ei ollut lapsia tai puolisoa.

Tai tuntuu, ettei voi esim. ystäville samaan tapaan avautua asioista, kuin nuorempana. Myös harrastukset ovat saattaneet muuttua.

Kommentit (7)

Vierailija

Tottakai ihminen kasvaa ja kehittyy. Perheellisellä ei ole aikaa ja energiaa pohtia kaikkia pieniä asioita. Arki vie kaiken ajan.

Silti se ihminen on ihan sama. Odota 10 vuotta. Hämmästyt kuinka sama ihminen löytyy. Näin itse löysin nuoruuden ystäviä. Me ollaan kaikki muututtu. Mutta pohjimmiltaan ollaan ihan samanlaisia

Vierailija

Niinhän siinä käy. Minulta häipyivät sattumalta kaikki kaverit, kun yksi toisensa jälkeen löysivät itselleen parisuhdekumppanin. Aikaa ei enää tuntunut olevan ja kiire oli kova päästä kotiin siipan luokse. Ensimmäisen lapsen saavuttua elettiin jo niin eri maailmassa, ettei kaveruus pysynyt koossa enää vanhojen muisteluiden avulla. Yksikään noisa kavereista ei ole tullut takaisin kaveriksi. Ei olla enää samoja kuin ennen.

Toisaalta olen löytänyt muutaman uuden kaverin, joiden jo valmiina ollut perhe ei ole haitannut tutustumista yhtään. Nämä ihmiset pitävät minusta tällaisena ja minä pidän heistä sellaisina kuin he nyt ovat. Ei se siis parisuhteesta ja perheestä kiinni ole, kunkinhetkisestä luonteesta ja tilanteesta vain.

Vierailija

Naiset leikkaa äititukan, myy kirpparilla tai heittää roskiin vanhat seksikkäät vaatteensa joilla sai miehen iskettyä ja antaa perseensä levitä kaksinkertaiseksi.

Vierailija

Mukana ovat pysyneet ystävät lukion eka päivistä alkaen, vaikka jokaisella meistä elämäntilanne vaihdellut milloin mitenkin. Aina on ymmärretty toisiamme ja kokoonnuttu säännöllisesti. Aikaa mennyt eka tapaamisesta yli 20v.  Aikuisiällä ei enää voi muodostaa vastaavia ihmissuhteita kuin silloin nuorena.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat