Mitä teet just nyt?

Vierailija

Minä syön kylmiä lihapullia ja juon kossua... N25

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Olisin halunnut jatkaa prison break maratonia, mutta mies huomasi että foxilta tulee x files elokuva, joten se katsoo sitä ja mä tulin aaveelle. Jeeh..

Vierailija

Kertoo jotain nykyajasta, että perusoletus on se, että kaikki tekee jotain muutakin samaan aikaan kun surffaa netissä. Eikä siinä, niin mäkin teen. Syön vanukasta ja katon telkkaria.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut jatkaa prison break maratonia, mutta mies huomasi että foxilta tulee x files elokuva, joten se katsoo sitä ja mä tulin aaveelle. Jeeh..

Kukas se määrää kaapin paikan? ryhdistäydy:)

Vierailija

Kuuntelen Uuno Turhapuroa, palstailen täällä, odotan savuporo-juustopannaria uunista iltapalaksi. Kohta iltapalaa ja Areenasta Naiskonstaapeli 56 tämän viikon jaksot yhteen pötköön (tai siihen asti kun alkaa väsyttää).

Vierailija

Odotan kanankoipien valmistumista. Juon kylmää olutta. Pohdiskelen, että pitäisikö palstailun sijaan keskittyä vaikka jonkun tv ohjelman katseluun.

Vierailija

Just pistin pyykkikoneen ja tiskikoneen pyörimään ja siivoilin. Nyt lagaan koneella, tarkotus olis alottaa kouluhommia kun maanantaina olis niiden deadline. 

Vierailija

Istun olohuoneessa, katson Naurun tasapainoa uusintana. Mietin miten Ilari Johansson näyttää lähikuppilan Penalta. Tämän lisäksi juon olutta tölkistä. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat