En kestä näitä "lääkärit ei usko minua"-tyyppejä
Kitistään täällä, facebookissa tai milloin missäkin, että lääkärit ei ota tosissaan enkä pääse tutkimuksiin. Minusta taas tuntuu, että kaikki joilla on oikea hätä saa heti tai melko pian oikeanlaista hoitoa tai ohjataan tarkempiin tutkimuksiin. Joka kerta kun itsellä on ollut OIKEA vaiva, niin ihan varmasti on lääkäri ottanut tosissaan. Jos lääkärit ei usko teitä, niin kannattaa katsoa peiliin. Ei nyt pahalla, mutta luulosairaita on ihan liikaa eikä heitä tarvitse ottaa tosissaan. Sorry. Ja joo, kyllä lääkäritkin mokailee joskus.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mammat itkee täällä kun on ollut niin kurjaa. Miesten maksamilla veroilla ylläpidetään heikkoa ainesta.
Lopettakaa valittaminen ja tehkää töitä.
Minä olen työllistynyt heti valmistuttuani yliopistosta ja ollut työssä siitä lähtien lukuun ottamatta 9 kk äitiyslomaa. Veroja olen ehtinyt maksaa aika monta vuotta ja sillä lailla myös monen luuseriukon työttömyyttä tukenut. Se ei silti estänyt minua saamasta kasvainta.
On se kumma, miten se heikko aines sikiää. Varmaan neitseellisesti.
Ja mun mies on työtön. Ollut jo monta vuotta. Hoitaa kotia ja lapsia, kun itse käyn töissä. Vai että miesten maksamilla verorahoilla... Millä vuosisadalla oikein elät?
Niin, olen minäkin saanut aina hoitoa vaikka minkälaisiin vaivoihin (käyn lähinnä yksityisellä työterveyshuollon kautta), mutta älyni kykenee ymmärtämään sen, että vaikka se tapahtuu minulle, ei ole yhtäkuin tapahtuu kaikille muillekin maailman miljardeille ihmisille.
Kuvottava aloitus. "kaikki joilla on oikea hätä saa heti tai melko pian oikeanlaista hoitoa". Tuon tyyppisten otusten tulisi mennä itseensä.
Luepa aluksi vaikka päivän HS. 21-vuotias nuorukainen kuoli, kun ei saanut hoitoa. http://www.hs.fi/kaupunki/a1444448178856?jako=65dcc9f21dc3bc538a666c009…