Miehellä ei pullota ollenkaan - kertooko jotain?
Olen alkanut tapailla miestä, jolla ei mitkään housut jalassa pullota yhtään. On siis ns. Lauta "sieltä". Katselin myös hänen kuviaan, ja sama efekti - aivan kuin hänellä ei olisi siellä mitään. Onko kuitenkin toivoa, että hänellä olisi normaalikokoinen vehje?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Hänellä voi olla pieni, keskikokoinen tai iso penis, mutta kivekset ovat pienet, jos niiden pullotusta ei housut päällä näy.
Exälläni oli ihanat isot kivekset ja ne pullottivatkin kunnolla hänen istuessaan kun housut kiristyivät etumuksesta. Näki aina helposti ja mukavasti, että olivat aina vasemmassa lahkeessa.
Onkohan normaalia ikävöidä pääasiassa exänsä palleja?Onko tuollaisia naisia olemassa? Minä en jättäisi tuollaista naista.
-Mies 29v + 1v-
No näemmä on. Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole jos heteronainen tykkää isoista palleista?
Ei hän minua jättänytkään, minä jätin hänet.No ei sillä ole väliä kuka jätti kenet; minä vain sanoin miltä minusta tuntuu ja toki minutkin voidaan jättää (jos ensiksi muistaa ottaa).
Ja kyllä se aika harvinaista on, jos naiset eivät sitten valehtele suurimman osan ajasta. Yleensä naiset ovat välinpitämättömiä tai nuivia kaikenlaisia kasseja kohtaan ja osa suosii niitä pieniä ihan sen takia, että ne ovat huomaamattomammat eli suhtautuminen on aivan päinvastainen kuin peniksen kohdalla.
-Mies 29v + 1v-
Olen siis harvinaisuus. Tuli niin yllätyksenä!
minä ainakin tykkään minun mieheni kiveksistä ja kerronkin sen. Ne on ihanan riippuvat.
Kyllä isot pallit on seksikkäämmät, kuin jotkut pikkupapanat. Ja pullotus on kiihottava!
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tapailla miestä, jolla ei mitkään housut jalassa pullota yhtään. On siis ns. Lauta "sieltä". Katselin myös hänen kuviaan, ja sama efekti - aivan kuin hänellä ei olisi siellä mitään. Onko kuitenkin toivoa, että hänellä olisi normaalikokoinen vehje?
Minä taas katson ensimmäiseksi, pullottavatko nännit t-paidan läpi, se on tosi seksikästä miehillä ja saa minut ihan tolaltani.
T. Erkki
En tiedä, minkä ikäinen olet, ap, joten en tiedä, muistatko aikaa, kun suunnilleen joka toinen äijä kuljeskeli kaupungilla salihousuissa. Monella oli lisäksi sellaiset pienet bikinimalliset alushousut, jotka jo yksistään korostivat jalkovälin "täytettä". Siihen kun vielä vedettiin mahdollisimman ylös nuo suht. ohuesta trikoosta tehdyt salihousut, niin kyllä pullotti, pullotti niin että yökötti. Siihen kun vielä lisätään kaikin puolin ruokkoamaton ulkoasu ja kukkopoikamainen esiintyminen, niin jopa oli "komea äijä".
Mä veikkaisin, että miehellä on oikean kokoiset housut, eikä tunge sukkia housuihin. :D