Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisen naisen kosto

Vierailija

Viiden vuoden roikkumisen jälkeen koston pahimmalla mahdollisella tavalla ja jätin naimisissa olevan miehen toisen miehen, vapaan, vuoksi. Hänellä jäi tylsä perhe-elämä ja minulla aukeni uusi maailma ihana uuden miehen kanssa, en voisi olla onnellisempi. Tyhjät lupaukset jää historiaan, kuten myös yksinäiset illat ja juhlapyhät.

Voitte kerätä kiviä ja viskoa niitä virtuaalisesti päälleni, mutta koko viiden vuoden ajan olin sinkku, tyhmä sellainen kun mies taas oli ja on naimisissa. Ei ikinä enää!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kosto on nimenomaan tylsän perhe-elämän eläminen ilman salarakkaan tuomaa piristystä. Suhteessa ollessamme mies avautui paljon heidän suhteestaan, vaimon sairauksista ym. Mies on pommittanut viesteillä ja itkenyt perääni. Nykyään lähinnä ällöttää kuunnella sen vaikerrusta kun on uusi mies jolle olen ykkönen. Ap

Vierailija

Niin, minä kyllä keksisin paljon pahempia kostoja. Aika kauan jaksoit tyhjiä lupauksia kuunnella. Mutta kivat sulle. Varo ettei uusi miehesi tylsisty perhe-elämäänne :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kosto on nimenomaan tylsän perhe-elämän eläminen ilman salarakkaan tuomaa piristystä. Suhteessa ollessamme mies avautui paljon heidän suhteestaan, vaimon sairauksista ym. Mies on pommittanut viesteillä ja itkenyt perääni. Nykyään lähinnä ällöttää kuunnella sen vaikerrusta kun on uusi mies jolle olen ykkönen. Ap

Eiköhän sillä kohta ole uusi salarakas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä kyllä keksisin paljon pahempia kostoja. Aika kauan jaksoit tyhjiä lupauksia kuunnella. Mutta kivat sulle. Varo ettei uusi miehesi tylsisty perhe-elämäänne :)

Kosto tuli kaupan päällisiksi niin sanotusti. Pidän sanasi mielessä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis roikuit siinä ja sen tarinoissa 5 vuotta ja oikeasti uskoit, että sillä on tylsä perhe-elämä? Ja mies avautui sulle...

Eiköhän sillä ollut koko ajan kolmas ja neljäskin nainen kierroksessa, kunhan tavan vuoksi vaikertaa, että älä jätä. Jos sillä olisi ollut aidosti huono perhe-elämä, ei se olisi siihen jäänyt.

Vierailija

Mitä sä enää ajattelet sitä miestä, jos olet nykyisen kanssa onnellinen? Katkerat ihmiset kostaa ja tuskin olit tuossa suhteessa pakotettuna.

Vierailija

Ja se mies kosti sulle satoja kertoja suhteenne aikana lähtemällä vaimonsa luokse. Ja nyt jotenkin oletat, että sun kosto on jotenkin kamalampi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Njaa, se ottaa vaan uuden kakkosnaisen...

Mies ei ole salarakastyyppiä, sehän tässä surkuhupaisaa onkin. Olin hänelle tärkeä, mutten tarpeeksi tärkeä sit kuitenkaan. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä enää ajattelet sitä miestä, jos olet nykyisen kanssa onnellinen? Katkerat ihmiset kostaa ja tuskin olit tuossa suhteessa pakotettuna.

Olen onnellinen nyt ja halusin valaista miltä toisesta naisesta voi tuntua, kun saa elämän raiteilleen taas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis roikuit siinä ja sen tarinoissa 5 vuotta ja oikeasti uskoit, että sillä on tylsä perhe-elämä? Ja mies avautui sulle...

Eiköhän sillä ollut koko ajan kolmas ja neljäskin nainen kierroksessa, kunhan tavan vuoksi vaikertaa, että älä jätä. Jos sillä olisi ollut aidosti huono perhe-elämä, ei se olisi siihen jäänyt.

Moni jää, lapset, talous, yhteiskunnallinen asema, suku, you name it

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat