Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei,mitä sinulle kuuluu? :)

Vierailija

Miten olet viettänyt viikonloppuasi?

Kommentit (8)

Vierailija

Hyvää kuuluu. Sain aamulla pitkästä aikaa kunnon kyydit. Vieläkin huippaa. Mukavaa päivää kaikille:)

Vierailija

Normi menoa,lapsi herätti klo6 kuten aina,akka kiukutteli aamun kotona ja lähti töihin,lapsen kanssa käytiin lenkillä,syötiin,leikittiin ja nyt ollaan päiväunilla.

lapsi 3v innostui potkupyörästä ihan älyttömästi ja nyt pystyy tekemään pitempiä ja nopeampia lenkkejä.

vituttaa akan jatkuva kiukuttelu ja pihtaaminen,pitäisi vaihtaa tuoreempaan,mutta lapsesta tulee sitten ongelma,en tiedä mitä tekisi?

Vierailija

Mulle kuuluu huonoa, oon ollut koko viikon kovassa flunssassa.. :( Onneksi sentään kuumetta ei enää ole. :)

Ap

Kiva kuulla teidän kuulumisia :) Minä just ite tein jauheliha keittoa ja kohta kiisselin tekoon ja sitte voisikin lähteä lenkille :)

Vierailija

Huonoa.

Ikävä erästä miestä, joka jätti syvän jäljen, niin hyvässä kuin pahassa. Ensimmäinen ihminen, jonka kanssa todella kemiat kohtasivat.

Toisaalta herättää raivoa ja surua, miten minua lopulta kohteli.  Toisaalta ymmärrän hänen vaikeaa henkilökohtaista tilannettaan,

Kuitenkin toivoisin niin hänen palaavan.

Ahdistaa muiden miesten lähestymiset ja kiinnostuksen osoitukset. Tuo vielä enemmän pintaan ikävän tätä henkilöä kohtaan. Haluaisin vain erakoitua jonnekin, missä ei yksikään mies ole kiinnostunut minusta naisena.

Kiitos, että sain avautua.

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Vähän pahalla päällä oon ollu koko päivän. Itteenikin ärsyttää, kun kuitenkin viikon paras hetki just menossa. Pitäis kai nohevoitua..

Vierailija

Pitaisi tehda toita mutta palstailen ja katselen vaan telkkaa. Huono omatunto mutta ei vissiin tarpeeksi huono kun en ryhdy toimeen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat