Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko paljaalla paremmalta huppelissa?

Ihmettelevä?

Mistäköhän mahtaa johtua että tuntuu ihan erilaiselta laueta paljaalla tytsyn sisään huppelissa kuin kumin kanssa, selvin päin ero e ole niin suuri. Selvinpäin kun tapailee ns. tyttöystävämateriaalia niin tulee käytettyä kortsua ja ihan hyvältä tuntuu, mutta baarista kun saa naista himaan ja pääsee pukille ei kortsun käyttö kiinnosta tuon taivaallista ja tuntuu jumalallisesta täyttää pillu spermallani, oli pillereitä tai ei tytsyllä. Tiedän ettei ole fiksua toimintaa

Kommentit (8)

Vierailija

Aika kiinnostava tieto. Tulee mieleen tapaus menneisyydestä. Olin tavannut miehen nettitreffeiltä ja sovimme uudet treffit viikonlopuksi. Menimme ulos juhlimaan ja päädyimme miehen luokse ja seksiin. Mies oli silloin jo aika huppelissa, ei halunnut käyttää kondomia ja lopulta suostuin siihen. Miehen mielestä seksimme oli parasta mitä hän oli eläissään kokenut. Suhteemme ei jatkunut, joten en tiedä, miten hyvät kemiat olisimmekaan jakaneet. Oliko siis alkoholilla osuutensa mahtaviin fiiliksiin miehellä? Itselle kokemus ei ollut niin upea. 

Vierailija

Alkoholi turruttaa, kaikkihan tuon tietää. Olen tavannut miehiä, jotka eivät saa itseään laukeamaan päissään. Ja sellaisia, jotka ei laukea kumin kanssa päissään. Lakkasin harrastamasta seksiä humalaisten kanssa, kun se alkoi olla yhtä sähläämistä.

Vierailija

No jos susta oikeasti tuntuu tuolta, niin älä juo tai älä ainakaan harrasta seksiä humalassa. Onko sulla lapsia, joista tiedät? Niitä joista et tiedä todennäköisesti on.

AP

Vierailija kirjoitti:

No jos susta oikeasti tuntuu tuolta, niin älä juo tai älä ainakaan harrasta seksiä humalassa. Onko sulla lapsia, joista tiedät? Niitä joista et tiedä todennäköisesti on.

En tiedä olisko lapsia josta en tiedä? ei kukaan ole kertonut ainakaan. 

Vierailija

no ei tuo liene mikään uutinen ole että tuntuu paremmalta ilman oli huppelissa tai ei. Sama kun söis karkin papereineen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika kiinnostava tieto. Tulee mieleen tapaus menneisyydestä. Olin tavannut miehen nettitreffeiltä ja sovimme uudet treffit viikonlopuksi. Menimme ulos juhlimaan ja päädyimme miehen luokse ja seksiin. Mies oli silloin jo aika huppelissa, ei halunnut käyttää kondomia ja lopulta suostuin siihen. Miehen mielestä seksimme oli parasta mitä hän oli eläissään kokenut. Suhteemme ei jatkunut, joten en tiedä, miten hyvät kemiat olisimmekaan jakaneet. Oliko siis alkoholilla osuutensa mahtaviin fiiliksiin miehellä? Itselle kokemus ei ollut niin upea. 

Olen 27vuotias nainen ja omaan fetissin siihen että mua pannaan ilman ehkäisyä. Ei siis pelkästään ilman kumia, vaan mitään ehkäisyä. Helvetti että vituttaa testeissä ramppaaminen ja raskaustestien osteleminen vain sen takia etten osaa kännissä hillitä itseäni. No onpahan ainakin hyvää seksiä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat