Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset.miten miehenne näyttää jos ei saa

Vierailija

Alkaa kiukkuttelu vai mykkä koulu.tiuskitaa?

Kommentit (10)

Vierailija

En tiedä, koska en pysty pihtaamaan... ;( Yritän kyllä aina kiusata sitä, että en anna ainakaan kahteen viikkoon ja sanon, että ei ole mitään asiaa mun pöksyihin mutta mies vaan nauraa mulle sitten!

Vierailija

Mun mies yleensä saa, mutta ei oltu tossa viikolla pariin päivää ehditty tekee mitää, niin se päätti herättää mun perjantaina runkkaamalla mun naamal :D

Vierailija

Mun mieheni ei saa enkä mä anna. Mistä ihmeestä tämä käsitys tulee, että nainen antaa ja mies saa? Kauhean alentavan kuuloista. Meillä harrastetaan seksiä silloin kun molemmilla tekee mieli.

Vierailija

No meillä seksiä nimenomaan on lähes poikkeuksetta aina miehen halutessa, koska hän on meistä se haluttomampi puolisko.

Kolmosella oli kyllä hyvä pointti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No meillä seksiä nimenomaan on lähes poikkeuksetta aina miehen halutessa, koska hän on meistä se haluttomampi puolisko.

Kolmosella oli kyllä hyvä pointti!

Näin myös meillä. Jos päättäisin käyttää pihtaamista aseena, meillä ei olisi seksiä koskaan. En muista, koska olisin viimeksi tehnyt aloitteen. Mies kyllä ilmaisee, jos haluaa seksiä, mutta minun aloitteestani hän ei siihen edes ala (koska ei ole jo valmiiksi ajatellut haluta....) Tällaista siis kausittain haluttoman miehen kanssa. Viimeksi meillä oli seksiä n. kuukausi sitten.

Vierailija

meillä mies sanoo ihan suoraan jos tekee mieli, ja sama tietty toisinpäin. minkä ihmeen takia pitäis kiukutella moisesta? 

Vierailija

Muutaman kerran olen sanonut, että ei tänään ja silloin olen todella ollut puolikuollut väsymyksestä. Jos mies tämän takia alkaisi mykkäkouluun tai muuten osoittaisi suuttumisen merkkejä, niin silloin minä suuttuisin. En todellakaan ole mikään reikä, jonka pitäisi joka kerta olla reidet levällään kun miestä sattuu huvittamaan. Ihan sama juttu myös silloin kun minä yritän tehdä aloitetta ja mies ei jaksa hommiin lähteä. En painosta häntä, vaan kokeilen myöhemmin uudelleen, oli se myöhemmin sitten saman yön aikana tai seuraavana päivänä. Elämä jatkuu joka tapauksessa ja meillä molemmilla on kaksi tervettä kättä jos niikseen tulee.

Vierailija

Puutteessakin olen ollut, ja reagoin siihen näin:

- alkuum alkaa ajattelemaan seksiä enemmän, asia käy mielessä usein ja kiinnittää enemmän huomiota muihin naisiin, vaikkei syrjähyppyä suunnittelekaan.

- jossain vaiheessa agressiivisuus nousee, sitä on ikäänkuin vihainen kumppanilleen kun sitä ei edes sääliseksi kiinnosta. Välillä alkaa keittää ja on ihan räjähtämispisteessä.

- tämän jälkeen tulee masennus, ja alkaa murjottamaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat