mikä miun alapäätä vaivaa :(
koko ikäni olen kärsinyt jollain tavalla alapään polttelusta, mutta nyt vakituisessa suhteessa tilanne on jo kamala. Vuosi sitten asennettiin hormonikierukka ja tiputtelua oli puoli vuotta.. Olen kärsinyt haluttomuudesta ja hiivoista muutaman kerran. Joka seksi kerta jälkeen kun mies on tullut sisään haisee aivan hirveältä seuraavsns päivänä. Lisäksi seksi polttelee melkein joka kerta ulkosynnyttimiä.
olen käyttänyt diflucania hiivoihin, lactal balsnsia mutta se kirvelee tajuttomasti.. Sekä viime tarkistuskäynnillä sain flagyl comp kuurin. Yhden seksikerran verran en tuntenut kipua kun olin syönyt viikonsisään diflucanin ja käyttänyt flagyl compeja kaksi. Koko seksi ahdistaa. Haluaisin sitä paljon ja haluaisin haluta mutta viime kerroilla on tehnyt mieli lopettaa kesken koska lisäksi on tullut oksetuksen kaltaista tunnetta. Epäilen kohdun supistelua ja liikkumista mikä tekee äglöttävän olon aivan kuin menkka kouristuksissa. Poltteleeko teitä virtsaputkensuulla ja sen ympäristössä yleensä seksin aikana? Tuntuuko teillä ärsytystä ihan vaikka vessassa käynnin jälkeen tai suihkun jälkeen? Onko nämä tunteet aivan normaaleja? Minulla on ensikuussa kierukan vaihto hormonittomaan enkä tiedä mitä puhuisin lääkärille :( jonkun ratkaisun haluaisin ennenkun mies haluaa lopettaa koko suhteen..
Tiedän, että kuulostaa uskomattomalta, mutta minulle tuollaisia oireita aiheuttaa karkeissa käytettävät väriaineet. Eli ns. hedelmäkarkit ja irtsarit pannaan. E160 pahin ja sitä löytyy ruuista, kuten karjalanpiirakat, joten tarkistan nykyään kaikki ruuat värien varalta. Vaiva poistunut, kun katson mitä syön.