Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras radiokanava aamuihin?

Vierailija
10.10.2015 |

Muutettiin miehen kanssa juuri ja aiotaan aloittaa uusi perinne, eli meillä aletaan kuunnella aamuisin (klo 6-8 ennen töihin lähtöä) radiota. Nyt pitäisi vain keksiä, mikä kanava olisi tuohon aikaan paras? :)

Kanavalta kaipaan piristävää musiikkia, hauskoja keskustelua ja keskustelua myös ajankohtaisista aiheista (uutiset kyllä taitaa tulla joka kanavalla). Viimeksi olen kuunnellut radiota joskus yläasteikäisenä, ja kanava oli Radiomafia :D

Mikä olisi hyvä? YleX? NRJ? SuomiPop? Mikä ero niissä on?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Ei mainoksia. B. Ei ärsyttävää käkätystä omille jutuille. Ei jää montaa vaihtoehtoa.

Vierailija
42/54 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kuuntelee radiota oikein aamuisin kun lähinnä telkkarista sitten uutiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä kuuntelee radiota oikein aamuisin kun lähinnä telkkarista sitten uutiset?

Katson itse ainakin joka arki-aamu huomenta suomen, kuuntelen radiota samaan aikaan. Rakastan maanantaita, rakastan arkea.

Elämä on ihanaa.

Vierailija
44/54 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kireä mielensäpahoittaja, mutta Aamulypsy on vaan niin hirveetä kuraa, etten voi kuunnella... Anni NAUKUU ja ulisee miesten päälle, Periksen puhetyyliä en voi sietää. Ainoa jota voisin kuunnella on Jaajo, mutta alapääjutut ei vaan kolahda muhun. 

Radio Nova - joo, vähän jaksan kuunnella mutta liikaa mainoksia. Aallon Dynastiasta tykkään Kimmosta. Harmi kun Anna ei ole enää siellä. Hanna Kinnusta en vaan jaksa kuunnella. Jarkko ja Sohvis menettelee. Ihan liikaa mainoksia sielläkin. 

Jonkun verran kuuntelen Helmi -radiota musiikin takia ja Hitmixiltä tulee myös hyvää musaa. Näitä kanavia surffaan sen 20 minuuttia kun töihin ajelen. Kaipaan niitä aikoja kun oli se yksi ja ainoa hyvä aamuohjelma. 

joo, olen dinosauruksen ikäinen, mutta muistelen lämmöllä Juusoa ja Peltsiä, Olga K ja Moisio oli myös mun lemppareita tai Rockilla Heikelä ja Linnanahde. Iltapäivissä Olli ja Tuomas. No joo, nää oli 2000-luvun alussa/taitteessa tai muutama vuosi sitten. Nyt ei enää oikein kolahda mikään.

Vierailija
45/54 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio Rock

Minäkin kuuntelen Radio Rockia, siksi ettei vaan homoksi luulla.

Vierailija
46/54 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskelmän aamu on kiva, positiivinen, ei sellaista kahjoa tohotusta kuin Suomipop.

Vierailija
47/54 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maamies ja tarpeen tullen kuuntelen SUOMIPOPPIA eli silloin, kun tarvitsen pellolle PASKAA isolla peellä.

Vierailija
48/54 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto/Dynastia saa mut hyvälle tuulelle. Biisit tosin loppuun soiytrttuja, mutta tykkään Jarkosta, Kimmosta, Hannasta ja Sohviksesta.

Vierailija
49/54 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalgia käy minulle. Kun ei ole tullut viriteltyä mitään parempia nettiradioita aamukäyttöön.

Vierailija
50/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nova, juontajaparilla menee hyvin yksiin. Hyvää settiä, sopivassa suhteessa. Musiikkia laidasta laitaan.

Vierailija
51/54 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen ykkönen ja Radio Dei on minun aamukanavat. En jaksa varsinkaan aamulla tyhjänpuhujia. Iltapäivällä töissä Nova on suosikkini.

Vierailija
52/54 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. Ei mainoksia. B. Ei ärsyttävää käkätystä omille jutuille. Ei jää montaa vaihtoehtoa.

Mutta onko sellaista kanavaa,joka soittaisi musiikkia - ei typeriä lätinöitä. Se lienee liikaa toivottu, että ei mainoksia.

Vierailija
53/54 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtsi ja Yäks huonoja, kuunnelkaa Patmosta

Vierailija
54/54 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko sellaista kanavaa,joka soittaisi musiikkia - ei typeriä lätinöitä. Se lienee liikaa toivottu, että ei mainoksia.

Eikä sitten mielellää Sannia, Evaliinaa ja Raihna-Hannaa vaan jotain vanhaa  The Roadia