Ihanaa kun pakkaset ovat täällä!

Vierailija

Kyllä sielu lepää kun ihanat pakkaset ovat täällä! Kirpsakka ilma, ah! Toivottavasti pysyisi tästä toukokuuhun asti.

Kommentit (11)

Vierailija

Kunnon pakkasjakso tekisi hyvää. Metsässä olisi niin paljon mukavampi liikkua ilman hirvikärpästen hyökkäyksiä. Ei ne taida tällaisista pikkupakkasista miksikään tulla.

Vierailija

Minä olen aina toivonut pakkasia ja toivon tänäkin vuonna. Talvi saisi tulla marraskuussa ja kestää maaliskuuhun, jolloin kevät saisi tulla. Muuttolinnut tulevat valon perässä suomeen, ja kärsivät kovista kevättalven pakkasista. En toivo niitä.

Mutta talvi on ihanaa, kaunista aikaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ennen en ole toivonut erittäin kovia pakkasia! Mutta nyt toivon! Kovat, hyytävän kylmät paukkupakkaset, tulkaa jo!

Sama juttu. Olen kyllä tykännyt kovasti näistä kuulaista syyspäivistä ja inhonnut liukkautta ja lumessa rämpimistä, mutta nyt lumimyrskyt ja paukkupakkaset saavat tulla ja olla. Ensin vielä viistoa räntäsadetta pari kuukautta, eilen olikin jo kivasti pilkkopimeää jo iltakuuden jälkeen. Ja muutama kesä saa olla kalsea ja sateinen; onhan se maanviljelijöille ikävää, mutta veronmaksajiltahan he saavat rahaa ilmaiseksikin, jotta pärjäävät.

Vierailija

Kieltämättä on ihanaa kävellä täydellisen hiljaisessa hämärässä aamussa kauppaan samalla kun raitis ilma avaa aivot. Mutta paukkupakkasia inhoan :( Mutta tiedän kyllä tasan tarkkaan syyn miksi niitä nyt niin kovasti yllättäen toivotaan. Mamumamumamu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat