Paras radiokanava aamuihin?

Vierailija

Muutettiin miehen kanssa juuri ja aiotaan aloittaa uusi perinne, eli meillä aletaan kuunnella aamuisin (klo 6-8 ennen töihin lähtöä) radiota. Nyt pitäisi vain keksiä, mikä kanava olisi tuohon aikaan paras? :)

Kanavalta kaipaan piristävää musiikkia, hauskoja keskustelua ja keskustelua myös ajankohtaisista aiheista (uutiset kyllä taitaa tulla joka kanavalla). Viimeksi olen kuunnellut radiota joskus yläasteikäisenä, ja kanava oli Radiomafia :D

Mikä olisi hyvä? YleX? NRJ? SuomiPop? Mikä ero niissä on?

Kommentit (11)

Vierailija

Autossa tulee kuunneltua radiota. Aamulla kuuntelen Aaltoa ja iltapäivisin Novaa. Puoliso kuuntelee aamuisin Suomipoppia.

Aallossa taittaa nykyisin alkaa suora lähetys vasta seitsemältä, ainakin olen nykyisin usein huomannut että siltä tulee nauhoite, silloin kanava vaihtuu aamullakin Novalle (tai Suomipopille, jos puoliso kyydissä.).

Jos nuoriso on käyttänyt autoa, niin kanva näkyy olevan aina NRJ

Vierailija

Olin ennen vannoutunut YleX Aamun kuuntelija, mutta kun Matti lähti niin se jäi. Nyt joudun pitkin hampain kuuntelemaan Novaa, sillä Matti ja Tuomas aamussa on ihan timanttia. Kuukka kun pysyisi hiljaa niin olisin tyytyväinen kamalasta musiikista ja mainoksista huolimatta. Kuukallakin on hetkensä, lakoniset huomautukset silloin tällöin, mutta hän puhuu ihan liikaa, liian hitaasti eikä osaa lähteä miesten juttuihin mukaan vaan  jää jankkaamaan omaa asiaansa.

Eikös NRJ:n aamuissa ole nyt Renne siippansa kanssa? Ei ikinä sitä äijää. YleX Aamu muuttui pissisohjelmaksi, Aallolla puhutaan liikaa (kanavasurffaillessa en juuri koskaan kuule musaa), SuomiPop on ihan kamala jne.

Vierailija

Automatkan ajan teinit haluavat kuunnella aamulypsyä. Joudun sensuroimaan välillä vuorisaarnan, on niin poliittista paskaa propagandaa, että hyhhyi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat