Surullinen aavee..

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Kyllä tää taitaa olla minunkin av:n loppu..=(

En ois ihan uskonut, että se ihan näin menis.. 

Toivottavasti olen väärässä ja aavee vielä saatais nousemaan tästä nolosta suosta..

Kommentit (7)

vicky
Seuraa 
Liittynyt5.9.2015

Yökommentoinnin muutosten ja pakkorekisteröitymisen jälkeen olin jo lopettaa AV:n selailun. Tämä uudistus nyt vei viimeisetkin halut pyöriä täällä... kurjaa.

6079 Smith W
Seuraa 
Liittynyt20.9.2015

No mistä kaikki keskeiseltä osaltaan alkoi? Merkittävä osa laudan mammoista ilmiantoi jatkuvasti kaikki turvapaikanhakijakriisiä käsitelleet, feminismiä arvostelleet tai muutoin omien näkemystensä kannalta epämukaviksi kokemansa ketjut. Siitä oikein ilakoitiin, kun moderaatio tiukkeni ja kaikki aihepiirien ketjut rupesivat poistumaan. Tästä syystä yösulku tuli. Ettei noita kamalia mielipiteitä esimerkiksi turvapaikanhakijoiden muodostamista kustannuksista tai islamilaisesta naiskäsityksestä olisi voinut niin alhaisella kynnyksellä lähetellä tänne yöaikaan. Ylläpito mainitsi maahanmuuton perusteissaan, joten tämä ei ole edes arvuuttelua. Ehkä Sanoma olisi niin tehnyt muutoinkin, kuten useat mediat ovat sulkeneet kaiken keskustelun päivän tärkeimmästä poliittisesta kysymyksestä, mutta asiaa eivät ainakaan edesauttaneet ne sadat mammat, jotka tuota sensuuria vaativat ja aivan asiallisia ketjuja ilmiantoivat, koska niiden aihe ja mielipiteet eivät miellyttäneet.

Kun toisten vapauksien rajoittamista lähtee vaatimaan ja kannattamaan, niin saattaakin pian huomata itse olevansa vaadittujen toimenpiteiden oheisuhrina, ja sitten se ei enää olekaan niin hauskaa.

Osoittakaa nyt em. tavalla toimineet mammat inhonne ja alapeukuttakaa tätä viestiä. Sen sijaan, että myöntäisitte, että tuo on totta.

vicky
Seuraa 
Liittynyt5.9.2015

6079 Smith W kirjoitti:

No mistä kaikki keskeiseltä osaltaan alkoi? Merkittävä osa laudan mammoista ilmiantoi jatkuvasti kaikki turvapaikanhakijakriisiä käsitelleet, feminismiä arvostelleet tai muutoin omien näkemystensä kannalta epämukaviksi kokemansa ketjut. Siitä oikein ilakoitiin, kun moderaatio tiukkeni ja kaikki aihepiirien ketjut rupesivat poistumaan. Tästä syystä yösulku tuli. Ettei noita kamalia mielipiteitä esimerkiksi turvapaikanhakijoiden muodostamista kustannuksista tai islamilaisesta naiskäsityksestä olisi voinut niin alhaisella kynnyksellä lähetellä tänne yöaikaan. Ylläpito mainitsi maahanmuuton perusteissaan, joten tämä ei ole edes arvuuttelua. Ehkä Sanoma olisi niin tehnyt muutoinkin, kuten useat mediat ovat sulkeneet kaiken keskustelun päivän tärkeimmästä poliittisesta kysymyksestä, mutta asiaa eivät ainakaan edesauttaneet ne sadat mammat, jotka tuota sensuuria vaativat ja aivan asiallisia ketjuja ilmiantoivat, koska niiden aihe ja mielipiteet eivät miellyttäneet.

Kun toisten vapauksien rajoittamista lähtee vaatimaan ja kannattamaan, niin saattaakin pian huomata itse olevansa vaadittujen toimenpiteiden oheisuhrina, ja sitten se ei enää olekaan niin hauskaa.

Osoittakaa nyt em. tavalla toimineet mammat inhonne ja alapeukuttakaa tätä viestiä. Sen sijaan, että myöntäisitte, että tuo on totta.

Totta tämä. Itse en kuulunut yllämainittuun, siksi vähän kismittääkin, kun itsekin saa "kärsiä".

Vierailija

Jotenkin tämä uusi versio ei houkuttele. Ehkä vaatii totuttelemista, mutta vanhalle palstalle oli matalampi kynnys kirjoittaa mistä vaan aiheesta (av:n persuidea). Väen väheneminen tietty vaikuttaa kans, kun muita kirjoittajia on vähemmän, niin itsekään ei viitsi.

Vierailija

Taidan siirtyä twitteriin. En sinne kyllä paljon kirjoittele, mutta koska muut postaajat on "isoja nimiä", niin kiinnostaa lukea enemmän kuin harvenevien mammojen juttuja.

Vierailija

Aavee oli yksinäisen ihmisen ainoa lohtu, missä sai purkatua, nyt sekin vähäinen ilo vietiin ja sivu näyttää nykyään yhtä harmaalta, kuin mun kurja elämäni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat