Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikakaveri herätti runkkaamalla naamalle

Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Heräsin aamul siihen kun tunnen jotakin lämmintä ja kosteeta tippuvan kasvoilleni ja valuvan suuhuni. Hetken hätiköityä tajusin, että mieshän se siinä virnuilee spermainen kalu naamallani. Ihmeteltyäni viel hetken päätin kilttinä tyttönä imeä päästä loputkin. Onko teil mies ikinä tehnyt noi? Mitä ajattelisitte? Mä tavallaa tykkäsin vaikka aluksi vähän ällötti... Miten mun kannattais kostaa toi?

Kommentit (15)

Vierailija

Sitomisleikit on kyl kivoo, mutta haluisin tehdä jotaki yhtä yllätyksellist et voisin näyttää hänel et kyl mäkin osaan :D

Rambo

Kun hän nukkuu sormetat itteäs ja sheivaat pillun valmiiks.ja istut naamallle ja sanot ett nouset vasta kun on nuollu sulle orgun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei oo oo kyl mun poikkis noi tehny, mut voisin tykätäkki, jos oikee fiilis!

käytätkö dildoa yksin vai yhessä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervo!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervo!

xdd

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisen kasvojen kuorrutus spermalla on kyllä paras kunnianosoitus minkä mies voi naiselleen antaa.

kauhistusta, oksennusta minkälaiset "kunnianosoitukset" sulla on

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten mun kannattais vihjasta mun poikakaverii tekee jotakin tollasta? :D

ehkä vois toimii jos paneskelette esim .kännissä ni siitä vois ehdottaa ett laukee naamalle.jos normaalisti rinnoille/ häpykummulle.?omistako dildoa?

Vierailija

Aamulla kun tuntuu suolessa painetta et menekään vessaan vaan väännät tortut suoraan sen naamalle. Eiköhän siinä ole kostoa kerrakseen :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat