Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ehdottaa uutta tapaamista tyyliin otetaan joskus uusiksi?

Vierailija
09.10.2015 |

Eikö ole tosissaan vai odottaako mun tekevän jonkun ehdotuksen aikataulujen suhteen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olis ainakin aivan sama millaisiksi "säännöt" olisivat vaihtuneet, toimisin joka tapauksessa omilla säännöilläni asiassa - aivan kuten olen aina tehnyt. Jos joku pitää minua naurettavana tms niin aivan rauhassa, niin minäkin häntä, joka jotain sääntöjä miettii. t. Nelikymppinen nainen

En tarkoita että on jotkut Säännöt, joita pitää noudattaa. Mutta helpottaa ja nopeuttaa kommunikaatiota, jos ymmärtää edes suuntaa-antavasti, mitä milläkin teolla tarkoitetaan.

Vierailija
22/27 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole oikeasti kiinnotunut, kun ei itse tee aloitetta uudesta tapaamisesta. Voi toki tapailla miestä, jos mies on aktiivinen ja yrittää riittävästi ansaita ap:n seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko 11 ja 13 viesteissänne, millasen kuvan olette antaneet miehelle. Sanopa nainen mitä tahansa, ei se sitä kuitenkaan tarkoita? Tämänkö te haluatte miehille opettaa naisesta?

no voi että, miesparat :( en minä viitsinyt suoraan sanoa että et ole tarpeeksi kiinnostava, en halua nähdä enää. Mies oli fiksu ja varmasti osasi lukea rivien välistä mitä tarkoitin.

t: 13

Miksi sitä ei voi sanoa? Haluat leikkiä miehen tunteilla? Ei mies mikään ajatustenlukija ole.

Vierailija
24/27 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko 11 ja 13 viesteissänne, millasen kuvan olette antaneet miehelle. Sanopa nainen mitä tahansa, ei se sitä kuitenkaan tarkoita? Tämänkö te haluatte miehille opettaa naisesta?

Siis millälailla mä olen sellaisen kuvan antanut?

t. 11

Tässä:

" etten tunne kiinnostusta tavata uudestaan. Mutta mies jäljitti minut ja tästä imarreltuna suostuin tapaamaan miehen uudestaan"

Niin! Mieleni muuttui siinä välissä. Sanoin miehelle selkosuomella: en ole enää kiinnostunut tapaamaan. Jos mies ei olisi ottanut yhteyttä, EN OLISI SITÄ MYÖSKÄÄN ODOTTANUT, EN KAIVANNUT EN HALUNNUT. Ymmärräthän? 

Mutta kun hän näki vaivaa, niin kiinnostuin. Mutta kiinnostuin selvästi turhaan, kuten tarinan jatko kertoi, mies ei ollutkaan kovin kiinnostunut minusta, vaan pyöritti muitakin. Sitä saa mitä tilaa.

11

Vierailija
25/27 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olis ainakin aivan sama millaisiksi "säännöt" olisivat vaihtuneet, toimisin joka tapauksessa omilla säännöilläni asiassa - aivan kuten olen aina tehnyt. Jos joku pitää minua naurettavana tms niin aivan rauhassa, niin minäkin häntä, joka jotain sääntöjä miettii. t. Nelikymppinen nainen

En tarkoita että on jotkut Säännöt, joita pitää noudattaa. Mutta helpottaa ja nopeuttaa kommunikaatiota, jos ymmärtää edes suuntaa-antavasti, mitä milläkin teolla tarkoitetaan.

Ai. Mä en lähde tuollaiseen ollenkaan. Otan aina selvää toisen haluista suoraan ja kerron myös omani suoraan. Aina. t. Nelikymppinen nainen

Vierailija
26/27 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millälailla mä olen sellaisen kuvan antanut?

t. 11

Tässä:

" etten tunne kiinnostusta tavata uudestaan. Mutta mies jäljitti minut ja tästä imarreltuna suostuin tapaamaan miehen uudestaan"

Niin. Mä olisin ihan mielelläni opettanut sille miehelle, että jos olen sanonut etten ole kiinnostunut niin älä jäljitä minua enempää, mutta en halunnut myöskään antaa opetusta, että jos olitkin kiinnostuneempi kuin miltä osasit antaa ymmärtää ja otatkin yhteyttä jolla sen osoitat, niin sillä lailla ei olisi mahdollisuuksia sittenkin tutustua. Minunhan kuuluisi saada pyyhkeitä tästä naisilta, ei suinkaan miehiltä. (Naiset ei tykkää perässä roikkuvista miehistä, jotka eivät usko että teetpä mitä tahansa en kiinnostu. Mä itseasiassa voisin tykätäkin sellaisesta miehestä, ihanan romanttista.)

11

Vierailija
27/27 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo mulle treffien päätteeksi (ei vielä seksiasteella), että otetaanko joskus uusiksi ja vastaan tuohon, että voidaan kyllä tavata uudelleen, ei pitäisi olla hirveän epäselvää. Sitten vielä viesteissä sovitaan , että nähdään lähiaikoina. Mitään varsinaista hetkeä ei töitten päällekkäisyyksien takia sovittu. Jos ei olisi minusta pätkääkään kiinnostunut, miksi ihmeessä ehdottaisi mitään? Vai pelkän tavan vuoksi tai parempaa odotellessa. Jos noin katala olisi, en jatkossa edes tervehdi koko tyyppiä. Tosin aina on mahdollista, että joku kiinnostuksen kohde muualla. Mutta silloinkin paskatyyppi olisi kyseessä. Tuntuu kurjalta, jos ihmisten sanomisiin ei voi enää lainkaan luottaa, vaan pitäisi jotenkin osata tulkita sanojen taakse. Kommunikoinnista ilmeisesti on tehty joittenkin kohdalta pelkkää peliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi