Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katselen ikkunasta sivusilmällä laskeutuvia lentokoneita

Vierailija

Siellä niitä menee pimeällä iltataivaalla komeasti, näyttäisi olevan se hetki kun niitä laskeutuu aika tiuhaan. Toi on semmonen näky, että pelkästään siksikin kannattaa asua pk-seudulla.

Kommentit (7)

Vierailija

Meillä ilmavoimat harjoittelee melkein suoraan talon yläpuolella tosi usein.. Suihkarit jättää monta viivaa tunneiksi ristiin rastiin jotka hiljalleen leviävät nätisti pois. Aina kun on uutinen "suuri harjoitus" niin menen ulos katsomaan.... Asutaan keskellä metsää just jyväskylä-pori lentoreitin varrella.

Vierailija

Niin kauan kuin muistan, on lentämisen maailma kiehtonut minua suuresti. Geeneissä on, selvästi, ei siis vierinyt omena kauas puusta siinä asiassa. Ekat lentoni olen kokenut (pienkoneilla) ihan pienenä vanhempani ollessa koneen ohjaimissa, en tosin voi muistaa niistä mitään. ap

Vierailija

Mä asun etelä suomessa ja koneet lentää meidän kodin yli noin viiden min jälkeen kun lähteneet hki-vantaalta. Välillä katson netistä mihinköhän matkalla. .tai olla kaukokaipuu

Vierailija

Kaukokaipuuhan se kyllä minuakin usein vaivaa. Tämä pallo on niin upea, olisi miltei loputtomiin niin paljon kaikkea hienoa nähtävää. ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat