MODEROINTI SEKÄ KOVENTUNUT keskusteluilmapiiri huolestuttavat molemmat!

Vierailija

On totta, että osa (mutta vain osa) nettikommentoinnin aiheista ja tyylistä on koventunut ja se on huolestuttavaa, mutta myös tämän palstan "sensurointi-moderointi" ja käyttäjien blokkaaminen huolestuttaa! Politiikko ja uskonto ovat kuumentaneet tunteita ja herättäneet ajatuksia aina, mutta ilmeisesti palstan moderoijilla ei ole parasta koulutusta ko. teemojen arvioimiseen.Itse olen yllättynyt siitä, kuinka nopeasti jotkut uskonto- tai maailmankatsomusaiheiset aloitukset ja ketjut poistetaan; muistan erään taannoisen ketjun, joka häipyi n. puolessa tunnissa. Kuka päättää ja määrittelee, että mikä on hyväksyttävää "Aihe Vapaata" ja mikä ei?

Kommentit (4)

Vierailija

Maikkarin mukaan  9/10 tiukentaisi turvapaikkakriteerejä.

"Valtaosa, 87 prosenttia, suomalaisista kiristäisi turvapaikan myöntämisen kriteerejä irakilaisille, selviää MTV:n tänään julkistamasta kyselystä. 61 prosenttia katsoo, että kriteerejä pitäisi kiristää tuntuvasti.

Tällä hetkellä Suomeen saapuvista turvapaikanhakijoista suurin osa, noin 70 prosenttia, on irakilaisia. Yhteensä Suomeen on saapunut tänä vuonna yli 20 000 turvapaikanhakijaa."

Vierailija

Kertokaapa tällainen ilmiö, et miksi joissakin keskusteluissa peukkujen määrä vaihtelee niin, että keskustelun edetessä  joistakin mielipiteistä poistuu peukkuja? Voivatko rekisteröityneet käyttäjät itse poistella antamiaan peukkuja?

Tuli vaan mieleen, kun jotenkin hämmentävää että olet jotakin viestiä peukuttanut, kuten moni muukin, ja kun seuraavan kerran lukee keskustelua, niin tietyistä viesteistä on ne peukut hävinneet. Ja pitäis niissä nyt sentään olla jäljellä se peukku jonka minä annoin, ja jonka voi lisätä siihen uudelleen.

Ja onhan ne vaan peukkuja, mut silti vähän ihmetyttää.

Vierailija

Kylla ihan alle puolen tunnin haviaa "arkaluontoisia" aiheita vaikka ne olisi kirjoitettu kuinka ilmiselvasti kieli poskessa. Huumorintaju nayttaa puuttuvan kokonaan. Tulee ikava vuosientakaisia ketjuja joita sai nauraa silmat kyynelisssa.  (Ortopedi espanjaa puhuva synnytyslaakari tms.) Tanaan havisi vanhojen ihmisten elvytyksen tarpeettomuus josta alkoi tulla aika hauska ketju mutta tosikkomodet kauhistuivat ja bannasivat. R.I.P.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat