Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka alhaisella rasvaprosentilla liian pienet housut ei enää aiheuta muffin topia?

Vierailija

Otsikossa oikeastaan kaikki mitä haluan tietää.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 0.... onnea yritykseen. Itse ainakin pidän mieluummin pikku pömppistä kuin olen luuranko. 

1) Tuskin sentään 0.

2) Okei, itse taas en halua pömppistä enkä myöskään koe että pömppis ja luuranko ovat ainoat vaihtoehdot.

Vierailija

Paljon sellasilla hullun hyvin treenatuilla on se rasvaprossa? Siinä pisteessä luulis ettei tuu muffin toppia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Paljon sellasilla hullun hyvin treenatuilla on se rasvaprossa? Siinä pisteessä luulis ettei tuu muffin toppia.

~7?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Osta vaan ne oikean kokoiset housut

Pitäis ostaa mittatilaustyönä koska mulla on sen verran erikoiset mittasuhteet. Tarkemmin selitettynä mulla on niin leveä lantio että jos haluan reisistä tiukasti istuvat farkut, ne puristavat lanteilta esiin ikävän näköisen vararenkaan vaikka rasvaprosentti on ihan normaali (vaikkei toki ideaali). Jos pienellä laihdutuksella saisi sellaisen kropan että voisi pitää sellaisia housuja ilman että puristaa. Nyt pidän lantiolta sopivia housuja ja ne roikkuvat reisistä ikävästi. 

Vierailija

Jos on liian pienet housut, niin kyllähän ne on silloin liian pienet. Eli kiristävät jostain, eli tekevät johonkin makkaroita. Kyllä anorektikollekin tulee makkaroita jos laittaa vaikkapa liian pienet lapsen vaatteet päälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos on liian pienet housut, niin kyllähän ne on silloin liian pienet. Eli kiristävät jostain, eli tekevät johonkin makkaroita. Kyllä anorektikollekin tulee makkaroita jos laittaa vaikkapa liian pienet lapsen vaatteet päälle.

Toki aina liian tiukka vaate puristaa pikkuisen. Anorektikoilla kyseessä on kuitenkin aivan mitätön pieni määrä. Iho itsessään on todella, todella ohutta, ja ihonalainen rasvakerros tekee sen paksuksi. Jos ihonalaista rasvaa on hyvin vähän, ei makkarakaan näytä makkaralta vaan pieneltä vekiltä.

Vierailija

Laihduttaessa toi ongelma vaan pahenee.. Sun lantio on suhteessa vaan entistä leveämpi. Alat kyykkäämään sun muuta että reidet kasvaa ja etsit sellaisen farkkumwrkin ja mallin joka sulle sopii. Tuntuu mahdottomalta mutta on mahdollista. Äläkä usko niitä ihme myyjiä mitkä väittää että 3 kokoa liian pienet housut on ok. :O

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaessa toi ongelma vaan pahenee.. Sun lantio on suhteessa vaan entistä leveämpi. Alat kyykkäämään sun muuta että reidet kasvaa ja etsit sellaisen farkkumwrkin ja mallin joka sulle sopii. Tuntuu mahdottomalta mutta on mahdollista. Äläkä usko niitä ihme myyjiä mitkä väittää että 3 kokoa liian pienet housut on ok. :O

Tarkemmin ajateltuna taidat olla ihan oikeassa. Harmi, laihduttaminen on helpompaa kuin lihaksen kasvattaminen naiselle :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat