Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuosta ylilaudan aihe vapaasta

Vierailija

Meinaatteko mennä? Itse nopeasti vilkaisin niin siellä oli jonkin verran asiattomuuksia mutta ihan fiksulta vaikutti. Itse ajattelin nyt illasta kokeilla, katsotaan saataisko sinne perjantaitunnelmaa aikaiseksi!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Sori mut mua nauratti tää :D en voi muuta sanoa kun et hankkikaa elämä... Jotenki nii tosissanne ootte täällä netissä ja palstoilla näistä jutuista päätellen..

Terveisin harvakseltaan täällä pyörivä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sori mut mua nauratti tää :D en voi muuta sanoa kun et hankkikaa elämä... Jotenki nii tosissanne ootte täällä netissä ja palstoilla näistä jutuista päätellen..

No kuule näin se vaan on. Olen kahden mukulan yksinhuoltaja ja ei kuule perjantaina paljoa ulos lähdetä ellei satu saamaan hoitajaa. Se perjantaipullo on tullut nautittua ennen avlla, nytemmin sitten nähtävästi joko kaksplussalla tai ylilaudalla.

Kaksplussassa en tykkää siitä että siellä on aina ne samat nimimerkit ja niiden insidejutut. Niihin ei pääse mukaan, niin mun puolesta saavat jatkaa sitä rinkiään siellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito se täällä on tosissaan kun yrittää pakottaa rekisteröitymään eikä suvaitse lähes mitään keskustelunaihetta. Ilahduin oikeasti ylilaudan avusta. En halua rekisteröityä mutta haluaisin kuitenkin keskustella öisinkin, ja mielellään ilman mielivaltaista sensurointia. Alkuun voi olla vähän kankeaa, mutta kun mammat tottuvat, voi tässä ylilaudalle siirtymisessä olla oikeasti potentiaalia.

av-mammanen

mä en oikein tiedä... kuitenkin siellä joku nörtti selvittää meidän henkilöllisyydet ja sanoo nimiä ja osoitteita... en jotenkin luota tuollaiseen sivustoon!

Vierailija

älkää sitten laittako mainostenestoa, kun kerta ylilaudan Sopsy kiltisti teki meille mammalaudan. Ostakaa kultatili jos ette halua mainoksia. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mä en oikein tiedä... kuitenkin siellä joku nörtti selvittää meidän henkilöllisyydet ja sanoo nimiä ja osoitteita... en jotenkin luota tuollaiseen sivustoon!

No ei ole mahdollista. Ylilaudan tietoturva on taatusti paremmalla tasolla kuin AV:n.

Vierailija

Kullilankojako olit siellä katsomassa?

Ylilauta on muuten aika paljon fiksumpi sivusto kuin tämä femakkohyysäripalsta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Imageboardit ovat internetin viimeisiä paikkoja, joissa joku nörtti jaksaisi selvitellä jonkun henkilöllisyyttä muuten vain, jos et lähettele kuvia itsestäsi tai kerro vapaaehtoisesti tunnistettavia yksityiskohtia itsestäsi. Anonymiteetti ja sananvapaus on pääpointti tuolla. Niin kuin myös 4chanissa, jonka suomalainen versio ylilauta on. Eli jos et tietoisesti kerro itsestäsi mitään, sinua tuskin kukaan rupeaa "etsimään".

Toki poikkeus on silloin, jos postaat jotain laitonta. Sitten tulee ns. kyttäjuttu ja tietokoneesi sijaintitiedot annetaan poliisille. Mutta sama toimenpide on jokaisella suomalaisella foorumilla, myös täällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kyllä netti ja palstat on usein voittanut baari illan! juu kuullostaa ankealta mutta minä asunkin pienellä paikkakunnalla jossa ei ole mitään elämää joten netissä ulee oltua kun täällä saa usein ja paljon nauraa! joskus ollaan kaveriporukalla ja keksitään provoja tännekin ja hauskaa on!  :P

Vierailija

Meno on mennyt av:llä niin kuivaksi, että ihan oikeasti harkitsen tuota. Jos aivan rehellinen olen, niin hieman kuitenkin pelottaa. Jos sieltä saa jonkun viruksen...?

Vierailija

Juu ei, kävin yhden viestiketjun lukemassa ja siellä jankattiin miten ap:n poikapuoli varmasti fantasioi hänestä, liittymättä mitenkään aloitukseen. Onhan täälläkin jos jonkinlaista, mutta....En tiedä, taitaa palstailu jäädä nyt kokonaan pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meno on mennyt av:llä niin kuivaksi, että ihan oikeasti harkitsen tuota. Jos aivan rehellinen olen, niin hieman kuitenkin pelottaa. Jos sieltä saa jonkun viruksen...?

Ei voi saada, miksi muuten kaikki nörtit käyttäis sitä? Todennäk. saat viruksen täältä tai Facebookista. Mammalauta on turvallinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat