Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko teidän lapsillanne on toppavaatteet?t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Joko olette sellaiset hommanneet?

Kommentit (9)

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Hommannut olen jo helmikuussa alesta, mutta ei ne vielä käytössä ole.

Minulla ne on vielä kaupassa vaikka aamuisin on jo ollut aika paljon pakkasta.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ne on vielä kaupassa vaikka aamuisin on jo ollut aika paljon pakkasta.ap

Iltapäivällä on kuitenkin ollut  lähemmäs+10 joten lapsella olisi ip-kerhossa leikkiessä kuuma. Aamulla villatakki ja fleece housut väliin.

Vierailija

Pienemmillä on. Ei toppahousuja vielä, mutta toppatakit oli tänään ensimmäistä kertaa. Ja käytössä olevat on vanhoja, joissa ei enää ihan täydessä terässä lämpöisyys ole, uudet on vielä odottamassa kunnon pakkasia.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivällä on kuitenkin ollut  lähemmäs+10 joten lapsella olisi ip-kerhossa leikkiessä kuuma. Aamulla villatakki ja fleece housut väliin.

Meillä on ollut vain lapsella pitkät alushousut ja paita, sitten collegepaita ja tvillihousut plus välikausivaatteet. Hyvin on pärjännyt.ap

Vierailija

Kyllä mä tuon 9kk vauvani olen jo toppapukuun ja makuupussiin pistänyt kun aamuisin ulkoillaan. Eri asia tietysti itse liikkuva lapsi, kuin tuollainen kärryissä paikallaan tököttävä/nukkuva.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut vain lapsella pitkät alushousut ja paita, sitten collegepaita ja tvillihousut plus välikausivaatteet. Hyvin on pärjännyt.ap

Saman verranhan noilla sitten aamun pakkasissa on. Meillä leggarit ja pitkähihianen trikoomekko, se lämpökerros ja välikausivermeet. Iltapäivällä sitten jättää välistä tarpeen mukaan pois.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat