Miehellä ei aikaa suhteelle

Vierailija

Seurustelen miehen kanssa kaukosuhteessa. Meillä on jonkin verran ikäeroa, eli miehellä on avioliitto jo takana ja siitä siunaantunut lapsia. 

Meillä on noin 200km välimatkaa ja näemme noin joka toinen viikonloppu, jossain tapauksissa vain kerran kuukaudessa. 

Tuntuu, että mies ei välitä meidän suhteesta yhtään ja kun me olemme yhdessä hän puuhailee kaikkea muuta. 

Minä olen kolme vuotta  joutunut suunnittelemaan elämääni ja kalenteria, että miehen oma elämä ei kärsi yhtään. 

Tuntuu, että ei tästä mitään tule. Mies kyllä sanoo, että haluaa jatkaa suhdetta. Onko tällä suhteella mitään toivoa? 

Sivut

Kommentit (28)

ihminen

Jos suhde olisi oikea niin te joustasitte kumpikin. En ymmärää miksi vain sinun tulee joustaa. Ja jos noin harvoin näette niin ei ole normaalia että mies ei osoita mielenkiintoaan sinua kohtaan kun olette yhdessä. Jokin mättää. Ota selvää mikä.

Vierailija

Aloituksesta ei käy ilmi olennaisia asioita, kuten miksi olette yhdessä, onko teistä kumpikaan rakastunut toiseenne tms. Aloituksesta käy ilmi vain asiat, miksi haluaisit jättää homman sikseen, joten olet sen jo selvästi päättänyt, haet täältä vain hyväksyntää.

Vierailija

Oletko sama joka on kirjoittanut tästä tilanteesta ennenkin? Olit viime viikonlopun miehen luona ja hänelle sopi tavata vasta kk päästä. Olit jo tätä ennen päättänyt että nyt on suhde loppu ja taas huomaat olevasi samassa tilanteessa.

Vierailija

Ollaan kummatkin toki rakastuneita ja minusta tuntuu, että olen enemmän kun miehellä on niin kiireinen aikataulu. 

Äsken kun lähdin taas kotiin niin kirjaimellisesti "räjähdin".

Pakkasin tavarani matkalaukkuun ja ilmoitin, että tästä suhteesta ei tule mitään, koska miehellä ei ole aikaa. Mies sanoi, että ei mahda kun hänen elämä on sellaista. 

Minä sanoin siihen, että siinä tapauksessa olisi hyvä erota ja mies suuttui ja käski minun rauhoittua ja aikuistua.  Ap

Vierailija

Mihin miehellä ei ole aikaa? Mitä sinä haluaisit että hän tekisi? Itsellä sama tilanne ja olemme viikonloppuisin koko ajan yhdessä vaikka puuhailisimmekin kaikkea kuten remontteja tai metsätöitä tai puutarhan kunnostusta. Teemme yhdessä kaiken koska näemme niin harvoin. Suhde kukoistaa, rakastamme toisiamme äärettömän paljon ja odotamme sitä että voimme asua yhdessä.

Vierailija

Kun kerta pakkasit tavarat pois, niin eikö se ole nyt ohi? 

Jos mies ottaa yhteyttä, niin älä osoita mielenkiintoa tai ole vastaamatta kokonaan

Vierailija

Me ei taas tehdä mitään yhdessä, kuin käydään syömässä ravintoloissa ja harrastetaan seksiä :D Mies tekee viikonloppuisin töitä ja käy lapsen harjoituksissa/peleissä, toki olen myös joskus mukana, mutta tuntuu että tämä ei ole vakava suhde, kun on jatkunut näin kauan ja mitään muutosta ei tapahdu. 

Haluan asua yhdessä, mutta mies sanoo syyksi , että hänellä on lapset joka toinen viikko ja ei onnistu, tulee käytännön ongelmia. 

Tuntuu pahalta myöntää, mutta tuntuu, että mies haluaa minusta kivaa viikonloppu seuraa ja jättää mut ihan nalli kalliolle tunteiden kanssa. Ap

nobody

lapset on tietty tärkeitä. silti ihme jos ei viitsi järjestää kahden keskistä aikaa sun kanssa kun noin harvoin näette. odotatteko innolla sitä kun näette taas? vaikee päätös. se on sinun päätettävä. haluaisitko itse lapsia? haluaako tämä mies enemmän lapsia?

Vierailija

Kyllä minusta on hauskaa nähdä ja odotan sitä paljon. Mieskin on niin sanonut. 

Haluan lapsia jossain vaiheessa, mies ei :( 

Tiedän, että pitäisi erota ja olen aika nuori, elämä edessä jne. 

En vain ymmärrä miksi mies ei ymmärrä jos sanon, että tämä suhde on tässä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa kaukosuhteessa ja pyllystä on :( Haluaisin muuttaa yhteen, mutta mies ei

Sama tilanne täällä! Odottamista ja odottamista, aina ja ikuisesti...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat