Miehellä ei aikaa suhteelle
Seurustelen miehen kanssa kaukosuhteessa. Meillä on jonkin verran ikäeroa, eli miehellä on avioliitto jo takana ja siitä siunaantunut lapsia.
Meillä on noin 200km välimatkaa ja näemme noin joka toinen viikonloppu, jossain tapauksissa vain kerran kuukaudessa.
Tuntuu, että mies ei välitä meidän suhteesta yhtään ja kun me olemme yhdessä hän puuhailee kaikkea muuta.
Minä olen kolme vuotta joutunut suunnittelemaan elämääni ja kalenteria, että miehen oma elämä ei kärsi yhtään.
Tuntuu, että ei tästä mitään tule. Mies kyllä sanoo, että haluaa jatkaa suhdetta. Onko tällä suhteella mitään toivoa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että mies ei halua erota, koska tämä tilanne on sille hyvä.
Sitten kun minä puhun tunteista ja että tuntuu pahalta olla suhteessa, olen epäkypsä ja en tajua mitään.
Äskenkin laittoi viestin, että minun pitää ymmärtää, koska hänen elämä on mitä on. Ap
Tuossahan se tulikin. Hänen elämä on sitä mitä on ja sinä et voi muuta sille asialle tehdä kuin hyväksyä sen (tai erota). Useat naiset kai tällaisessa tilanteessa toteavat, että vaikka tilanne on epäreilu niin rakkauden voima on kuitenkin niin suuri että ei vain voi erota. Sitten ollaan myöhemmin katkeria kun jäi saamatta se vastarakkaus ja huonolla tuurilla perhekin. Sinuna nyt tekisin ainakin sen, että en enää alkaisi järkätä kalenteriani miehen iloksi. Sovit omat menosi, ja jos menee miehen suunnitelmien kanssa päällekkäin niin harmin paikka. Tapaamiset tulevat jonkin verran harvenemaan mutta se voi olla vain hyvä asia. Jos mies oikeasti haluaa seuraasi niin hän kyllä järkkää sitä aikaa itsekin. Jos ei, niin no voiko sitä sinulle enää suoremmin sanoa, että he's just not that into you?
Vierailija kirjoitti:
Niin siis uskon, että mies rakastaa minua, koska sen ääneen kuitenkin kertoo.
Järkeä tässä ei kai ole? En vain tiedä mitä mies ajattelee, mulla menee hermot, kun ei tunteista puhu mitään ja mitä haluaa elämältä.
Sen on kertonut, että lapsia ei halua ja yhteenmuuttokin huono ajatus...tällä hetkellä... Ap
Siis aikaisemmin sanoit että on sanonut rakastavansa sinua, niin miksi väität heti perään ettei puhu tunteista? Ja aijemmin sanoit että mies ei halua enempää lapsia, niin miten voit sanoa ettei tiedä mitä haluaa elämältä? Minäpä selostan sinulle: mies on saanut elämässään kokea sen perhe-elämän ja lasten saannin. Eron jälkeen elämä on seesteisempää ja lapset vie oman osansa arjesta ja ihan totta, se elämä lasten kanssa on todella kiireistä.
Mies on fiksu kun tietää teidän elämäntilanteiden erot ja ei ole laittamassa hynttyitä yhteen, koska se saattaa tuohon lapsiasiaan kaatua ennemmin tai myöhemmin. Se on jo olemassaoleville lapsille todella kova paikka.
Miksi roikut miehessä joka ei sun kanssa niitä lapsia tee koska oma luku on jo täynnä?
No kannattaako noin nuorena jäädä kiinni tilanteeseen, joka ei ole hyvä. Myöhemmin sitten saatat katua sitä, että et päässyt vaikka koskaa miehen kanssa matkustamaan , koska miehellä ei ollut aikaa. Varmasti löytyy paljon miehiä, joilla on aikaa ja jotka haluavat tehdä eri asioita. Miehelle tilanne riittää varmaankin siksi, että saa ainakin seksiä , ikävä tosiasia. Mutta jos miehellä ei ole aikomustakaan muuhun ja itse haluat perheen jossain vaiheessa, itse viheltäisin kyllä pelin poikki. 24 on todella nuori ja ehdit löytämään monta miestä tämän jälkeenkin. Minusta parisude on juuri sitä, että tehdään yhdessä aiota, voi tehdä tietysti omiakin ja yksin ja muiden kanssa, mutta jos enin aika on sitä, että miehelläon sinulle kaikkein vähiten aikaa, niin ei hyvä.
Monet miehet ja naiset sanovat rakastavansa puolisoitaan ja varmaan rakastavatkin mutta silti esim pettävät. Mies on sanonut rakastavansa sinua, mutta tuntuuko sinusta siltä että hän rakastaa? Yhteisessä tulevaisuudessanne ei ole yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa tai lapsia. On vain joitain viikonloppuja kun käyt miehen luona harrastamassa seksiä ja juttelemassa.
Olen ollut vuosien etäsuhteessa ja mies olisi halunnut minun muuttavan luokseen, hankkivan töitä hänen paikkakunnaltaan ja sopeutuvan hänen tyylilleen käypäseen tapaan elää. Se olisin ollut siis minä, joka tekee nuo isoimmat ratkaisut, myönnytyksiä tapaamisajankohdista teimme molemmat.Kyseessä oli elämäni Big Love ja varmaan oli tuolle miehellekin. Olimme tiiviisti yhdessä tavatessamme joka hetken 3-14 vrk yhtä mittaa. Puuhastelimme kaikkea yhdessä ja kiersimme maailmaa. Aika vaan kului ja jokin minussa kielsi tekemästä isoja päätöksiä. Erosimme, miehellä uusi nainen. Itse tuskin kykenen enää minkäänlaiseen parisuhteeseen. Ajattelin hänen kanssaan ollessa, etten koskaan anna kenenkään muun miehen koskea minuun, en henkisesti tai fyysisesti. En, vaikka mies kuolisi tai jättäisi minut. Suhteemme oli varmaankin siksi noin tiivis, koska kaipasimme toisiamme viikolla ja sitten saimme keskittyä vain toisiimme, matkoista puhumattakaan. Toisaalta kaikki oli unenomaista, sovimme yhteen liian hyvin. Jos olisimme muuttaneet yhteen, ehkä rakkaus olisi päättynyt aikaa sitten. Vaikea sanoa. Ap, kuulostele itseäsi. Muuta ohjetta ei ole antaa.
Matkustelemme itseasiassa aika paljon. Mies on siis selvästi sanonut, että ei ainakaan lapsia jne.
Sitten kun minä sanon, että haluan erota, koska on epäoikeudenmukaista ja on erilaiset toiveet niin miksi se ei ymmärrä? Vaan huutaa ja syyttelee.
Olen ollut lasten kanssa tekemisissä jonkin verran. Vietetty kesälomaa yhdessä jne.
Eikä minun mielestä siinä asiassa ole mitään negatiivista. Mukavia maksuja ja toimeen tullaan.
Miksi mies ei halua kanssani mitään, mutta ex-rouvan kanssa on kelvannut tehdä kaikki. Tuntuu, että minussa on jotain väärää.
Ap
Ei millään pahalla! Olet ehkä liian sinisilmäinen ja katsot tätä maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi.
Miehestä et saa mitään irti. Sillä on lapset ja ne vievät aikaa, työ on ilmeisesti kiireinen ja aikaa vievä.
Mies ei aio muuttua sinun tahtojen mukaan.
Olen aivan varma, että löydät miehen jonka kanssa voit perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa kaukosuhteessa ja pyllystä on :( Haluaisin muuttaa yhteen, mutta mies ei
Ehkä sitä ei kiinnosta
Tiedän, että mies ei halua erota, koska tämä tilanne on sille hyvä.
Sitten kun minä puhun tunteista ja että tuntuu pahalta olla suhteessa, olen epäkypsä ja en tajua mitään.
Äskenkin laittoi viestin, että minun pitää ymmärtää, koska hänen elämä on mitä on. Ap