Kannattaisiko minun teidän mielestänne erota?

Vierailija

Tein tarkoituksella av:lle kun en halua mitään "asiantuntijan" vastausta vaan normaalien ihmisten.

Eli tilanne on tämä, olemme 28v ja 34-vuotiaat. Emme ole naimisissa eikä ole lapsia. Mutta mies on alkanut välillä käyttäytyä kuin lapsi. Esimerkiksi jos pyydän viemään roskat niin siitä pitäisi antaa jokin palkinto, tyyliin "Okei vien jos sitten hierot multa tuon niskajumin pois" Sen nyt voisin tehdä ilman mitään vastapalvelustakin!

Tai jos hän maksaa minulle kahviossa vaikka 3€ leivoksen ja 0,70€ teen, niin takuulla muistaa vaikka seuraavalla ostoskäynnillä vaatia sen 3,70€ takaisin.

Sitten vakavampi juttu on se, että haluaisin lapsen ja hän kuulemma myös. Olen kuitenkin aika varma ettei hänestä olisi isäksi koska seurasin miten hän käyttäytyi siskontyttöni 3v:n kanssa.

Tyttö vähän kinusi "oo kiltti" niin antoi tälle sokeripaloja suoraa purkista. Jouduin käymään lähikaupassa eli olin poissa n. 20 min. Tällä välin jo soitti että mitä tekee kun tyttö itkee. Ja kun on helppo lapsi niin ei tarvitse muuta kun ottaa syliin. Myöhemmin kuunteli koneelta Steen1:n (vai mikä se on) musiikkia ja siinähän kiroillaan koko ajan. Tyttöä piti sylissä samalla. Onneksi ei lapsi hoksannut alkaa matkimaan kirosanoja.

Sitten mustasukkaisuus. Olimme ystävän häissä ja siellä tietysti onnittelin hääparia läheisiä kun ovat, halaamalla. Alkoi sitten inttää että senkö takia sinne halusin että pääsen lääppimään tuota ystävän miestä.

Minulla meni hermot ja sanoin että nyt olemme toisten juhlissa ja täällä käyttäydytään. Eli ihan kuin olisin lasta komentanut. Tästä suuttui ja kiskoi huiviinsa muiden ihmisten alkumaljat, jotka oli tarjolla pöydällä. Veti siis 6-8 lasillista skumppaa muutamaan minuttiin. Hänellä on aika huono viinapää ja se nousi ihan selvästi päähän.

Halusi lähteä kotiin ja sanoin ettei se vielä käy kun ei ole sulhanen edes pitänyt puhettaan. Sitten alkoi raivoamaan siitä että olen siellä sen sulhasen takia ja että olen siihen ihastunut kun haluan jäädä "häntä tuijottamaan"

Olimme siis minun kyydilläni kun hänellä ei ole autoa eikä korttia ja paikka oli aika syrjäinen. Sanoin että voin heittää hänet bussipysäkille ja palaan itse juhliin.

Sitten hän sanoi minulle kesken matkan että sammuta auto, haluaa jutella. Odotin jonkun sortin anteeksipyyntöä mutta ei, hän otti minua hiuksista kiinni ja veti kasvoni lähelle omiaan, sanoi "sä et sitten lumppu enää ikinä määräile mua noin"

En uskaltanut sanoa vastaan koska hän on ennenkin ollut humalassa vihainen. Sain suostuteltua hänet jatkamaan matkaa syystä että bussi olisi pian siinä.

Tiedän että kuulostaa pahalta näin kirjoitettuna mutta hän ei ole ikinä ennen koskenut minuun noin. Mitä itse tekisitte?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Eroaisin. Selvästi itsekkin tiedät vastauksen, kun kirjoitit liudan asioita, jotka miehessä mättää. Miehesi kuulostaa pelottavalta ja tuosta se vaan pahenee. Tuollaisen kanssa ei kannata lapsia alkaa tekemään.

Vierailija

Kyllä kannattaa jättää! Et saa kuin harmia ja mielipahaa tuosta keskenkasvuisesta äijästä.

Kuinka kauan olette muuten seurustelleet?

Vierailija

Not tietenkään te lasta tuollaisen kusipään kanssa! Nyt on vielä helppo erota, toisekseen olet nuori ja ehdit löytää paljon paremman kumppani.

Erityisesti tuo autokohtaus oli sellainen että itse olisin lähtenyt läiskimään jo heti sen jälkeen.

Vierailija

Vaikutat itsekkin ärsyttävältä. Kohtelet miestä kuin idioottia.
Noi muut miehen käyttäytymiset oli ihan normaalia, paitsi se vika.
Erotkaa.

Vierailija

Tammikuussa tulisi täyteen kaksi vuotta seurustelua.

4, Olen itsekin vielä jonkinlaisessa shokkitilassa tuosta autokohtauksesta. Nyt mies on ollut normaalia mukavampi, osti kukkia ja suklaatakin mutten kyllä anna tuota hiuksista repimistä ja lumpuksi nimittelyä anteeksi.

Ap

Vierailija

No ei ole normaalia käytöstä, ainakaan sellaisessa parisuhteessa jossa minä haluan olla. Kyllä kumppanin pitää tasapuolisesti osallistua kotitöihin ilman suurta ylistystä urotöistään.

Moni lapaeton nyt ei oikein ymmärrä lapsia, mutta että sokerinpaloja purkista?

Ja isot hälytyskellot soi tosta mistasukkainen sulhasesta- mies on joko tyhmä kuin saapas tai sairaalloisen mustasukkainen, todnäk molempia. Näillä syillä jo lähtisin suhteesta. Toi hiuksiin tarttuminnen ja lutkaksi haukkuminen nyyt vaan oli se viimeinen naula arkkuun joka takaa sen että ei tarvitse miettiä tekikö oikean vai väärän ratkaisun, tiedät itsekin ettei tuollaisen kanssa voi olla saatikkaa hankkia yhteistä lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat itsekkin ärsyttävältä. Kohtelet miestä kuin idioottia.
Noi muut miehen käyttäytymiset oli ihan normaalia, paitsi se vika.
Erotkaa.

Normaalia? Normaalia pillastua, jos mies (tai nainen) halaa morsiusparia? Normaalia olla mustasukkainen tuosta? Tai normaalia tempaista skumpat muiden nenän edestä heti juhlien alkumetreillä. Ei todellakaan ole normaalia käytöstä - ei miehelle eikä naiselle.

AP ei tietenkään ole vastuussa miehensä käytöksestä juhlissa, mutta kyllä ainakin itse olisin hävennyt silmät päästäni tuota skumppa-kohtausta.

Olette seurustelleen vasta alle kaksi vuotta. Arvaanpa, että miehesi "parhaat palat" eivät ole vielä edes paljastuneet. Jos haluat lapsia,  tee ne aikuisen ihmisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tammikuussa tulisi täyteen kaksi vuotta seurustelua.

4, Olen itsekin vielä jonkinlaisessa shokkitilassa tuosta autokohtauksesta. Nyt mies on ollut normaalia mukavampi, osti kukkia ja suklaatakin mutten kyllä anna tuota hiuksista repimistä ja lumpuksi nimittelyä anteeksi.

Ap

Ikään kuin tuo jotain muuttaisi, lapsellista hyvittelyä. Olisi hankkiutunut terapiaan ennemmin.

Kolmen äiti

Kannattaa erota. Tee se nyt ja tulet vielä pitämään sitä ehkä elämäsi parhaimpana päätöksenä. On olemassa miehiä, jotka kunnioittavat naista eivätkä ikipäivänä tee tuollaisia asioita. Löydät vielä hyvän miehen ja lapsillesi isän. Olet nuori, ehdit kyllä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat