Onko joku rahoittanut hoitovapaan lainalla?

Vierailija

Pohdin kuumeisesti, miten selviän hoitovapaalla 8 kk. Minulla ei ole tarpeeksi säästöjä, miehellä erittäin pieni palkka ja itsellä yksin asuntolaina.

Onko kukaan ottanut pankista lainaa pystyäkseen olla kotona...?

Kommentit (8)

Vierailija

2 kysymystä tulee mieleen: pystytkö palkastasi maksamaan lainan pois ja mahdatko edes saada lainaa jos nyt jo talous on tiukalla?

Vierailija

Minä olen vinguttanut visaa. Tosin olen ollut vasta pari kk hoitovapaalla äitiysloman jälkeen. Vielä tässä on aikaa kuluttaa Visa tyhjäksi, koska menen töihin vasta kun lapsi 1 v. 2 kk. Säästin myös etukäteen reilut 2000 €. Sitä olen käyttänyt autolainan ja laskujen maksuun. Eihän kotihoidontuella kukaan elä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pohdin kuumeisesti, miten selviän hoitovapaalla 8 kk. Minulla ei ole tarpeeksi säästöjä, miehellä erittäin pieni palkka ja itsellä yksin asuntolaina.

Onko kukaan ottanut pankista lainaa pystyäkseen olla kotona...?

Miehellä pieni palkka? Miksi hän ei jää kotiin ja sinä mene töihin? Meillä mun palkka on isompi joten hoitovapaan pitää mies ja mä olen töissä.

Vierailija

Juu tavallaan rahoitettiin lainalla kun pienennettiin asuntolainan lyhennystä reilusti hoitovapaan ajaksi. Oltas toki saatu lyhennysvapaakin mutta tuo pienempi lyhennskin riitti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vinguttanut visaa. Tosin olen ollut vasta pari kk hoitovapaalla äitiysloman jälkeen. Vielä tässä on aikaa kuluttaa Visa tyhjäksi, koska menen töihin vasta kun lapsi 1 v. 2 kk. Säästin myös etukäteen reilut 2000 €. Sitä olen käyttänyt autolainan ja laskujen maksuun. Eihän kotihoidontuella kukaan elä.

niin unohdin sanoa, että ei pankista saa välttämättä lainaa vain siksi että tahtoo jäädä kotiin. Visa vinkumaan siis.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat