Mistähän löytäisi 25-35v naisen, joka ei ole seurustellut?

30+ mies

Tai sanotaan, jos on seurustellut, niin vaikka yhden kerran ja max pari vuotta.

Toisaalta ei saisi olla myöskään sellainen, joka harrastaa paljon yhden yön suhteita tai panosuhteita.

Haussa ei ole siis neitsyt (vaikkei se mikään estekään ole). Pakko todeta tämä tähän väliin, kun tiedän millaisia vastauksia naisilta tulee.

Haussa on vain nainen, jonka kanssa parisuhteessa voisi olla jossain määrin tasavertainen asetelma. En usko, että voin saada hyvää parisuhdetta, jos nainen on ollut jonkun miehen kanssa vuosikaudet, tai toisaalta ollut jatkuvasti uusissa suhdevirityksissä. Haen naisesta jossain määrin samanlaista kokemusmaailmaa kuin minulla, joka erinäisistä syistä olen ollut vain muutamassa, noin vuoden pituisessa suhteessa elämäni aikana. En ala syitä avaamaan, kaikkien ihmisten elämä ei vain mene suorinta raidetta joka paikkaan.

Tiedän, että tähän tulee naisia myös kertomaan kuinka epäromanttista tällaisten määrittely on. Oma näkökantani on kuitenkin erilainen, juuri sisäinen romantikkoni ajaa etsimään naista, jonka kanssa olisi riittävän samanlainen kokemusmaailma.

Niin että mistähän voisin sellaisen naisen löytää? Missä tutustua? Kertokaa jos tiedätte jonkun kuvaukseen sopivan naisen, että missä tällaiseen voisi tutustua?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Ei seurustelukokemusta ja muutaman kerran n. vuoden suhde eivät kyllä ole kovin tasavertaiset lähtökohdat. Ja lisäänpä vielä, että mielestäni kannattaisi keskittyä olennaisimpiin asioihin. On ihan ymmärrettävää toivoa samanlaista kokemusmaailmaa, mutta kannattaa olla varovainen viritellessään tommosia keinotekoisia rimoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

odottelet niitä robotteja jotka vapauttavat sinutkin. kyllä niiden tekoäly sitten kehittyyy

tämä oli trollina kirjoitettu!

Vierailija

Tuurilla löydät, jos löydät. Itse osun ikähaarukan keskivaiheille ja olen ollut vain yhdessä lähes kymmenen vuoden suhteessa. Suoraan sanoen putoat minun silmissäni samaan kategoriaan niiden kanssa, joilla on "jatkuvasti viritelmiä". Tai oikeastaan olet pahempi. Henkilö jolla on jatkuvasti viritelmiä ei välttämättä edes halua vakavaa suhdetta, tietää sen ja elää sen mukaan. Monta semi-pitkää suhdetta taas herättää epäilyksen, että halua pysyvään suhteeseen kyllä on, mutta siinä ei jostain syystä onnistu. Tämä on tietysti typerää yleistämistä ja ennakkoluuloa ihan niin kun omatkin vaatimuksesi. Ehkä kannattaisi vain tutustua oman oloisiin ihmisiin ja jättää spekuloinnit menneisyydestä pois valintaperusteista kokonaan. Et varmaan itsekään haluaisi tulla tuomituksi omien epäonnistuneiden suhteidesi takia?

Vierailija

Ehkä sun pitäisi miettiä, missä kaikki syrjäytyneet naiset on?
Itse veikkaisin että kotona sängynpohjalla tms..

Jos sulla on jotain erityisiä kiinnostuksen kohteita, niistä kannattaisi aloittaa.

Laita vaikka rehellinen seuranhakuilmoitus X-aiheiselle foorumille.

tutkija

Kyllä aika kiven alla ovat tuollaiset tyttöset tuossa ikähaarukassa. Suurin osa tuntuu olevan loppuun poljettuja.

Täytyy sanoa että minä ajattelen samalla tavalla kuin AP. On vaa helpompi rakastaa "viattomampaa" naista kuin naista jossa on käyny useampi mies. Ja tiedoksi naisille näin ajattelee suuri osa miehistä.

Vierailija

Onnea vaan, ehkä en itsekään jaksaisi aloittelijaa kun takana 15 vuoden suhde. Mutta varo, ettet jää kokonaan yksin vaatimuksinesi.

Vierailija

Etsi naista, jonka kanssa sinulla synkkaa, ei tuo kuulosta oikein hyvältä lähtökohdalta. Vähän seurustelleita naisia on kyllä pilvin pimein, mutta tuskin ovat niitä tälläytyneitä kanasia minimekoissa. Oletko itse minkä ikäinen? Onko sulla muilta osin vaatimustaso järjellinen suhteessa ittees?

Vierailija

No mä olen 32-vuotias nainen joka ei ole koskaan seurustellut. Yhdenyön suhteita takana ehkä noin 6kpl. Mutta tuskin mä sua kiinnostaisin, koska en ole kaunis. Lisäksi olen kaiketi omituinen/hankala ihminen, koska tulen tosi harvojen ihmisten kanssa toimeen. Edelleen haaveilen parisuhteesta, vaikka siihen päätyminen onkin kohdallani hyvin epätodennäköistä. Lähinnä senkin takia kun käyn niin harvoin missään. T. kotihiirulainen

Vierailija

Sovin kuvaukseesi näin musta valkoisesti (oikeassa elämässä saattaa sitten olla eri tilanne). Parisuhteessa en ole vielä ollut, kun muutun erittäin ujoksi niiden miesten seurassa, mistä olen kiinnostunut + ei kiinnosta liitto, jossa ei ole kemiaa.

Olen kokeillut nettideittailua muutaman kerran, mutta kaikilla tapaamillani miehillä tuntuu olevan aika epärealistiset odotukset, vaikka kuvailevat olevan hyvin maaläheisiä. En tiedä sitten, oliko vika siinä, että lähdin liian nopeasti treffeille muutaman viestin jälkeen. Kemiaa on tai sitten ei, enkä halunnut istua kuukausitolkulla kirjoittelemassa.

Olen alkanut laajentaa tuttavapiiriä ja aloittanut pari uutta harrastusta. :) Ehkäpä törmäämme jossain.

T. n26 pk-seudulta (parhaiten löydät minut kotoosta, ruokakaupasta tai seisoskelemassa bussipysäkillä)

Vierailija

Jos haet tuonikäistä ihmistä tuollaisella seurusteluhistorialla, niin hän on todennäköisesti oppinut elämään omillaan. Teidän pitäisi olla luonteiltanne hyvin yhteensopivat, että saisitte suhteen/yhteiselon toimimaan ja sinun pitäisi osata antaa hänelle tarpeeksi omaa tilaa. En ole varma, onko sinulla kuitenkaan haussa naista, joka on tottunut hoitamaan itse omat asiansa ja elämään omaan tyyliinsä, vaan havitteletko enemmän sellaista mieheen turvautuvaa hentoa kukkasta.

Minäkin neuvon keskittymään vähemmän seurusteluhistoriaan ja enemmän luonteenpiirteisiin.

Pelle

Elikkä sano vaa suoraa että etsit kypsää neitsyt pimppaa kun et päässyt nuorena poikana kokeilemaan. Olenko oikeassa?

Vierailija

Täytän kriteerisi, paitsi se ensimmäinen suhde on juuri meneillään. Minulla on taustalla epäonnea, joka on pakottanut jäämään kotiin silloin kun olisi voinut lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin. Lisäksi luonteeni takia, johon kuuluu introverttiys mutta muitakin poikkeavia ominaisuuksia, olen yleensä sosiaalisesti vähän sivullinen.

Tekstisi perusteella en usko että meillä olisi yhteistä kokemusmaailmaa, koska määrittelet asian niinkin triviaalisti kuin seurusteluhistorian kautta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat