Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän löytäisi 25-35v naisen, joka ei ole seurustellut?

30+ mies
08.10.2015 |

Tai sanotaan, jos on seurustellut, niin vaikka yhden kerran ja max pari vuotta.

Toisaalta ei saisi olla myöskään sellainen, joka harrastaa paljon yhden yön suhteita tai panosuhteita.

Haussa ei ole siis neitsyt (vaikkei se mikään estekään ole). Pakko todeta tämä tähän väliin, kun tiedän millaisia vastauksia naisilta tulee.

Haussa on vain nainen, jonka kanssa parisuhteessa voisi olla jossain määrin tasavertainen asetelma. En usko, että voin saada hyvää parisuhdetta, jos nainen on ollut jonkun miehen kanssa vuosikaudet, tai toisaalta ollut jatkuvasti uusissa suhdevirityksissä. Haen naisesta jossain määrin samanlaista kokemusmaailmaa kuin minulla, joka erinäisistä syistä olen ollut vain muutamassa, noin vuoden pituisessa suhteessa elämäni aikana. En ala syitä avaamaan, kaikkien ihmisten elämä ei vain mene suorinta raidetta joka paikkaan.

Tiedän, että tähän tulee naisia myös kertomaan kuinka epäromanttista tällaisten määrittely on. Oma näkökantani on kuitenkin erilainen, juuri sisäinen romantikkoni ajaa etsimään naista, jonka kanssa olisi riittävän samanlainen kokemusmaailma.

Niin että mistähän voisin sellaisen naisen löytää? Missä tutustua? Kertokaa jos tiedätte jonkun kuvaukseen sopivan naisen, että missä tällaiseen voisi tutustua?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän suht montakin naista, joilla on vain pari lyhyttä suhdetta, jos sitäkään takana. Mutta tämä johtuu heidän kohdallaan siitä, että ovat vaativia kumppanin suhteen, kun ovat itsekin menestyviä ja hyvännäköisiä. Olisitko sinä niin spesiaali, että kelpaisit tällaiselle naiselle?

Vierailija
22/36 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinävedellä on Nunna Luostari olisi aika hyviä naisia. Sieltä voisi löytyä joku Pirkko, joka voisi suostua sinun naiseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yksi 27v nainen joka ei ole ikinä seurustellut, edes päivääkään.

Olen hoikka ja urheilullinen, naama ok. Korkeakoulututkinto ja harrastuksia löytyy, baareissa en jaksa käydä. Välillä laitan nettideittiprofiilin pystyyn kun en haluaisi koko elämää yksin viettää mutta melkein kaikki lopettavat kirjoittelun kun kuulevat että olen koko ikäni ollut sinkku.

Kiinnostaako yhtään? Ei niitä ikisinkkumiehiäkään mistään löydy.

Vierailija
24/36 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä ystävä on juuri tälläinen nainen, ikää 26 ei ole koskaan seurustellut eikä ollut edes mitään vakavampaa. On ollut aiemmin ehkä hieman ns. Ujo ja luulen että näin ollen hän ei ole löytänyt kumppania. Iän karttuessa hän on saanut kyllä

paljon rohkeutta! Hän on kuitenkin näyttävä nainen kaikenpuolin.. ;) 

Vierailija
25/36 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoillislestadiolaisissa on pilvin pimein määritelmäsi mukaisia sinkkunaisia. Etsi vaan paikkakuntasi Rauhanyhdistys ja sinne vaan seuroihin. On varaa valita. Joudut kyllä valitettavasti tekemään nk. naimaparannuksen, mutta avioliiton jälkeen voit taas lakata käymässä seuroissa. Suosittelen.

Vierailija
26/36 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi 24v neitsyt, joka ei ole ikinä seurustellut. Olen ollut aiemmin niin järjettömän ujo, etten ole voinut kuvitellakaan mitään suhdetta. Eikun niin joo, en mahdukaan sun kriteereihin, pahus kun olen vuoden liian nuori. ...

Vierailija
27/36 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän kriteerisi, paitsi se ensimmäinen suhde on juuri meneillään. Minulla on taustalla epäonnea, joka on pakottanut jäämään kotiin silloin kun olisi voinut lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin. Lisäksi luonteeni takia, johon kuuluu introverttiys mutta muitakin poikkeavia ominaisuuksia, olen yleensä sosiaalisesti vähän sivullinen.

Tekstisi perusteella en usko että meillä olisi yhteistä kokemusmaailmaa, koska määrittelet asian niinkin triviaalisti kuin seurusteluhistorian kautta.

ä 

samoin, olen kyllä 36 ja ensimmäinen seurustelu/avioliitto menossa. reilu 2 vuotta olemme yhdessä olleet ja siitä lähes vuoden naimisissa, lapsikin syntyy joulukuussa. Sitä ennen vain muutama yhden illan juttu joka ei johtanut mihinkään.

sinunlaiseesi en silti sekaantuisi, ja teille samankaltaisille siskoille vinkiksi, kyllä se oikea löytyy myöheminkin ;)  hyvää kannattaa odottaa ja parempi ilman kuin Hilman :D !!

Vierailija
28/36 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä viidakossa Guatemalan metsässä luulen että voi löytyä...

Vierailija
29/36 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mieluummin itsetunto, niin toisen eletty elämä ei häiritse sinua etkä kuvittele toisen tekevän jatkuvasti vertailuja sinun ja ex välillä.

Vierailija
30/36 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävän oloinen aloitus. Miksi luulet että kaikki muut miehet haluavat samaa kuin sinä? Jos totta puhutaan, koko asetelma kuullostaa jotenkin vähintääkin hämärältä. Luuletko että nainen kuluu jos on seurustellut aikaisemmin?

Luuletko kenties että pysytyt helpommin muokkaamaan naisen haluamasi laiseksi jos hän ei ole seurustellut aikaisemmin? Jos olisin nainen, alkaisi hälytyskellot soimaan, ja kovaa.

Vierailija
31/36 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP hyvin, mitä tarkoitat. Olen 24-vuotias nainen, en koskaan seurustellut, enkä myöskään haluaisi kovin pitkässä suhteessa ollutta miestä. Itsetuntoni ei yksinkertaisesti kestä sitä, koska itselleni oma puuttuva seurusteluhistoria ja kaikki metsään menneet seurusteluviritykset ovat sen verran kova pala.

Tiedostan myös sen, että oikean tyypin tullessa vastaan tällaisilla kriteereillä tuskin on mitään merkitystä. Kyllä minä haluan uskoa, että ratkaisevalla hetkellä uskallan heittää pelkoni siivuun ja heittäytyä suhteeseen vaikka eronneen miehen kanssa. Mutta pointtini on, että ymmärrän myös AP:n ajattelua.

Vierailija
32/36 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei saisi olla myöskään sellainen, joka harrastaa paljon yhden yön suhteita tai panosuhteita.

Haussa ei ole siis neitsyt (vaikkei se mikään estekään ole). Pakko todeta tämä tähän väliin, kun tiedän millaisia vastauksia naisilta tulee.

Haussa on vain nainen, jonka kanssa parisuhteessa voisi olla jossain määrin tasavertainen asetelma. En usko, että voin saada hyvää parisuhdetta, jos nainen on ollut jonkun miehen kanssa vuosikaudet, tai toisaalta ollut jatkuvasti uusissa suhdevirityksissä. Haen naisesta jossain määrin samanlaista kokemusmaailmaa kuin minulla, joka erinäisistä syistä olen ollut vain muutamassa, noin vuoden pituisessa suhteessa elämäni aikana. En ala syitä avaamaan, kaikkien ihmisten elämä ei vain mene suorinta raidetta joka paikkaan.

Tiedän, että tähän tulee naisia myös kertomaan kuinka epäromanttista tällaisten määrittely on. Oma näkökantani on kuitenkin erilainen, juuri sisäinen romantikkoni ajaa etsimään naista, jonka kanssa olisi riittävän samanlainen kokemusmaailma.

Niin että mistähän voisin sellaisen naisen löytää? Missä tutustua? Kertokaa jos tiedätte jonkun kuvaukseen sopivan naisen, että missä tällaiseen voisi tutustua?

Sinusta tulee mieleen yksi tuttu aspergerpoika, jonka kanssa kävin yksillä treffeillä. Hänelle oli tosi tärkeää, että tulevalla tyttöystävällä ja hänellä olisi ollut juuri samanlainen määrä seurustelu- ja seksikumppaneita, samanlainen määrä harrastuksia, juuri samanlaiset heräämis- ja nukkumaanmenoajat, saman verran ystäviä ja tivasipa minulta jopa kuukausittaisen puhelinlaskuni suuruutta (aika ennen puhepaketteja) varmistuakseen siitä, että en käytä kavereiden kanssa juttelemiseen enemmän aikaa kuin hänkään. Hänelle oli myös ensi treffeillä tosi tärkeää tietää, että kuinka usein käyn suihkussa, pesenkö hampaani aamuin illoin, tuleeko minulle finnejä, enhän halua seksiä kuukautisten aikaan, oliko entisellä poikaystävälläni 'iso', kuinka usein ajattelen häntä ja mitä kaikkea teimme sängyssä kun olimme yhdessä. Hän kirjoitti treffeillä muistiinpanoja paperille :'D

Et tietenkään välttämättä ole yhtä outo, vaikka oudolta vaikutat. Onnea matkaan :)

Vierailija
33/36 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta tulee mieleen yksi tuttu aspergerpoika, jonka kanssa kävin yksillä treffeillä. Hänelle oli tosi tärkeää, että tulevalla tyttöystävällä ja hänellä olisi ollut juuri samanlainen määrä seurustelu- ja seksikumppaneita, samanlainen määrä harrastuksia, juuri samanlaiset heräämis- ja nukkumaanmenoajat, saman verran ystäviä ja tivasipa minulta jopa kuukausittaisen puhelinlaskuni suuruutta (aika ennen puhepaketteja) varmistuakseen siitä, että en käytä kavereiden kanssa juttelemiseen enemmän aikaa kuin hänkään. Hänelle oli myös ensi treffeillä tosi tärkeää tietää, että kuinka usein käyn suihkussa, pesenkö hampaani aamuin illoin, tuleeko minulle finnejä, enhän halua seksiä kuukautisten aikaan, oliko entisellä poikaystävälläni 'iso', kuinka usein ajattelen häntä ja mitä kaikkea teimme sängyssä kun olimme yhdessä. Hän kirjoitti treffeillä muistiinpanoja paperille :'D

Et tietenkään välttämättä ole yhtä outo, vaikka oudolta vaikutat. Onnea matkaan :)

EI-KÄ! Apua. Järkky tyyppi. :D

Vierailija
34/36 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v nainen, seurustellut eri miehen kanssa. Ensin 2v, sitten 1,5v ja nykyisen kanssa olen ollut 3v, ihanaa on ollut ja ihanaa tulee olemaan. Mies ei ollut seurustellut kenenkään kanssa ennen minua, eikä sitä edes huomaa hänestä. Yhden illan juttuja on molemmilla ollut muutamia menneisyydessä.

ymmärrän ap:n pointin siinä, että ex kenen kanssa seurustelin 1,5v oli ollut monta vuotta kihloissa ja yrittänyt lasta toisen naisen kanssa ennen minua. Se suhde oli kamala. 

Vierailija
35/36 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä ja ymmärrän niitäkin jotka häntä haukkuvat, heillä on siihen varmaan syynsä..

Jos oikein tulkitsin ap:n viestin, hän mieluummin olisi sellaisen ihmisen kanssa, jolla kaikki seurusteluun, parisuhteeseen ja seksiin liittyvä ei olisi koettuna jo moneen kertaan. Vähän kuin katsoisi samaa elokuvaa uusinnan uusintana.

Tosin jos itsellä on useita vuoden seurustelujaksoja takana, vaatimus korkeintaan kerran suhteessa olleesta naisesta kuullostaa vähän yksipuoliselta. 

Elämää kun on itsekin vähän hankala aloittaa kokonaan puhtaalta pöydältä uudestaan.

Vierailija
36/36 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois yks. Olen vielä lisäksi suht kaunis, sosiaalinen ja fiksu (sellainen ihminen josta kaikki yleensä pitää). Tosin minussa on yksi paha miinus: olen aseksuaali ja etsin aseksuaalia miestä. Kelpaako? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi