Tutkitko kakkaasi

Vierailija

Luin keskustelua, jossa naiset puhelivat että on ällöä katsoa kakalla vessapaperiin. Plärätään puhelimia ettei pyöri ajatukset kakassa, sen jälkeen pari sokkopyyhkäisyä paperilla.

.

Itse ainakin katson vessapaperiin. En haistele tai pidä nenässä kiinni, mutta kyllähän sen kakan kunnon siitä näkee. Hyvähän tuo on terveydellekin. Kakassa voi olla esimerkiksi verta, vaikka maha ei olisikaan kipeä.

.

Akuutimpana asiana pidän perus hygieniaa. Kyllä paperiin pitää katsoa, että näkee milloin voi lopettaa pyyhkimisen. Käytän myös tavallisen vessapaperin kanssa kosteuspyyhkeitä, en enää haluaisi olla ilman. Niiden kanssa lähtee kakkaa vielä sen jälkeen, kun vessapaperiin ei jää enää mitään.

.

Inhottavia nämä porsaat, jotka pitävät itseään liian hienoina katsoakseen vessapaperiin, mutta kuitenkin kulkevat ympäriinsä paskajämät perseessä. Varmaan samat tyypit jotka ulisevat mammapalstalla "en uskalla olla 69 miehen kanssa, pelkään että peppuni haisee hänen nenäänsä".

.

No kai se haisee kun sitä ei putsaa. Ei kunnollinen perseen pyyhkiminen mitään rakettitiedettä ole.

Kommentit (3)

Vierailija

En ymmärrä miten joku voi käyttää vessapaperia perseensä pesemiseen. Minä käytän käsisuihkua, sillä kakka lähtee kunnolla pois ja sen jälkeen pyyhin vessapaperilla pepun kuivaksi. On aina raikas ja puhdas peppu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten joku voi käyttää vessapaperia perseensä pesemiseen. Minä käytän käsisuihkua, sillä kakka lähtee kunnolla pois ja sen jälkeen pyyhin vessapaperilla pepun kuivaksi. On aina raikas ja puhdas peppu!

Pitää olla kosteuspyyhe tai vesisuihku. Vessapaperilla jää aina kakkaa, se ei puhdista loppuun asti. 

Pissalla käydessäkin vessapaperi on vähän niin ja näin, pitäisi miettiä mitä teen tulevaisuudessa....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat