Miks muijat jättää aina vessanpöntön kannen ylös!?
Aina kun joku muija on mun luona ja käy vessassa, niin sen jälkeen huomaan, että vessanpöntön kansi on auki. Itse laitan kannen AINA alas, olin kotona tai vieraissa. Se on myös hyvän tavan mukaista. Sen takia toi kannen ylös jättäminen pistää aina silmäänkin. Kuinka vaikeaa sen laskeminen alas voi olla toimituksen jälkeen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kansi pitää olla kiinni. Miksi? Muuten vettä haihtuu pöntöstä enemmän mm. lattialämmityksen vaikutuksesta ja vesirajaan kuivuu ruma likarantu.
On sulla melkoisen kuuma lattialämmitys, jos pöntöstäkin vesi haihtuu... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka kansi pitää jättää alas? Kiva sitten nostella jotain kansia, jos on kiire vessaan.
Kiire :DD Kuinka helvetin kauan sinulla kestää nostaa kansi ylös?
Sen verran, että kusi ehtii jo lirahdella pitkin reisiä. t: 13
Aina, myös lapsuudenkodissani asuessa on vessan kansi ollut auki kun sinne olen mennyt. Edelleen hengissä ja terve kuin mikä. Ei luoja mitä jeesustelua :D eipä ihme ettei ihmiset edes pariudu kun joku vessan kannen auki jättäminenkin on niin kamalan järkyttävää ja kaikesta pitää tehdä ongelma.
Lasken kannen huuhtelubn ajaksi alas ja nostan sitten taas ylös valmiiksi seuraavaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Lasken kannen huuhtelubn ajaksi alas ja nostan sitten taas ylös valmiiksi seuraavaa varten.
Samoin minä! :D
Ylihygieeniset av-mammat taas vauhdissa..