Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla tällästä loppuraskaudessa?

Vierailija

Niin lauantaina tulee tasan 36 viikkoa ja oon jo niin tuskastunut tähän oloon.
Yöt oon jo pitkään nukkunu huonosti, kääntyily sattuu niin vietävästi ja aamulla kun nousen ylös, niin hyvä kun kävelemään pystyy.
Varsinkin kun meen alakertaan, sattuu jalkoihin joka askeleella. Olo on niin turvonnut.

Hetken saatan tuntea itseni pirteeks, mut se hiton väsymys iskee yhtäkkiä vaikka hereillä oisin ollu vasta tunnin.

Ja tuun niin kiukkuseks pelkän uupumuksen takia.

Kauppaan kun pitää mennä, niin pitäis heti päästä vessaan tai sitten kärvistelen koko kauppareissun hirveen hädän kanssa. Ei auta vaikka kotona kävis vessassa ennen lähtöö.

Oon vaan niin väsynyt tähän raskauteen että tekee vaa mieli itkeä. Mitään ei pysty ja jaksa tehä vaikka kuin haluais.

Toiset taas kävelee monia kilometrejä vielä ihan lopussa eikä tunnu missään.

Vauvan liikkuminenkin sattuu ja sekin tekee nukkumisesta vaikeeta.

Voikun tää loppuis jo. Ja oli sit viimenen laps meijä perheessä.:(

Onko kellää samanlaista...

Kommentit (4)

Vierailija

Niin en oikein pystykkään muuta kuin menee takas lepäämään kun se väsy iskee.

Mutta tuntuu niin turhauttavalta maata sängyssä.
Istumaan en pysty, aina pakko ainakin puoliks maata.

Ja lauantaina pitäisi lähteä viemään isompia lapsia mummolaan minne kestää ajaa monta tuntia.
Onneksi mies lähtee mukaan koska en kykenis yksin ajamaan sitä matkaa.

Olisi kiva lukea miten muilla menee joilla myös loppuraskaus menossa.

Vierailija

Samat viikot ja samat tuntemukset! Olen lähinnä väsynyt ja kärttyinen aamusta iltaan. Helpottaa hiukan, kun tietää ettei tässä nyt enää kovin pitkään tarvitse odotella.

Tsemppiä!

Vierailija

Täällä myös viikkoja 36, ensimmäinen raskaus ja ikääkin on... Kovat turvotukset ollut jo pidempään jaloissa ja käsissä, nyt näyttää olevan kasvoissakin. Lisäksi flunssa päällä, ei kyllä muuta jaksa kuin nukkua ja yrittää pitää jalkoja ylhäällä. Kun niistää ja yskiin niin melkein joka kerta lirahtaa housuunkin, ei ole tällaisia vaivoja ole ollut. Tekemistä olisi vielä vaikka kuinka. Vauvanvaatteet yms. Vielä järjestämättä ja sairaalakassi lähes pakkaamatta. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat