Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks muijat jättää aina vessanpöntön kannen ylös!?

Vierailija
08.10.2015 |

Aina kun joku muija on mun luona ja käy vessassa, niin sen jälkeen huomaan, että vessanpöntön kansi on auki. Itse laitan kannen AINA alas, olin kotona tai vieraissa. Se on myös hyvän tavan mukaista. Sen takia toi kannen ylös jättäminen pistää aina silmäänkin. Kuinka vaikeaa sen laskeminen alas voi olla toimituksen jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... Enpä ole huomannut. Ei siinä ole järkeä. Täytyy se kuitenkin laskea huuhtelun ajaksi.

T. muija

Vierailija
2/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täytyy laskea huuhtelun ajaksi??

Moni mies tosiaan laskee sen paskalla käynnin jälkeen, ettei tarvitse katsella mahdollista pönttöön jäävää sotkua, jonka toinen voi sitten hoitaa. Virtsaamisen jälkeen istuinrengas ja kansi pitää jättää ylös, ettei kukaan vaan luule, että vessassa istuttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitan kannen aina alas. T: Ei sinun deittisi

Vierailija
4/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka kansi pitää jättää alas? Kiva sitten nostella jotain kansia, jos on kiire vessaan.

Vierailija
5/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kotona ja kylässä aina molemmat kannet alas. Näin huuhdellessa ei leviä bakteerit ympäriinsä. Olen 22-vuotias nainen. 

Ennen ajattelin, että on kohteliasta kylässä laittaa kannet siihen asentoon, jossa ne vessaan astuessani olivatkin. Nykyään laitan kannet alas.

Vierailija
6/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka kansi pitää jättää alas? Kiva sitten nostella jotain kansia, jos on kiire vessaan.

Ettei sinne puloa mitään.

Vierailija
7/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina alas. Kuten kaikki meidän perheessä.

Ei ole kiva kun vetää ja paskavesi holisee pitkin pöntöstä.

Vierailija
8/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muija ei halua hengitellä pissa- ja kakkasumua, joten sulkee kannen aina ennen vetämistä.

Vierailija
9/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bakteerikammoinen, enkä halua koskea likaiseen kanteen. Jos joskus sen satun tekemään, niin otan palasen vessapaperia, jolla lasken sen alas ja heitän paperin pönttöön.

Inhottaa, kun ihmiset koskevat kädellään kanteen ja sen jälkeen vesihanaan jne.

Vierailija
10/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietty jos sulla on kerran pidätysvaikeuksia, niin sit ymmärtää :D

Vierailija
11/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä muija ei halua hengitellä pissa- ja kakkasumua, joten sulkee kannen aina ennen vetämistä.

:D :D :D

Vierailija
12/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansi alas perkele!

Vierailija
13/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansi ylös, mulla on kiire kuselle!

Vierailija
14/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansi pitää olla kiinni. Miksi? Muuten vettä haihtuu pöntöstä enemmän mm. lattialämmityksen vaikutuksesta ja vesirajaan kuivuu ruma likarantu.

Vierailija
15/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bakteerikammoinen, enkä halua koskea likaiseen kanteen. Jos joskus sen satun tekemään, niin otan palasen vessapaperia, jolla lasken sen alas ja heitän paperin pönttöön.

Inhottaa, kun ihmiset koskevat kädellään kanteen ja sen jälkeen vesihanaan jne.

Minä nostan ja lasken sen kannen jalalla.

Vierailija
16/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina kannen alas, koska olen niin tottunut siihen. Kotona pakko laittaa alas, koska muuten kissa menee juomaan pöntöstä. Onneksi ei osaa antta avata, vaikka vessaoven saa auki....

Vierailija
17/27 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kansi alas!

Vierailija
18/27 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansi alas, ettei kissanpentu putoa sinne. No, kissa oli pentu viimeksi 90-luvulla eikä se kodin ulkopuolisiin vessoihin pääse, mutta tapa jäi.

Vierailija
19/27 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiire :DD Kuinka helvetin kauan sinulla kestää nostaa kansi ylös?

Vierailija
20/27 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää koskea siihen kanteen, kotona on hiljaisesti sukeutuva kansi jonka voi vaan napauttaa kiinni. Tavalliset kannet joutuu ihan laskemaan kiinni, ällöttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme