Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks muijat jättää aina vessanpöntön kannen ylös!?

Vierailija

Aina kun joku muija on mun luona ja käy vessassa, niin sen jälkeen huomaan, että vessanpöntön kansi on auki. Itse laitan kannen AINA alas, olin kotona tai vieraissa. Se on myös hyvän tavan mukaista. Sen takia toi kannen ylös jättäminen pistää aina silmäänkin. Kuinka vaikeaa sen laskeminen alas voi olla toimituksen jälkeen?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ai täytyy laskea huuhtelun ajaksi??

Moni mies tosiaan laskee sen paskalla käynnin jälkeen, ettei tarvitse katsella mahdollista pönttöön jäävää sotkua, jonka toinen voi sitten hoitaa. Virtsaamisen jälkeen istuinrengas ja kansi pitää jättää ylös, ettei kukaan vaan luule, että vessassa istuttiin.

Vierailija

Minä laitan kotona ja kylässä aina molemmat kannet alas. Näin huuhdellessa ei leviä bakteerit ympäriinsä. Olen 22-vuotias nainen. 

Ennen ajattelin, että on kohteliasta kylässä laittaa kannet siihen asentoon, jossa ne vessaan astuessani olivatkin. Nykyään laitan kannet alas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka kansi pitää jättää alas? Kiva sitten nostella jotain kansia, jos on kiire vessaan.

Ettei sinne puloa mitään.

Vierailija

Laitan aina alas. Kuten kaikki meidän perheessä.

Ei ole kiva kun vetää ja paskavesi holisee pitkin pöntöstä.

Örgh

Olen bakteerikammoinen, enkä halua koskea likaiseen kanteen. Jos joskus sen satun tekemään, niin otan palasen vessapaperia, jolla lasken sen alas ja heitän paperin pönttöön.

Inhottaa, kun ihmiset koskevat kädellään kanteen ja sen jälkeen vesihanaan jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka kansi pitää jättää alas? Kiva sitten nostella jotain kansia, jos on kiire vessaan.

No tietty jos sulla on kerran pidätysvaikeuksia, niin sit ymmärtää :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä muija ei halua hengitellä pissa- ja kakkasumua, joten sulkee kannen aina ennen vetämistä.

:D :D :D

Vierailija

Kansi pitää olla kiinni. Miksi? Muuten vettä haihtuu pöntöstä enemmän mm. lattialämmityksen vaikutuksesta ja vesirajaan kuivuu ruma likarantu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen bakteerikammoinen, enkä halua koskea likaiseen kanteen. Jos joskus sen satun tekemään, niin otan palasen vessapaperia, jolla lasken sen alas ja heitän paperin pönttöön.

Inhottaa, kun ihmiset koskevat kädellään kanteen ja sen jälkeen vesihanaan jne.

Minä nostan ja lasken sen kannen jalalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat