Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Pirjo Heikkilää mielestäsi hyvännäköinen?

Vierailija
08.10.2015 |

Oletko mies vai nainen?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma naama. Ei oo kropaltaankaan hyvä.

En nyt rumaksi sanoisi mutta aika perus suomalainen pallinaamapottunokka ja kroppa on tosiaan aika tasapaksu pökkelö. Siksi ihmettelenkin mitä miehet hänessä näkee :D ap

Vierailija
22/38 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset kainalot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt rumaksi sanoisi mutta aika perus suomalainen pallinaamapottunokka ja kroppa on tosiaan aika tasapaksu pökkelö. Siksi ihmettelenkin mitä miehet hänessä näkee :D ap

Kateus haisee kauas... Ilmeisesti jotain hänessä on paljon parempaa kuin sinussa, kun pitää haukkua toisen ulkonäköä.

Vierailija
24/38 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma naama. Ei oo kropa

ltaankaan hyvä.

Kas, kun tuo sex appeal on sellainen psykofyysinen kokonaisuus, jota sinä et tunnu ymmärtävän.

Vierailija
25/38 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kivan näköinen. Hauska ja hymyilevä, ilmeikkäät kasvot ja hyvä kroppa.

http://static.iltalehti.fi/viihde/PIRJOPYSTY130614tk_503_vi.jpg

t. mies 45v

Vierailija
26/38 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin vetävä etten ole aiemmin edes tajunnut kuinka kauhea nimi sillä on.Pirjo!

Vierailija
27/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo H on ok+, mutta Ylen ulkomaantoimittaja Annastiina H onkin 10++, ulkoisen olemuksensa lisäksi fiksu ilmaisultaan ja käytökseltään. Kunpa tällaisia naisia olisi enemmän!

Vierailija
28/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus haisee kauas... Ilmeisesti jotain hänessä on paljon parempaa kuin sinussa, kun pitää haukkua toisen ulkonäköä.

Hahaha! Aina tämä kateuskortti :D Eihän sitä saa ihmetellä muuten vaan miten omasta mielestä ei niin hyvännäköinen voi olla joidenkin mieleen kuumista kuumin. Noita kuvailuja käytin kuvaamaan miten minä hänet näen (= ihan tavallinen suomalainen nainen, joka ei vastaa yhtään sitä kuvaa mitä yleensä pidetään seksikkäänä) , enkä erityisemmin häntä edes haukkunut. Keksin pahempiakin loukkauksia kuin pallinaama ja pottunokka, jos tarpeen olisi, usko pois. Jos joku nyt kuitenkin sanavalinnoistani loukkaantui niin pahoittelut tästä. Pirjoa minulla ei ole tässä nyt tarpeen haukkua.  Halusin vain yrittää ymmärtää mikä hänessä muihin vetoaa kun en itse sitä näe, vaikkakin toisaalta on erittäin positiivista ihailla tavallisia ihmisiä niiden ainaisten missien ja silikonibimbojen sijaan. Ap

Vierailija
29/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti nainen, mutta kamala nimi. Olisi hotimpi jos nimi olis vaikka Heidi.

Mä olen oppinut vasta aaveella, että Heidi on hotti nimi. Mun mielestä niin tavis, koska aina koulussa ja töissä on ollut monta Heidiä. Olen siis Heidi itsekkin. Ei nimi naista pahenna. Tosin Pirjo Heikkilästä tulee mieleen viisikymppinen nainen, jos ei tietäisi kuka hän on. MUTTA asiaan; mun miekestä Pirjo Heikkilä on jotenkin puoleensavetävä, älykäs, hervoton ja nätti. Ei klassisesti se kaunein prinsessa, mutta ymmärrän miksi monet pitävät häntä hottina.

Vierailija
30/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo on oikein kivannäköinen, nätit kasvot, pidän erityisesti silmistä. Ilmeikäs, karismaattinen. Kroppa on myös OK.
M34

Vierailija
31/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti nainen, mutta kamala nimi. Olisi hotimpi jos nimi olis vaikka Heidi.

Mä olen oppinut vasta aaveella, että Heidi on hotti nimi. Mun mielestä niin tavis, koska aina koulussa ja töissä on ollut monta Heidiä. Olen siis Heidi itsekkin. Ei nimi naista pahenna. Tosin Pirjo Heikkilästä tulee mieleen viisikymppinen nainen, jos ei tietäisi kuka hän on. MUTTA asiaan; mun miekestä Pirjo Heikkilä on jotenkin puoleensavetävä, älykäs, hervoton ja nätti. Ei klassisesti se kaunein prinsessa, mutta ymmärrän miksi monet pitävät häntä hottina.

Luin muuten Trendin haastattelun Pirjosta. Hän kertoi tuntevansa jatkuvaa noloudentunnetta. Ehkä se tekee Pirjosta juuri mielenkiintoisen, sellainen aito olemus ja normittomuus.

Vierailija
32/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis hän mielestäni on. Tosin vähän isohko pää/kasvot tai sitten lyhyt kaula, mutta muuten tosi jees. Paljon kauniimpi kuin itse olen.

Vierailija
33/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on girl crush Pirjoon. Ennen kaikkea se tulee varmaan siitä, että hän vaikuttaa tosi siistiltä tyypiltä, on älyttömän hauska, fiksu ja kivan oloinen. Ihan mukavan näköinenkin mielestäni, pukeutumistyylistä tykkään ja kroppa on kunnossa. Pirjo on myös mieheni makuun, tosin hänen suurin rakkautensa on kuitenkin Minttu Mustakallio, jota en ihan tajua. (Ja no, Natalie Portman ja Scarlett Johansson...)

Vierailija
34/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma naama. Ei oo kropa

ltaankaan hyvä.

Kas, kun tuo sex appeal on sellainen psykofyysinen kokonaisuus, jota sinä et tunnu ymmärtävän.

Miksi juuri naiset nimittelevät toisiaan pallinaamoiksi? Ei seksikkyys vaadi ovaalinmuotoisia kasvoja, aatelisnenää tai renesanssiajan rehevyyttä. "Sex appeal"on hyvä sana.

Vierailija
35/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Aina tämä kateuskortti :D Eihän sitä saa ihmetellä muuten vaan miten omasta mielestä ei niin hyvännäköinen voi olla joidenkin mieleen kuumista kuumin. Noita kuvailuja käytin kuvaamaan miten minä hänet näen (= ihan tavallinen suomalainen nainen, joka ei vastaa yhtään sitä kuvaa mitä yleensä pidetään seksikkäänä) , enkä erityisemmin häntä edes haukkunut. Keksin pahempiakin loukkauksia kuin pallinaama ja pottunokka, jos tarpeen olisi, usko pois. Jos joku nyt kuitenkin sanavalinnoistani loukkaantui niin pahoittelut tästä. Pirjoa minulla ei ole tässä nyt tarpeen haukkua.  Halusin vain yrittää ymmärtää mikä hänessä muihin vetoaa kun en itse sitä näe, vaikkakin toisaalta on erittäin positiivista ihailla tavallisia ihmisiä niiden ainaisten missien ja silikonibimbojen sijaan. Ap

No daa :D Muakin haukkui kerran joku nainen kun olin nuorena baarissa pallinaamaksi. Niin haukuttiin myös Pia Lambergia netissä kun hänet valittiin missiksi. Pirjohan on livenä tosi siro ja kapeaharteinen. Kasvot ovat sellaiset jotka kestävät aikaa ja hymy on aito. Äly ja elämänkokemus lisää vetovoimaa. Niin ja itse en ole kiinnostunut naisista, mutta esim Pirjo on sellainen ihailunarvoinen nainen.

Vierailija
36/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kirjoittaja on ulkoisesti ja persoonaltaan täysin Pirjon vastakohta. Hän ihmettelee miksi sekä naiset että miehet pitävät seksikkäänä naista, joka on erilainen kuin hän itse. Kirjoittaja on luultavasti hevosnaamainen, pitkänenäinen, rehevä, kimeä-ääninen ja tosikko.

Vierailija
37/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköinen, mutta myös symppis. Lähellä siis omaa naisihannetta.

Vierailija
38/38 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo Heikkilä ei ole itse etu- eikä sukunimeään valinnut. Siksi on tökeröä syyttää hänen vanhempiaan siksi, että ovat valinneet muka "huonon" nimen. Tuollaiset yli-inhimilliset nimi-ihmiset muuttavat mielipidettään nimen "kauneudesta" joka vuosi, sillä joka vuosi tulevat uudet nimet suosikeiksi.

Odottakaapa vain, kohta Hulda, Justiina ja Raakel ovat hottiksia ja ne nimet, jotka nämä Pirjoja mollaavat pitävät hyvinä, ovatkin taas pohjasakkaa.

Ei nimi miestä pahenna - eikä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän