Miten tulkitsisitte mieheni sanat?

Vierailija

Mieheni haukkui minua taas eilisen illan narsistiksi. Olen kuulemma narsistipaska. Sitten hän sanoi:

- Vihaan narsisteja. Sä oot just semmonen ja niistä pääsee eroon vaan tappamalla ne.

- Pidä turpas kiinni ennen kuin mä suljen se lopullisesti. (Olen melko hiljainen muutenkin enkä koskaan ole nalkuttanut miehelle, koska muuten saisin turpaani)

Pitääkö minun nyt alkaa pelkäämään henkeni puolesta?

Kommentit (11)

Vierailija

Sinuna lähtisin käpälämäkeen hyvin äkkiä. Kuulostaa siltä, että äijä odottelee mitä tahansa pientäkin poikkipuolista sanaa saadakseen tekosyyn hakata sut.

Vierailija

Vaikea tunnistaa mikä on normaalissa suhteessa normaalia ja mikä ei koska olen lapsuuteni kasvanut alkoholistiperheessä missä ei väkivallasta ollut puutetta. Tunnistan olevani kyllä täysin arvoton sekä ihmisenä että naisena, mutta olen hyvä kääntämään toisenkin posken mihin lyödä.

Olin niin pitkään y

täysin yksin, halusin vain jonkun jota rakastaa. Ilmeisesti sellaista ei minulle tässä maailmassa ole.

T: ap

Pullea kaveripoika

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tunnistaa mikä on normaalissa suhteessa normaalia ja mikä ei koska olen lapsuuteni kasvanut alkoholistiperheessä missä ei väkivallasta ollut puutetta. Tunnistan olevani kyllä täysin arvoton sekä ihmisenä että naisena, mutta olen hyvä kääntämään toisenkin posken mihin lyödä.

Olin niin pitkään y

täysin yksin, halusin vain jonkun jota rakastaa. Ilmeisesti sellaista ei minulle tässä maailmassa ole.

Lisätään marttyyrius listaan.

Vierailija

1. Lakkaa säälimästä itseäsi 2. Kuulemma narsistit usein syyttää muita narsisteiksi 3. Ihmiset usein ajautuu toistamaan lapsuuden kuvioita jos niitä ei ole mitenkään käsitelty 4. Nyt voit tehdä em.asialle jotain koska et ole puolustuskyvytön lapsi vaan aikuinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olin niin pitkään y

Mikä helvetin asenne tämä on??? Nyt vähän itsekunnioitusta peliin! Et ole yhtään sen huonompi kuin muutkaan. Itseasiassa ne, jotka on sut tuohon kuntoon haukkuneet ovat huomattavasti sinua huonompia ja ikävämpiä ihmisiä. Sun pitää vaatia osaksesi arvostusta. Älä alistu tuolle törppömiehelle. Maailmassa on vaikka millä mitoin myös oikeasti rakastavia miehiä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olin niin pitkään y

Ilmeisesti sellaista ei sinulle tässä suhteessa ole. Huomaa ero.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat