Yli 20-vuotias nainen, tutkitko rintasi kuukausittain?

Vierailija

Helppo tapa huomata rintasyöpä ajoissa ja se vie vain pari minuuttia. Tee se kuukautisten jälkeen tai ovulaation aikaan, niin rinnat ovat pehmeimmillään.

Kommentit (9)

Vierailija

Olen 22-vuotias nainen enkä tutki rintojani koskaan. 

Kosken rintojani päivittäin. Kosken niihin kun laitan kosteusvoidetta, pesen suihkussa, puen rintsikat tai muuten vaan hiplailen. Poikaystäväni kanssa meillä on seksiä lähes joka päivä ja hän koskettelee rintojani seksin aikana ja joskus muulloinkin. Olen kiinnostunut ulkonäöstäni, vartaloni hyvinvoinnista, painostani ja rintsikoiden istuvuudesta (koska isot ja hieman riippuvat rinnat). Näen paljaat rintani joka päivä ylhäältäpäin ja peilin kautta.

Olen luottanut siihen, että tämä riittää. Saa sanoa jos olen aivan väärässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen 22-vuotias nainen enkä tutki rintojani koskaan. 

Kosken rintojani päivittäin. Kosken niihin kun laitan kosteusvoidetta, pesen suihkussa, puen rintsikat tai muuten vaan hiplailen. Poikaystäväni kanssa meillä on seksiä lähes joka päivä ja hän koskettelee rintojani seksin aikana ja joskus muulloinkin. Olen kiinnostunut ulkonäöstäni, vartaloni hyvinvoinnista, painostani ja rintsikoiden istuvuudesta (koska isot ja hieman riippuvat rinnat). Näen paljaat rintani joka päivä ylhäältäpäin ja peilin kautta.

Olen luottanut siihen, että tämä riittää. Saa sanoa jos olen aivan väärässä.

Luulisin myös, että tuo riittää ihan hyvin. -ap

Vierailija

En. Minulla on periaate että en ota vastaan lääketieteellistä hoitoa, joten ihan sama jos syöpä tulisikin, sittenpä kuolen siihen kun on aika.

Vierailija

En tutki, vaikka lähisuvussa syöpää ja itseltäkin yksi kyhmy poistettu (löytyi vahingossa). Tiedän, että pitäisi ja välillä muistankin, mutta ihan liian usein jää tekemättä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat