mitäs olette syöneet tänään?bmi&sukupoli

Vierailija

Itse söin aamupalaks puolukoita ,pähkinöitä ja siemeniä sekä maitokahvin.(200kcal), lounaaksi sienirisottoa (pieniannos) ja kahvia ja pähkinöitä ja puolukoita bmi 25 nainen

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Aamupala jogurttia, leipää,kinkkua, kurkkua, omena, kahvia. Lounas sama. Päivällinen on lämmin ruoka, lohikeittoa kai teen. Iltapalaksi ehkä jotain tai sitten ei.
Nainen, bmi 20,8.

Vierailija

Olen syönyt vasta aamupalan eli kaurapuuroa, mustikoita ja raejuustoa, keitetty kananmuna ja kaksi porkkanaa. Välipalaksi olen napostellut keksejä. Lounaalle just lähdössä. Ikä 27 ja BMI 19,1.

Vierailija

Aamulla kaksi Reissumistä margariinilla, juustolla ja kinkulla. Lounaaksi paahdettua karitsan niskaa ja uunijuureksia.

Mies ja 10kg ylipainoa (joskus on ollut melkein 30kg ylipainoa)

Vierailija

Haamumunkki ja hervottoman paljon jääsalaattia, 8 itsetehtyä, pientä lihapullaa, viinirypäleitä, kurkkua, salaatinkastiketta ja 2 pientä sämpylää juustolla. 

158/75 nainen

Vierailija

Kaksi kuppia kahvia täysmaidolla, pala kauraleipää jossa oli päällä sulatejuustoa, meetvurstia, juustoa, kurkkua ja tomaattia. Yksi mandariini.

N/BMI 20

Vierailija

Ammupalana ruisleipä, päällä keitetty kananmuna, maustamatonta jugurttia mustikoita ja vadelmia, kahvi ja lasi vettä.

Lounaaksi kalakeittoa, vähän punakaaliraastetta ja kaksi näkkäriä.

Välipalana banaanin ja kupin kahvia.

Vierailija

Marjasmoothie ja 2 mukia maitokahvia aamulla, lounaaksi canneloneja ja jälkkäriksi valkosuklaa kaakao. Illemmalla haen lapsen kanssa tämän kuukauden ainoat mäkkärit (mulle lasten juustoateria) ja kahvin kanssa haamumunkit

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Marjasmoothie ja 2 mukia maitokahvia aamulla, lounaaksi canneloneja ja jälkkäriksi valkosuklaa kaakao. Illemmalla haen lapsen kanssa tämän kuukauden ainoat mäkkärit (mulle lasten juustoateria) ja kahvin kanssa haamumunkit

ja bmi 23

Vierailija

Aamupalaa en syö.

Lounas: Kesäkurpitsa-parsakaaali-mozzarellakeittoa, 3 leipäviipaletta, Pepsi Nextiä, luumu. 

(Päivän tukevin ateria mulla sitten klo 21 aikoihin vasta, silloin aiion kanatortilloita syödä)

Nainen (41v), BMI 19,5

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ammupalana ruisleipä, päällä keitetty kananmuna, maustamatonta jugurttia mustikoita ja vadelmia, kahvi ja lasi vettä.

Lounaaksi kalakeittoa, vähän punakaaliraastetta ja kaksi näkkäriä.

Välipalana banaanin ja kupin kahvia.

Niin ja siis nainen, 42-v ja bmi 24.4

Vierailija

Söin aamiaiseksi mustikkamuffinsin maitokahvin kanssa. Lounaaksi söin salaattia ja vähän kasvisrisottoa. Vettä olen juonut parisen litraa.

N, bmi 18

Vierailija

Aamiainen: puuroa, omena, teetä, muutama pähkinä

Lounas: nutrilett-patukka, teetä, karjalanpiirakka munavoilla, vaniljawiineri

Välipala: nutrilett-patukka, teetä

Päivälliseksi lohikeittoa, maitoa, näkkäri voilla. Päivän vika ateria tämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aamiainen: puuroa, omena, teetä, muutama pähkinä

Lounas: nutrilett-patukka, teetä, karjalanpiirakka munavoilla, vaniljawiineri

Välipala: nutrilett-patukka, teetä

Päivälliseksi lohikeittoa, maitoa, näkkäri voilla. Päivän vika ateria tämä.

Ja siis nainen 27v, 167cm/60 kg

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat