Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako hoikat ihmiset jotain nautintoa tuijottaessaan lihavien ostoksia?

Vierailija
08.10.2015 |

Lähes aina jos laitan kärryyni vaikka keksipaketin niin joku hoikka katsoo nenänvarttaan pitkin tai ylityytyväinen virne naamalla kun itsellään on kädessä joku mauton rahka.

Tai joskus riittää jo pelkkä eineslaatikko niin joku tulee siihen kärryjen viereen nyrpistelemään ja tuhahtelemaan. Olen lihava mutta minulla ei ole lapsia ja olen vastuussa siis vain itsestäni Miksi teitä hoikkia kiinnostaa mitä ruokaa ostan?

T. N105kg

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vaan syytää pahaa oloasti muihin ihmisiin. Uskottelet olevasi tyytyväinen itseesi ja kehittelet päässäsi skenaarioita joissa hoikat ihmiset halveksuvat lihavuuttasi ja ruokailutottumuksiasi. Näin saat käännettyä oman huonon itsetuntosi toisten ihmisten viaksi. Koitappas mennä sinne peilin eteen ja oikeasti selvittää itsetuntoongelmasi niin elämästäsi tulee huomattavasti mukavampaa.

Vierailija
22/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nautintoa kun katselen niiden tyhjentävän keksi ja sipsihyllyjä.

Joskus taas päivittelen mielessään, kun edessä joku tyhjentää kaupan kaikki burgerihyllyt käveltyään sitä täyttä kärryllistään siihen hihnastolle. Lisäksi se ruuan määrä on hämmentävä. Eineksiä, jotka säilyvät muutamia päiviä kärryllinen. Näitä täytyy todellakin mättää suuhun, että kerkiää ne edes syödä. Jokainen tavallaan, mutta eipä jää syy epäselväksi miksi tuollaiseen tilanteeseen on jouduttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuli taas paskaa niskaan ihan asialliseen aloitukseen! Kyllä niitä kyyliä on aivan missä tahansa, myös kauppajonoissa. Turha on vieraiden tuijotuksista välittää. Kannattaa elää omaa elämää niin kuin parhaiten taitaa, koskee kaikkia!!!

Vierailija
24/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn usein ostoksilla toisten puolesta ja joudun ostamaan tuotteita, joita en itse ikinä ostaisi. Aluksi hävetti, mutta nyt suhtaudun jo niin, että eipä se ketään kiinnosta. En myös itse kehtaa katsella toisten ostoksia. Ainoastaan kerran, kun eräs tuntemani (lihava) nainen osti hirveät määrät karkkia (lihavan) alle 10-v lapsensa kanssa ja menivät kaupan ulkopuolelle syömään niitä, ajattelin kieltämättä jotain hiljaa mielessäni.

Katselethan sinä muiden ostoksia. Muuten et olisi tiennyt, että ostavat hirveät määrät karkkia.

Vierailija
25/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus aiheuttaa terveysongelmia (mm.diabetes ) joihin käytetään MEIDÄN MUIDEN veroja

Ootko tullu ajatelleeks, että lihavat ihmiset kuolevat aiemmin ja eivät siis nosta yhtä kauan eläkettä? Tadaa, säästyi sun verorahas. Kun lihavat itsehän ei siis maksa veroja. 

Vierailija
26/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus, jos on muutoin ärsyttävä tapaus kyseessä.

Vierailija
27/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että kun olin lihavimmillani ja ostin kaupasta sitä roskaa, niin luulin että ihmiset katsoo vaikkei ehkä oliskaan (aina) katsonut. Nyt kun olen pudottanut painoa ja joskus ostan roskaa vieläkin, niin en edes huomaa/välitä vaikka joku kattoisi. En tiedä tuliko sitä mulkoilua sieltä tuli sillon aiemmin, koska en koskaan katsonut silmiin muita kun kassahenkilöä, yleensä välttelin katsetta etten saa sellasta "aijai, älä osta tota"-katsetta takana olevalta. 

Sillon lihavimmillani olin niin häpeissäni siitä roskan määrästä, että yritin piilottaa esim. karkkipussin hedelmäpussin alle linjalla, ettei takana oleva huomaa mun ostavan sitä. Toki myös herkut sujahti kassiin ensimmäisenä, että ne häviää siitä muiden silmien alta. Kävin joskus ihan tosi aikasin tai ihan tosi myöhään kaupassa siksi, että siellä olisi vähemmän ihmisiä kyttäilemässä mun ostoksia ja että saisi ostaa mitä haluaa "rauhassa".

Vierailija
28/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekinhan ne silmät kassajonossakin on suunnattava. Useimmiten en edes ajattele, mitä viereisen asiakkaan kärryssä on, vaikka ikäänkuin katselisinkin sinnepäin. Jos joskus jonkun ihmisen ostokset kiinnostavat, niin siitä syystä, että huomaa jotain mielenkiintoista, mitä ei itse edes osaisi etsiä hyllyjen välistä. 

T. Rahkan ystävä, jonka mielestä keksit ovat niin pahoja, että ne vanhenevat kaapissa, jos ketään keksien ystävää ei käy kylässä

Vierailija
29/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään kenenkään kauppaostokset. Suoritan omat ruokahankintanikin mahdollisimman nopeasti, sillä en viihdy kaupoissa yhtään ylimääräistä. Nykyään käyn ruuat kerran viikossa autolla, ärsyttää joskus sekin. Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut toisten ihmisten kärryjen sisällöstä, sillä omien ostojen keräilykin on riittävän ikävää.

-hoikka kulinaristi

Vierailija
30/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan ohiksena mieleen kuinka monesti on kassalla hävettänyt.. siinä kun odottelet omaa vuoroa edellä olevan laittaessa ostoksiaan hihnalle, on katse ihan sattumalta lasittunut hihnalle päin tarkoituksettomasti. Monet pahat katseet saanut, kun on luultu että kyttään ja arvostelen tarkoituksella :D nykyään räpellänkin sitten puhelinta jonossa tämän välttämiseksi :D

Vierailija
31/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saatan joskus ihmetellä itsekseni jonkun läskin ostoksia mut en kyyläämällä sitä näytä et se henkilö huomais! :D noloa olis. Ja vaikka jollain lihavalla olis muutama einesburgeri terveellisten juttujen keskellä en automaattisesti ajattelis et kaikki paska menee vaan sen suuhun.

Vierailija
32/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Olen joskus salaa saattanut naureskella!