Saako hoikat ihmiset jotain nautintoa tuijottaessaan lihavien ostoksia?

Vierailija

Lähes aina jos laitan kärryyni vaikka keksipaketin niin joku hoikka katsoo nenänvarttaan pitkin tai ylityytyväinen virne naamalla kun itsellään on kädessä joku mauton rahka.

Tai joskus riittää jo pelkkä eineslaatikko niin joku tulee siihen kärryjen viereen nyrpistelemään ja tuhahtelemaan. Olen lihava mutta minulla ei ole lapsia ja olen vastuussa siis vain itsestäni Miksi teitä hoikkia kiinnostaa mitä ruokaa ostan?

T. N105kg

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Miksi et ole sitten ylpeä itsestäsi tai saan sinusta sellaisen kuvan. Itse voin helposti toimia vastoin normeja mutta en omia periaatteitani.

Vierailija

Minua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan mitä muut ostavat. Onko käynyt mielessä että ehkä tuo tuijottaminen on vain oman pääsi sisällä, olet liian epävarma ja sitten kyttäät koko ajan ympäristöstäsi merkkejä joiden perusteella saat omia ennakkoluulojasi vahvistettua?

T: Itse hoikka

Vierailija

Läskit ihmiset ovat yleensä niin itsekeskeisiä, että kuvittelevat kaiken pyörivän niiden ympärillä. Siksi ne niin usein kuvittelevat ihmisten tuijottavan vaikka oikeasti muita ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija

Onko se suomalainen erityspiirre kytätä mitä muiden ostoskoreissa ja kärryissä on? Minulla ei ole siihen koskaan ollut aikaa eikä edes mielenkiintoa, evvk :DDDD Ihmettelen suuresti että jotkut sitä harrastaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sä olet vain niin epävarma itsestäsi, että kuvittelet tuollaisia. Todellisuudessa ketään ei kiinnosta sinun ostoksesi. 

Monta kertaa on tullut tältä palstalta ja muiltakin bongattua kommentteja että joku ihmetteli mitä toinen latoi hihnalle. Kyllä niitä toisten ostoksia siis aika moni kyttää. Kytätäänhän Suomessa myös naapurin tekemiset ja ostoksetkin monesti hyvin tarkkaan. :D

Juoruilu ja kateus: jostainhan niihin on saatava matskua.

Vierailija

Kyllä mulla pistää väistämättä silmään, jos jonkun kärry on täynnä eineksiä ja epäterveellistä ruokaa, vaikka ostaja olisi kuinka hoikka ja terveen näköinen. Minusta on kummallista, että joku haluaa syödä sellaista, ja siksi se tarttuu silmään. Kauppa on täynnä tuoreita aineksia, ja joku päättää tarkoituksella pistää rahansa epäterveelliseen ruokaan, se ei oikein mene jakeluun.

Vierailija

Joskus tulee sivusilmällä katsottua esim. takana kassajonossa hihnalle ostoksiaan latelevan tursaan valintoja. En nyt tiedä, saako siitä jotain nautintoa tahi mielihyvää, mutta mielessä kyllä käy, että voisi tuokin jättää tuon keksipaketin ostamatta.

Ps. Rahka ei ole mautonta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla pistää väistämättä silmään, jos jonkun kärry on täynnä eineksiä ja epäterveellistä ruokaa, vaikka ostaja olisi kuinka hoikka ja terveen näköinen. Minusta on kummallista, että joku haluaa syödä sellaista, ja siksi se tarttuu silmään. Kauppa on täynnä tuoreita aineksia, ja joku päättää tarkoituksella pistää rahansa epäterveelliseen ruokaan, se ei oikein mene jakeluun.

No, kyllä minäkin joskus tuollaista huomaan. Mutta sitten aattelen, että ehkä sillä ihmisellä on just nyt kova kiire tai jotain muuta (surua, murhetta jne.) elämässään ja siksi kärry on täynnä eineksiä. Eikä einekset nyt edes aina ole epäterveellisiä. Että siinä suhteessa sun ajattelus on aika mustavalkoista. Ihan yhtä hyvin niistä tuoreista aineksista saa aikaiseksi hyvin epäterveellistä ruokaa. 

Harvemmin sitä kuitenkaan viitsii kauheesti pohtia muiden syömisiä. Noi on sellaisia ohikiitäviä ajatuksia, eikä niitä enää muista vartin päästä. Suurimmaksi osaksi en todellakaan analysoi ihmisten ruokia ja heidän ulkonäköään. Omissakin asioissa on ihan tarpeeksi miettimistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joskus ne ostokset ei edes mene itselle. Hän saattaa tehdä ostoksia jonkun muun puolesta. Ja miljoona muutakin muuta selitystä. Asiat eivät ole aina sitä miltä näyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee sivusilmällä katsottua esim. takana kassajonossa hihnalle ostoksiaan latelevan tursaan valintoja. En nyt tiedä, saako siitä jotain nautintoa tahi mielihyvää, mutta mielessä kyllä käy, että voisi tuokin jättää tuon keksipaketin ostamatta.

Ps. Rahka ei ole mautonta.

Niin ehkä ne keksit voivat olla perheen lapsille, juhliin tai vaikka miehelle. Hyvin mahdollista.

Vierailija

Käyn usein ostoksilla toisten puolesta ja joudun ostamaan tuotteita, joita en itse ikinä ostaisi. Aluksi hävetti, mutta nyt suhtaudun jo niin, että eipä se ketään kiinnosta. En myös itse kehtaa katsella toisten ostoksia. Ainoastaan kerran, kun eräs tuntemani (lihava) nainen osti hirveät määrät karkkia (lihavan) alle 10-v lapsensa kanssa ja menivät kaupan ulkopuolelle syömään niitä, ajattelin kieltämättä jotain hiljaa mielessäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla on krapula, niin saatan aivan hyvin ostaa pakastepitsan ja karkkipussin siihen vielä kylkeen. Ja hoikka ja timmi olen! Katsos, sillä ei ole väliä jos syö kerran kahdessa viikossa jotain skeidaa, vaan sillä on merkitystä mitä syö niinä muina päivinä.

Toisekseen, miksi oletat että jokainen ostaisi ruokaa aina vain itselleen?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat