Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keinoja joilla liian innokkaat miesfanit saa karkoitettua kimpusta?

Vierailija
08.10.2015 |

Kertokaa mikä antaa luotaantyöntävän kuvan niin että miehet eivät uskalla lähestyä?

Ajattelin hankkia sellaiset crazy-piilarit jotka näyttää kissan- tai aliensin silmiltä jos lähden yksin kaupungille. Toimisiko?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku burkha jossa verkko silmien päällä?

Vierailija
2/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehoa. Vetää puoleensa kaikki sekopäät ja narkkarit. Mutta kerro kaikille että oot lespo niin saat olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato niitä vain vihaisesti ja ylpeännäköisenä. Pysyy loitolla

Vierailija
4/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso niitä. Yhtään. Tummennetut lasit. Ne on sulle ilmaa.

Vierailija
5/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut tuossa mestari. Salaisuus on: älä ota keneenkään mitään kontaktia, älä katso päinkään. Pidä vittumainen ylimielinen perusilme naamalla, niin kukaan ei myöskään uskalla hakea sinuun kontaktia itse. Jos joku sittenkin lähestyy, katso kuin halpaa makkaraa ja häivy.

Vierailija
6/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tehoa. Vetää puoleensa kaikki sekopäät ja narkkarit. Mutta kerro kaikille että oot lespo niin saat olla rauhassa.

Jotkut äijät valitettavasti vaan kiihottuu semmoisesta ajatuksesta kun kuvittelevat että pääsevät mukaan......

Vierailija
7/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö kävellä semmoinen äänekäs "sokkahälytin" kädessä julkisilla paikoilla?

Vierailija
8/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itseäsi 30 kg. Mulle kävi näin "vahingossa" ja eipä enää vaivaa miesten huomio :D 

Vierailija
9/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ollut tuossa mestari. Salaisuus on: älä ota keneenkään mitään kontaktia, älä katso päinkään. Pidä vittumainen ylimielinen perusilme naamalla, niin kukaan ei myöskään uskalla hakea sinuun kontaktia itse. Jos joku sittenkin lähestyy, katso kuin halpaa makkaraa ja häivy.

tää

Vierailija
10/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihota itseäsi 30 kg. Mulle kävi näin "vahingossa" ja eipä enää vaivaa miesten huomio :D 

Sitten paikalle osuu "hyvällä tuurilla! tottakai joku fetisti joka haluaa puristella pehmeitä naisia :D

Vierailija
11/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehet karta naista joka on liian innokas ja juoksee heidän perässään? Jotkut miehet luulevat että nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa vaikka ei ole kiinnostunut

Vierailija
12/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan ymmärtää tavallisten suomalaisten naisten vittumaista perusilmettä hieman paremmin. En kaudella Hottiksiin, eiks jeh?

Vierailija
13/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä yli-innokasta ja epätoivoista. Toimii aina ja takuulla. Eli alat kovaan ääneen suunnitella häitä ja selostat yksityiskohtaisessa minkälaista tilpehööriä haluat askarrella ja ehdottomasti ja vain pinkkiä väriä tai sitten vanhaa roosaa. Ja sit ei missään nimessä saa olla mitään voileipäkakkuja - tässä kohtaa kannattaa polkea pikkaisen vielä jalkaa.

Sen jälkeen alat pohtia, olisiko Veeti-Cercco tai Jenna-Lyydikki sopivia nimiä vai onko ne vähän liian wt, vaiks wt on nyt silleen niinku tosi trendikästä. Mut entä parinkymmenen vuoden kuluttua?

Nuo kun pistelet, niin jo tulee yellow cab which takes away your not so old man. DDD Jos tiedät mitä tarkoitan ja kaikkihan nyt Jonin tietää.

Vierailija
14/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskele kuuluvasti. Oksenna kengille.

Vierailija
15/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tarkoitat liian innokkaalla mutta tavismiehiin tehoaa "olen varattu", aivan erityisesti jos olet sinkku ja valehtelet ilmiselvästi. Toki joku naistenmies saattaa nähdä sut sen jälkeen haasteena mutta omapa on asiasi jos lankeat.

Vierailija
16/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa burkha on ainoa keino...

Vierailija
17/31 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise!

Vierailija
18/31 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/31 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut äijät valitettavasti vaan kiihottuu semmoisesta ajatuksesta kun kuvittelevat että pääsevät mukaan......

Eivät kiihotu itse leboudesta, vaan miehet tietävät, että moni biseksuaali nainen vain sanoo olevansa lesbo, kun ei juuri sillä hetkellä ole välttämättä seuraa hakemassa.

Vierailija
20/31 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen kirjoitti:

Miten sen lespoilun sais loppuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi