Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikkyys ja seksikkääksi itsensä tunteminen

Justus 1 9 83
07.10.2015 |

En ole koskaan elämässäni tuntenut itseäni seksikkääksi, ikää tulee täyteen ensi kuussa 32. Kolmen naisen kanssa olen seurustellut, tapaillut tietysti useampia. Luulen olevani kohtalaisen näköinen, ehkä hieman keskitason yläpuolella, vartalo on hyvässä kuosissa jalkapallon ja salin ansiosta.

Olen aina suuresti nauttinut esileikistä, koskettelusta ja siitä kun katsotaan ihaillen. Tätä on tapahtunut harvoin ja melkeinpä pyynnöstäni. Nautin naisen riisuessa minut, kosketellessa reisistä, varsinkin takapuolesta, alavatsasta.. lempipaikkani, toki muualtakin on kiva kun kosketaan. Ovesta kotiin naisen tullessa on mahtavaa, kun nainen nappaa pyyhkeen pois ja puristelee takapuolesta, suutelee. Haluan olla välillä huomion ja ihailun keskipiste, eikä minussa tarvitisi lähinnä "sitä" koskea, muut
jäävät aina pimentoon. Hyvin harvoin hän katselee kroppaani takapuoltani, reisiä, selkää joskus vilaisee yläkroppaa ehkä.

Itse ihailen, katson, kosketan toista valtavasti, vastapuolikin siitä on aina nauttinut kovin. Joskus naiselta olen pyytänyt sitten huomiota ja he ovat vähän ihmetelleet ettei miehen kuulu olla huomion keskipiste. Yläkroppaa haluavat joskus vähän lääppiä, alakroppaa harvoin, muuta kuin sitä, enkä katseitakaan kauheasti saa, haluaisin naisen riisuvan mun ja antavan kaiken huomion mulle. En halua valittaa, mutta olenko säälittävä kun kaipaan kaikkea tuota kovin, yhtä paljon kuin ainakin omat naiseni? Toki naisiani käy vähän sääliksi, kun tällaisia pyytelen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en koe sillälailla, että toimisin noin, kun toivoit. En ole siis niin hulluna tuollaiseen. Naista ei myöskään helposti saa ajettua tuollaiseen tilaan, koska mä ainakin häpeäisin, jos mies salaa ajattelisikin minun olevan huoramainen, huorahtava. Se kun ei ole mikään meriitti naiselle, toisin kuin pukkimaisuus on ok tai ei ainakaan mikään oikea haukkumasana miehelle. Ainakin omassa ikäpolvessani (päälle40). 

Ja kaikki huoriksi itsensä tuntevat naiset alapeukuttaa?  Jaan myös 18 ja 19:n ajatukset, vaikken bi tai lesboutta itsessäni tunnistakaan. Miksi mä naista hyväillä haluaisin? Naisethan on kavereita, jos sitäkään. En oikeastaan halua toimia noin kellekään. Miehet toimikoot mulle, jos saavat siitä kiksejä. 

Vierailija
22/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu kiusalliselta koskea miestä, koska en tiedä, mistä kosketus tuntuu hyvältä. Jos kosken jostain, mistä minäkin tykkään, pelkään, että miehen "miehisyys" kolahtaa, kun kohtelen hänen vartaloaan kuin naisen vartaloa. Ei tota viimeisintä virkettä varmaan voi ymmärtää oikein, mutta joka tapauksessa toi naisten käytös varmaan johtuu ujoudesta, visuaalisuuden ihannoinnin puutteesta ja suhteenne ei vielä ole kovin läheinen.quote]

Olen bi ja vähän samat tuntemukset kun olen miehen kanssa. Tuntuu, etten osaa koskea miestä, koska koskikin kuten naista. Vaikka kaipa sitten sama tyyli purisi mieheenkin, silti se tuntuu vaikealta..

Just tota haen takaa. Loppujen lopuksi miehet ja naiset on aika samanlaisia fyysisesti, niin luulisi, että samat konstit toimii. Mutta silti se tuntuu oudolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauko Röyhkä kirjoitti tänä vuonna statukseensa hyvin, että on seksikästä, jos nainen osoittaa halunsa. Niin kyllä mä olen päätellyt, että mieskin tarvitsee sitä tunnetta. Eikä musta homma voi mennä niin, että mies saa jostain tyhjästä intoa osoittaa naiselle, että hän on haluttu, eri tavoin vieläpä, mutta itse ei tarvitse mitään.

Mun seurustelukumppani on tällä hetkellä helppo siinä mielessä, että hän ottaa kaikki paijaukset vastaan (myös ei seksiin johtavat) ja pitää läheisyydestä. Sit myös itse pidän sekä paijaamisesta ja nautinnon tuottamisesta miehelle niin arvioisin, että mun nykyinen kumppani saa multa tuota tunnetta, että on haluttu.

Vierailija
24/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitsekaan haluaan tyhjästä osoittaa, vaan tunteesta, että haluaa naista, käsin. Niin kauan kuin mies voi loukata naista tämän mahdollisesta haluttomuudesta en osoita miehille koskaan, että haluan heitä. Lakatkoon ensin itse nimittelemästä hauttomia naisia. Sellaista asiaa ei ole olemassakaan kuin haluton nainen. On vain suhteita, joissa nainen ei syystä tai toisesta koe miestä turvalliseksi tms.

Vierailija
25/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että monet meistä naisista on kuten minä, että ei olla järin visuaalisia olentoja, ja siksi ei mitään kroppaa tule ihailtua tai katseltua. Tämä on myös etu niille jotka ovat esim. ylipainoisia tai rumia, koska ulkonäkö ei ole merkittävää mitenkään :D 

Itse ainakin seksihommissa keskityn täysin tuntemuksiin, energiaan, eikä tule kauheasti toista katseltua. Teen sen mitä vaistot sillä hetkellä käskee tehdä, ja kyllä se vähän jotenkin sitä flow:ta rikkoo jos se menee sellaiseksi että täytyy kertoa mitä tehdään ja sitten tehdä niin vaikkei siltä tuntuisi. Itse pidän aina selllaista merkkinä siitä, että väärä kumppani, jos ei vaistomaisesti homma toimi.

Älä valehtele. Mä ainakin katselen aina miesten kroppaa ja naamaa. Miehen tulee miellyttää silmää ollakseen millään lailla kiinnostava. On täyttä puppua, että jos sinä koet noin niin muutkin kokee.

Vierailija
26/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauko Röyhkä kirjoitti tänä vuonna statukseensa hyvin, että on seksikästä, jos nainen osoittaa halunsa. Niin kyllä mä olen päätellyt, että mieskin tarvitsee sitä tunnetta. Eikä musta homma voi mennä niin, että mies saa jostain tyhjästä intoa osoittaa naiselle, että hän on haluttu, eri tavoin vieläpä, mutta itse ei tarvitse mitään.

Mun seurustelukumppani on tällä hetkellä helppo siinä mielessä, että hän ottaa kaikki paijaukset vastaan (myös ei seksiin johtavat) ja pitää läheisyydestä. Sit myös itse pidän sekä paijaamisesta ja nautinnon tuottamisesta miehelle niin arvioisin, että mun nykyinen kumppani saa multa tuota tunnetta, että on haluttu.

No Kauko Röyhkä on aika typerä ihminen. En sitä kyllä koskaan käyttäs minään lähteenä tai perusteena millekkään:D

Vierailija
27/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm, hämmentävä ketju. Että naiset eivät hyväile ja ihaile miehiään, ihan fyysisellä tasolla? Minulle naisena tämä on itsestäänselvyys - miehen kroppa on niin upea että miten siitä voisi pitää näppinsä erossa?? (Naisvartalo taasen ei itseäni kiinnosta lainkaan.)

Olen sinkku mutta haaveilen poikaystävästä joka kestää läheisyyttä ja antaa koskea pitkään ja hitaasti. Koska miesvartalo on ehkä upeinta maailmassa... En ymmärrä miten sitä voisi koskea väärin.

Vierailija
28/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm, hämmentävä ketju. Että naiset eivät hyväile ja ihaile miehiään, ihan fyysisellä tasolla? Minulle naisena tämä on itsestäänselvyys - miehen kroppa on niin upea että miten siitä voisi pitää näppinsä erossa?? (Naisvartalo taasen ei itseäni kiinnosta lainkaan.)

Olen sinkku mutta haaveilen poikaystävästä joka kestää läheisyyttä ja antaa koskea pitkään ja hitaasti. Koska miesvartalo on ehkä upeinta maailmassa... En ymmärrä miten sitä voisi koskea väärin.

Täällä olisi yksi vapaaehtoinen poikaystäväksi :)

M25

Vierailija
29/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mäkin sängyssä, mutta jossain eteisessä kun toinen tulee kotiin, voi hyvänen aika. Ja siis minusta mies joka haluaa "tuntea itsensä seksikkääksi" kuulostaa kyllä aivan neidiltä. Miehen kuuluu antaa, eikä odottaa.

Vierailija
30/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi vapaaehtoinen poikaystäväksi :)
M25

:) Piristi päivää! Ehkä tämän asian suhteen on vielä toivoa.

Vierailija
31/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kyllä minut saa täyteen himoon jo pelkästään mieheni kroppaa katselemalla. Juuri se, että hän on kaikkea muuta kuin naismainen eli iso, harteikas ja vahva. Todellakin visuaalisuus on tärkeätä. Ja kuinka voisin pitää näppini erossa tällaisesta kropasta? Intohimolla halailen, suutelen ja silittelen ihan joka paikkaa. Kuten hän minua. Luulisin että aika lailla normaalia rakastelua meillä 40+ ihmisillä.

Vierailija
32/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mitä ihmettä. Sinkkuna menen itsekin, mutta jos olisin parisuhteessa, en taatusti voisi pitää näppejäni erossa miehestäni. Miehen vartalossa on haluttavaa vaikka miten paljon ja olen paijannut, silitellyt, hipelöinyt ja puristellut eksiä antaumuksella. Ja tietysti kertonut miehelle, miten haluttava tämä on. Tottakai seksissä kummankin pitää tuntea olevansa himoittu.

N38

Vierailija
33/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkropan erityisesti selän koskettaminen on kivaa ja naamaa tykätään katsoa. Joskus miehen takapuolta ja reisiä tulee katsottua mutta koko yläkroppa on kiintoisempi. Huomio yläkropassa on hyvin suurelta osin,  erityisemmin miehen perseen koskettaminen ja  katsominen ei ole erityistä.. Tarpeellisia paikkoja, ei miehetkään innostu naisen käsivarsista erityisemmin.

On hassua jos mies riisutaan ensin ja hyväillään koko kropasta. Elokuvissakin usein nainen on ensimmäiseksi alasti tai alusvaatteisillaan vasta lopuksi mieheltä riisutaan housut. Suurin osa naisista on seksikkäitä stringeissä tai hepeneissä. Mies vaikka farkuissa tai tyylikkäissä vaatteissa, mies alasti sinälään ei ole seksikäs yleensä eikä ainakaan pikkukalsareissa tai sitä pienemmissä malleissa.

Toki koko vartaloa katsotaan ja kosketaan molemmilla sukupuolilla. Mutta pääpainot ovat  sukupuolten välillä aivan erit, mies on enemmän seksikäs peittävissä vaatteissa naisella päinvastoin, naisella peppu ja rinnat, miehellä yläkroppa, visuaalinen mies vie ja nainen nauttii huomioiduksi tulemisesta.

Vierailija
34/37 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

CFNM (Clothed female, naked male) saattaa innostaa harvoja miehiä, naisia ei oikeastaan koskaan. Elokuvissa ja ohjelmissa + ihmisten arjessa CMNF (Clothed male, naked female) toimii. Mies on visuaalinen ja nainen eroottinen visuaalisesti. Elokuvissa mies riisuu naisen, FiftyShadesOfGrey oli lähestulkoon CMNF:ää naiset nauttivat tällaisesta, CFNM ei toimi kellään naisella ja vain harvoilla miehillä.

Olisi koomista musavideolla vähäpukeinen mies jota puettu nainen koskettelee tai suutelee. Elokuvissa mies odottaa naista alasti ja nainen käy miehen kimppuun. Tai mies keikistelisi seksikkäissä asusteissa siis jossain pienissä.

Vierailija
35/37 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies chinoissa ja kauluspaidassa on herkumpi kuin alaston mies suihkussa. Ylävartalo pesee alavartalon selvästi, tasapaino tulee olla vartalossa kuitenkin.

Vierailija
36/37 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on tunnetusti seksikäs vahvana ja ottavana. kyllä vaatteet miehen tekee. ei seksiä silti vaatteet päällä harrasteta. en näe miehen kehoa eroottisena, ainakaan peppua ja reisiä.

Vierailija
37/37 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, onneksi et ole mun mies. Eihän tuo ole ollenkaan miehen toimintaa tai miehekästä. En pystyisi olemaan sinun kumppanisi. Mulle mies tekee noita asioita naiselle ja nainen antaa tehdä. Ei sen ihmeellisempää. Ja mies on ihan onnesta soikeana, kun saa koskea naiseen. Onneksi mulla on tällainen mies ja on aina ollut. 

T. Pyhä Vulva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän