Seksikkyys ja seksikkääksi itsensä tunteminen
En ole koskaan elämässäni tuntenut itseäni seksikkääksi, ikää tulee täyteen ensi kuussa 32. Kolmen naisen kanssa olen seurustellut, tapaillut tietysti useampia. Luulen olevani kohtalaisen näköinen, ehkä hieman keskitason yläpuolella, vartalo on hyvässä kuosissa jalkapallon ja salin ansiosta.
Olen aina suuresti nauttinut esileikistä, koskettelusta ja siitä kun katsotaan ihaillen. Tätä on tapahtunut harvoin ja melkeinpä pyynnöstäni. Nautin naisen riisuessa minut, kosketellessa reisistä, varsinkin takapuolesta, alavatsasta.. lempipaikkani, toki muualtakin on kiva kun kosketaan. Ovesta kotiin naisen tullessa on mahtavaa, kun nainen nappaa pyyhkeen pois ja puristelee takapuolesta, suutelee. Haluan olla välillä huomion ja ihailun keskipiste, eikä minussa tarvitisi lähinnä "sitä" koskea, muut
jäävät aina pimentoon. Hyvin harvoin hän katselee kroppaani takapuoltani, reisiä, selkää joskus vilaisee yläkroppaa ehkä.
Itse ihailen, katson, kosketan toista valtavasti, vastapuolikin siitä on aina nauttinut kovin. Joskus naiselta olen pyytänyt sitten huomiota ja he ovat vähän ihmetelleet ettei miehen kuulu olla huomion keskipiste. Yläkroppaa haluavat joskus vähän lääppiä, alakroppaa harvoin, muuta kuin sitä, enkä katseitakaan kauheasti saa, haluaisin naisen riisuvan mun ja antavan kaiken huomion mulle. En halua valittaa, mutta olenko säälittävä kun kaipaan kaikkea tuota kovin, yhtä paljon kuin ainakin omat naiseni? Toki naisiani käy vähän sääliksi, kun tällaisia pyytelen.
Kommentit (37)
unohtaminen on yksi vaihtoehto kaikkea ei voi saada. miehen pitää olla mies!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että suuri osa miehistä ei näistä niin paljon perusta eikä kaikki naisetkaan halua itselleen tällaista, mutta tuollaisesta minä tykkään. Hassultahan se kuulostaa että mies haluaa naiseltaan koskettelua reisistä, takapuolista ja siten miten naisen katse kiinnittyy himokkaasti niihin. Seksiobjekti haluaisin olla.
Ei tuo minusta kuulosta hassulta. Ihan luonnollista että mieskin haluaa kosketuksia. Itseltäni tulee ihan luonnostaan se, että kosketan miestä joka puolelta.
naiset eivät kehtaa vastata. kyllä nainen katsoo, koskee ja ihailee. täytyy muistaa vähemmistä määrin sitä tapahtuvan ehkei nainen katso kun kerran kuussa peppua, muuten katsoo komistusta hienot vaatteet päällä, koskee ehkä "siitä" mutta enemmän haluaa itse olla koskettavana.
Oletko ihan varma että olet mies? Juttusi ovat kuin naisen kirjoittamia. Oletko ehkä sittenkin homo?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että suuri osa miehistä ei näistä niin paljon perusta eikä kaikki naisetkaan halua itselleen tällaista, mutta tuollaisesta minä tykkään. Hassultahan se kuulostaa että mies haluaa naiseltaan koskettelua reisistä, takapuolista ja siten miten naisen katse kiinnittyy himokkaasti niihin. Seksiobjekti haluaisin olla.
Verbi loppuun laita... samalla tyylillä on monia provoja kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta kuulosta hassulta. Ihan luonnollista että mieskin haluaa kosketuksia. Itseltäni tulee ihan luonnostaan se, että kosketan miestä joka puolelta.
Sukupuolielin on toki herkkä. Miehillä erityisen herkkiä sen jälkeen takapuoli ja reidet. Enemmän ne miehet kehuvat, jos ovat saaneet peppu-kehun, se on monilla miehillä se tärkein saamansa kehu, jos joku ruuminosa pitää mainita. On kiva toki kun yläkroppa huomioidaan, mutta alakroppaa huomioidaan kymmenesosan siitä. Nautin oman kullan katseesta ja ihailusta tai nauttisin on oikeampi muoto.
Samat kai täällä kirjoittelevat. Harmittaa vain etten erota kuka on kuka, ei voi edellyttää sitä muilta lukijoilta. Täsmentäkää!
Kauheaa tuo olis että itse tulee puhtaana suihkusta ja joku alkaa likaisin ulkoa tullein käsin klähmimään. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma että olet mies? Juttusi ovat kuin naisen kirjoittamia. Oletko ehkä sittenkin homo?
Homojen kirjoituksissa ei ole mitään naisellista, kaukana siitä!
Hyi, onneksi et ole mun mies. Eihän tuo ole ollenkaan miehen toimintaa tai miehekästä. En pystyisi olemaan sinun kumppanisi. Mulle mies tekee noita asioita naiselle ja nainen antaa tehdä. Ei sen ihmeellisempää. Ja mies on ihan onnesta soikeana, kun saa koskea naiseen. Onneksi mulla on tällainen mies ja on aina ollut.
Naisena en koe sillälailla, että toimisin noin, kun toivoit. En ole siis niin hulluna tuollaiseen. Naista ei myöskään helposti saa ajettua tuollaiseen tilaan, koska mä ainakin häpeäisin, jos mies salaa ajattelisikin minun olevan huoramainen, huorahtava. Se kun ei ole mikään meriitti naiselle, toisin kuin pukkimaisuus on ok tai ei ainakaan mikään oikea haukkumasana miehelle. Ainakin omassa ikäpolvessani (päälle40).
Kuulostaa ihan normaalilta.. Jotenkin se vaan mielletään juurikin naisen haluksi, tuo enempi kokonaisuuden huomioiminen ja oletetaan, että miehelle riittää, että käy heti haaroihin kiinni..
Mä luulen että monet meistä naisista on kuten minä, että ei olla järin visuaalisia olentoja, ja siksi ei mitään kroppaa tule ihailtua tai katseltua. Tämä on myös etu niille jotka ovat esim. ylipainoisia tai rumia, koska ulkonäkö ei ole merkittävää mitenkään :D
Itse ainakin seksihommissa keskityn täysin tuntemuksiin, energiaan, eikä tule kauheasti toista katseltua. Teen sen mitä vaistot sillä hetkellä käskee tehdä, ja kyllä se vähän jotenkin sitä flow:ta rikkoo jos se menee sellaiseksi että täytyy kertoa mitä tehdään ja sitten tehdä niin vaikkei siltä tuntuisi. Itse pidän aina selllaista merkkinä siitä, että väärä kumppani, jos ei vaistomaisesti homma toimi.
On sääli jos et koskaan tunne itseäsi seksikkääksi. Toivottavasti tuohon osaa joku antaa neuvoja.
Mun naiseni teki mulle fifty shades of greyt. Varmasti ainoa nainen laatuaa, joka ylipäätään haluaa tehdä noin miehelle. Hän ei tosin itselleen halua tehtävän sillä tavalla itselleen, vaikka kosketusta hänkin kaipaa kuin muutkin.
Niin, luulisi miesten haluavan yhtä paljon katseita ja kehuja kuin naistenkin. Itse en tuota pysty miehelle antamaan, koska en tunne mitään vetoa miehen vartaloa kohtaan. Se ei mielestäni ole kaunis ja eroottinen. Mutta mun seksuaalisuus onkin aika monimutkainen, taidan enemmän kallistua lesbouden puolelle.
Jos asia häiritsee sua suunnattomasti, kannattaa varmaan vaihtaa kumppania. Mutta etkös saa jo nykyiseltä aika paljon tuota ihailua? En usko, että kovin moni nainen koskettelee ja hyväilee miestä pahemmin muualta kuin yläkropasta ja sukupuolielimistä. Se on vähän kuin miesten kirous. Tosiaan kun useimmat naiset eivät pahemmin välitä visuaalisesta puolesta. Naiset ovat tunteellisempia. Luulen myös, että se tarvitsee vahvaa yhteyttä parin välillä.
Musta tuntuu kiusalliselta koskea miestä, koska en tiedä, mistä kosketus tuntuu hyvältä. Jos kosken jostain, mistä minäkin tykkään, pelkään, että miehen "miehisyys" kolahtaa, kun kohtelen hänen vartaloaan kuin naisen vartaloa. Ei tota viimeisintä virkettä varmaan voi ymmärtää oikein, mutta joka tapauksessa toi naisten käytös varmaan johtuu ujoudesta, visuaalisuuden ihannoinnin puutteesta ja suhteenne ei vielä ole kovin läheinen. Ehkä voisit sanoa naisellesi suoraan tai vaikka laittaa hänen kätensä, minne haluat kiihkeän hetken aikana.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu kiusalliselta koskea miestä, koska en tiedä, mistä kosketus tuntuu hyvältä. Jos kosken jostain, mistä minäkin tykkään, pelkään, että miehen "miehisyys" kolahtaa, kun kohtelen hänen vartaloaan kuin naisen vartaloa. Ei tota viimeisintä virkettä varmaan voi ymmärtää oikein, mutta joka tapauksessa toi naisten käytös varmaan johtuu ujoudesta, visuaalisuuden ihannoinnin puutteesta ja suhteenne ei vielä ole kovin läheinen.quote]
Olen bi ja vähän samat tuntemukset kun olen miehen kanssa. Tuntuu, etten osaa koskea miestä, koska koskikin kuten naista. Vaikka kaipa sitten sama tyyli purisi mieheenkin, silti se tuntuu vaikealta..
Ei tuo nyt ihan yksi yhteen ollut oman kokemukseni kanssa, mutta hyvin paljon samaa.
Olen usein ihmetellyt ja ääneen kertonutkin vaimolleni, että toivoisin hänenkin koskettavan minua, hyväilevän ja vaikka antavan selkähieronnan.
Minua ainakin vaivaa, että se olen aina minä, joka koskettaa ja joka hieroo hartioita ja selkää. En kyllä mitenkään käsitä, että miksi se olisi naiselle sen vaikeampaa kuin miehellekään.
Miehelle vain tulee sellainen olo, ettei kelpaa, kun ei kosketa eikä hyväillä eikä hierota. Ja tarkoitan nyt ihan muutakin koskettamista kuin vain kiihkeimmän aktin aikana.
Ja jos sitä pelkää, ettei osaa, niin onhan sillä miehellä suu, jolla sanoa, että nyt ei tunnu kivalta, tekisitkö vaikka näin.